Nečekal jsem, že v dnešní době se ještě setkám s názorem, že trh je "hloupý" a když klesají prodeje elektromobilů, tak za to můžou dezinformátoři. Mám jinou teorii = ve vedení automobilek už nejsou technici, ale ekonomové, kteří jsou pod vlivem dezinformátorů, hloupých vizionářů, eko-aktivistů a sociálních sítí. Ten finální výrobek = elektromobil už neumí plnit základní funkci = dopravu lidí a nákladu za příznivou pořizovací cenu.
Ale má prej nižší emise, akorát nevim, jestli je to emisema na km nebo tim, že ty elektrošmejdy najezdí maximálně 10% toho co spalováky, protože zbytek času stojí na nabíječce nebo v servisu.
Tak co teda bude, sucho, déšť, horko, zima, golfský proud se zastaví nebo nezastaví ? Globální oteplování nebo ochlazování ?
Meteoexperti si s tim neví rady, vědce to překvapilo, modely neví, jak s tim počítat ?
Příroda si vždycky poradila i bez lidí, meziledový a ledový doby tu byly, jsou a budou. Můžeme o tom polemizovat, můžeme s tim nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co se proti tomu dá dělat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ono s těmi "nadúmrtími" je to trochu složité, právě ona všeobecně uznávaná či vědecky prokázaná doporučení, jsou dnes z odstupem času už ne tolik prokázaná a uznávaná, ba dokonce někdy posuzovaná, jako zcela neúčinná a nesmyslná.
Navíc ona zmiňovaná nadúmrtí jsou částečně způsobena také těmi doporučeními, kdy byla velmi zanedbána primární péče a důsledky jsou vidět ještě dnes např. ve zvýšeném počtu zanedbaných karcinomů, nepodchycených včas.
Ona opatření naprosto nesmyslně aplikovaná na dospívající a zdravou generaci způsobila imunitní deficit v době, kdy její imunita byla ve vývoji a my ji udusili respirátory a dnes řešíme epidemie dříve vymýcených chorob.
Její sociální kontakty jsme převedli do virtuálního světa a její zápal a zapojení do učení a práce vzal zcela za své.