"Policisté řešili také několik neukázněných řidičů, kteří vjeli tam, kam mají vjezd zakázán. „Jednalo se například o silnici mezi obcemi Štoky a Petrovice na Havlíčkobrodsku. Zde potom nemohli řidiči ve stoupání vyjet a silnici tak zablokovali,“ dodala. Šlo zejména o řidiče kamionů. Policisté na místě rozdali řidičům pokuty. "
Pokud jakýkoliv řidič jede, kam nesmí, sebrat řidičák do konce života a je pokoj! Takovej expert na silnicích opravdu nikomu nikdy chybět nebude...
Jelito píše moudra. ......... jak má asi řidič kamionu najet na dálnici, když je nájezd, kde není zákaz uzavřený a objížďka neni označená?! Pak musí spoléhat na navigaci a prostě se stane, že najede do zákazu. Nebo si myslíte, že je vždy vše dokonale vyznačené? Expertu jako jste vy, bych naopak papíry dal, ale ty na hlavu...... Víte absolutně kulové o dopravě....
Já jsem seděl v základním Audi A1 a taky žádná hitparáda. Proč lidi tvrdí, že může mít Audi jemnou kůži na sedadlech, když A1 ji neměla?
Audi A1 není auto za 1,2 miliónu. A kdyby bylo za tuto cenu, bylo by v top provedení, motorizaci a interiér v 2mm šité pravé kůži. U Tesly je poměr cena/kvalita katastrofální - byť je nutné dodat, že co se kvality týče, je znát velké zlepšení. Máme jich u nás okolo 3.000 ks. Dříve jsme měli elektrické Kony a před tím auta se spalovacími motory a s žádnými auty nebyly takové problémy, jako s elektroauty. A vše jen kvůli bateriím a jejich nabíjení.
Tak podobný slib jsem slyšel v 1989, kdy byl náš ještě průmysl, banky, zemědělství a ze škol vycházeli kvalitně vzdělaní studenti. Jak to chce dokázat, když prachy z toho, co vyrobíme jdou do mateřdkých firem v zahraničí, nebo do daňových rájů a ze škol vychází studenti, kteří neznají ani hlavní města států EU a jsou ztraceni, při výpadku internetu...
Zvedni v tom mercedesu kapotu a podivej se co píšou na motoru "Renault 😂 " kvalita sama 🤮
Ty Renaulty tam skutečně byly, jestli myslíte ty 1,5 dCi a ty dávali jen do Aček a ta spolupráce s Renaultem už před lety skončila. Mám C220 a tam je motor Mercedes. Vím to jistě, protože kapotu si zvedám sám, dělám si výměny filtrů a olejů a běžné opravy jako desky, kotouče atd. No na štěstí toho na opravu moc není a co je, se snadno udělá. Co se motorů týče, třeba BMW dávalo do Mini Coopru tříhrnek Peugeotu. Volva také osazovaly Renaulty, no je toho hodně, co se mixovalo.
Jo, v Tesle jsem seděl a žádná hitparáda to není. Laciné plasty, umakartový proužek, laciná koženka a vše hledat na displayi. A to za 1,2 mil. Za skoro ty samé prachy je nový Mercedes C 220 - kvalita materiálů, pohodlí, precizní zpracování, to vše je na hony vzdáleno od Tesly.(i když i zde se oproti starším Teslám na kvalitě zpracování přidalo) Kdepak. Na hvězdičku nedám dopustit. I když musím uznat, že ty nové Mercedesy se už také potýkají s vyšší porouchavostí, než starší modely. Je to ale elektronikou, všemožnými asistenty a senzory na kde co. Myslím ale, že i tak je investice do elektromobilu jen pro nadšence. Nemohu říci, že je na Tesle vše špatně, to ne. Líbilo se mi při couvání kamerový systém, nebo je dobré, že dají díly sehnat jen přes aplikaci a tím je jasně dáno a zdokumentováno, coo se na autě opravovalo a jakou má historii, ale to je asi tak všechno, čím mě Tesla zaujala.
Pan prezident má pravdu, ale příklad uvádí špstně. Měl dát jako příklad naše poslední parlamentní volby, kdy se díky zrušení části volebního zákona dostala k vládě tato sebranka. No, holt se musí té správné demokracii občas drobet pomoci, že pane prezidente. Ovšem dosud nevím čí jste prezident a čí je vláda. Nejspíš Ukrajiny - tedy podle toho, jak a o koho se staráte více a lépe. Příkladů je nespočet..... místo starosti o levnější energii pro naše občany se staráte o granáty pro Ukrajinu a místo starosti, aby Moravané postiženi povodněmi netrpěli zimou, sháníte teplo pro Ukrajince..... no bodejď by se vláda nesnažila, když premiérův bráška žije a podniká na Ukrajině..... já na bráchu.....
Prachy a strach - to je asi důvod, proč už dávno není takovému podniku zatnut tipec. Na našeho malého živnostníčka si kdejaký úřad zaklekne a zlikviduje ho raz dva, ale na nějaké grázly pocházející z Ukrajiny, či Ruska koule nemá.
Za starých časů, by si to Žižkováci vyřídili sami, ale dnes, jsou gauneři zákonem chráněným druhem.
No jasně, chytí se kolem ramen, plácnou si a čert vem půlku zničené Ukrajiny, umučené a zabité, co jsme si to jsme si a navždy v dobrým ty chytrolíne ...
Pane Holato, Vaše odpověď jen ukazuje, jakousi Vaší omezenost. Nic víc. Nebo si myslíte, že na Ukrajině nebyly firmy, které s Ruskem měli výborné obchodní vztahy a nyní se díky politice Zelenského musely obrátit na západ? Co dělá západ? Skupuje firmy, trochu do nich investuje, aby mnohem více vydělal a na co se třese? Až se situace uklidní a začne ,,pomáhat" - ale pak jako u nás, jim nezbude nic.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pan Král je opravdový král. Král všech lhářů. Vyvracet pamětníkům té doby něco, co on sám nezažil je směšné. Vůbec nechápu, že zde dostává k těm svým kecům prostor.
1 odpověď
1
Sledujících
2
Sleduje
1
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Spíš je pan Král král jelit a tupců. Jen si říkám, jaké měl asi rodiče, vždyť ti v socialismu žili. Na socík nadávali spíš netáhla a lemplové, kterým nevonělo, že musí makat. Kdo totiž za socíku makal, špatnè se neměl ať už byl ve straně, nebo ne. Samozřejmě straníci měli více výhod, ale papalášství a klientelismus u nás je stále.