Pro místní rozumbrady - toto je naprosto skvěké řešení. Už jen proto, že vyzve li systém řidiče, aby se ujal řízení - řidiči, který odpočíval, četl si, nebo se jinak nevěnoval provozu, to dává dostatek času na adaptování se, kontrolu provozu v zrcátkách a vůbec zjistit, co se děje. Není to rychlost, která by bránila v jízdě kamionům a bus takový vůz předjede. No a ci si budeme povídat -nyní už je spousty elektroaut, které jezdí podobnou rychlostí po dálnici také.
Jak není šance? Je to jednom hlasování. Prostě zrušit ano - ne a hotovo. Kdo chce čistit už tak čistou Evropu a má na to, chce a touží prodávat elektroauta, nebo třeba využívat pouze zelené zdroje, ať si to dělá - ale dobrovolně. Je mi jasné proč to nejde - protože by se nemohly vybírat miliardy za emisní povolenky. Jo, ekologie - o tu nejde ani náhodou - o prachy jde.
Takto je jen vidět, jaké ubožáčky společnost vychovává a podporuje rasismus právě tímto jednáním. Zakazuje se používání běžných slov a výrazů, názvů jídel, či věcí, které jsou sice bběžné, ale chudinkám by mohli přivést rozrušení a stres. Pak aby se bál někdo něco říci. Je to na hlavu postavené a k cvokaři by měli jít právě ti, co takové přecitlivělé chování vyvolávají.
No, shrňme si to asi takto - firmy byly zvyklé, že starší zaměstnance uchlácholili nějakými drobnými za dobrou práci, kterou tito zaměstnanci vykonávali i nad rámec svých povinností, domu často šli až po té, co svou práci dokončili. Dnešní mladší lidé ale chtějí prachy, nechtějí moc makat, o práci zájem nemají a úderem konce pracovní doby jim náčiní vypadne z rukou a jdou domů klidně od rozdělané práce. Tedy samozřejmě ne všichni. Je navíc spousty profesí, kde jsou mzdy nízké a mnoho firem ještě navíc neodvádí za zaměstnance vše. Pak se ale nemohou divit, že za 25.000 hrubého nechce nikdo do práce chodit.
Bylo, je a bude, že západ Ukrajiny inklinoval k západu a východ Ukrajiny k Rusku. S tím prostě nikdo nic neudělá. Západní Ukrajinec má východní Ukrajinu na háku, nechce tam bojovat, stejně tam z 90% žili ruskojazyční Ukrajinci a jediní, kdo tam dělali zlo byli nacionalisti, kteří se dostali k moci a chtěli násilím východní Ukrajinu přeměnit. To je celý problém. Kdyby ctili pořekadlo žij a nech žít, nemuselo k žádnému konfliktu dojít.
No, čekal snad někdo něco jiného? Ale co, vždyť je to jedno. Tato vláda si stejně bude dělat, co se jí zamane. Svoji většinou si v parlamentu prosadí, co chce a vojáček se neodváží nepodepsat. Oodborníci nechápou, zbytečně varují. A lidé? Lidé si můžou říkat, co chtějí. Ty má vláda a prezident stejně kdesi u zádele. Platit budou jako mourovatí tak, jako tak.
Hlavně toto je výsledkem nejen naprostého diletantství naší vlády jako paní Černochové, pana Lipavského, pana Síkely a spol. Jejich diplomacie je jemná, jako slon v porcelánu a intelekt, no vypnutá pračka je proti nim génius. To, co předvádí, nemá s logikou, diplomacií a obchodováním nic společného.
Kdyby alespoň jedna smlouva byla výhodná, ale nechat se natáhnout jak od USA, tak i od Švédů, to chce fakt fištróna. Prostě ukázkový příklad obchodně diplomatické profesionality! Jsou tam všichni za darmo drazí.
Tak asi bych jim to vysvětlil, stejně, jako oni nám to vysvětlili s plynem. Až nasytíme svou potřebu, tak když něco zbyde, pošleme to k vám, ale pěkně si zaplatíte. Jenže si myslím, že jim zase budem lézt do zádele. Oni naši vládní činitelé jsou totiž takoví zdatní sportovci - slpinisté - jen s horami to nemá co do činění....
To je právě ono, zabývají se vším možným, než skutečnými problémy, které ČR má. Přeji jim, aby se příští volby do parlamentu vůbec nedostali. Prostě si to nezaslouží. Zdá se mi totiž, že se zabývají jen těmito tématy:
1) Jak uškodit Babišovi
2) Jak a co poslat na Ukrajinu
3) Jak co nejviditelněji vystupovat proti Rusku
4) Jak co nejviditelněji podlézat EU a USA
5) Jak uspokojit své ego a zviditelnit se
Nejhorší na tom je, že vláda to všechno dělá na úkor daňových poplatníků. Zbytečně utrácí miliardy nejen nyní, ale půjčkami zadlužuje další pokolení. A co je nejhorší - škodí ekonomice, lidem a státu.
Jak je psáno - zúčastnil se každý, kdo něco znamená, či je významným a tak pro naše vládní politiky to rozhodně není. Ti nejsou k ničemu. Nicky. Pozvánku nedostali, ba i křováci z Afriky je nemusí.......no to je fakt elita. Také co by kde dělali, vždyť se nikde nedorozumí - když je slyšet je blekotat, je to jen pro ostudu.
Začínal bych na 100.000 Kč. Proč? No už jen proto, že řidič dělá běžně minimálně 10 - 15h denně. Což je 9 h čistý čas jízdy + čas naklády, vykládky, údržby a papírování. Stres, odloučení od rodiny, mikrootřesy, prach, mikroklimatické podmínky, řidič je prakticky celou dobu ve střehu i když odpočívá, protože není výjimkou, že když se při spánku zakymácí kabina, může to být větrem, ale může někdo něco krást - náklad, naftu, může někdo kamion poškodit nabouráním při vyjíždění, či zajíždění do vedlejšího pruhu při parkování, čím dál větší represe ze strany policie a kontrol, neustálý stres z časů - hledání parkoviště, porušování dob řízení a odpočinku z důvodů kolon, čekání na nakládku a vykládku, překročení povoleného zatížení - prostě spousty stresu.
1
Sledujících
2
Sleduje
1
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Fico ví, tak jako každý normálně uvažující člověk, že válka skončí a tak, jako tak se s Ruskem nepřestane obchodovat. To jen přibržděnci si myslí, že tomu tak nebude. Nebo si myslíte, že firmy, které mnoho let budovali spolupráci, najednou vše utnou? No, některé to udělaly a mnoho jen našlo jiný způsob pokračování spolupráce. Fico je politik, který chce vyjednat pro Slovensko levné zdroje. Nebojí se jednat s Putinem a nebojí se jasně říc, že nebude slepě podléhat Bruselu a USA. Je to chlap, co má koule a ne jako ti naši pokakánci a alpinisti.
1 odpověď