Každý si zaslouží to, co přeje ostatním.
Servisy si na tohle nabíhají samy složitým ceníkem. Že kolo umyjou je snad samozřejmost, jednak se zašvihané nedá pořádně vyvážit a kdo by ses tím taky sr… Tohle má být součastí základní služby.
Tam, kam jezdím, mají jen 3 kategorie podle velikosti kola, pak rozdělení na plech vs liťák, TPMS ano/ne a s demontáží/montáží nebo bez. Není se o čem hádat, podle toho, co přinesete, je jasně stanovená cena služby. Materiál (ventilky a závaží) se platí extra podle skutečně spotřebovaného množství.
Jenže Slovensko kolaborovalo hlavně proto, protože Hitler řekl, že pokud s Německem nebudou spolupracovat, tak je obsadí silou a bude olupovat. Chápu, že tehdejší slovenští politici to neměli jednoduché rozhodování, ale zvolili menší zlo, aby zachovali Slovensko takové jaké bylo. A všichni víme, že by v té době Hitler se svými vojáky Slovensko přejel bez větších potíží.
Podobný scénář se ale může opakovat. V současné chvíli Rusko směřuje k dobytí silou všech východních Ukrajinských oblastí. Co bude potom? Poplácají se po ramenou a co jsme si, to jsme si? A nebo budou pokračovat dál, dokud silou a nebo politicky neovládnou celou Ukrajinu? Co potom? Že by napadli Slovensko silou? To asi ne, tedy alespoň ne do doby, dokud jsou USA v NATO. Politické rozpoložení v Maďarsku a na Slovensku je ale aktuálně v takovém stavu, že jsou schopni poslat Rusům zvací dopis výměnou za levnou ropu a plyn…
Když už teda vytáhl Mnichov, tak by taky bylo dobré si připomenout, k čemu to bylo… Válku nezastavil a ač jsme aktivně nebojovali, tak jsme měli srovnatelné ztráty, jako USA na Evropském bojišti.
A když už jsme u těch paralel s 2. světovou, tak stojí za povšimnutí, že Slováci se chovají prakticky stejně k současnému agresorovi, jako se chovali tehdá k Hitlerovi. Hned jak byl vyhlášený protektorát, tak si na letadla namalovali červeno modro bílé trámové kříže, po vzoru svých nových nacistických kamarádů.
Tohle je docela drsnej záběr, opravdu je možné, že v údajně demokratické zemi je možné, aby vojáci mířili puškou na neozbrojené demonstranty a ostatní země k tomuto nezaujaly okamžitě jednoznačné odsuzující stanovisko? Nic na tom nemění, že byl v zemi svévolně vyhlášený výjimečný stav. Tohle jsem zaznamenal naposledy v Číně a Rumunsku v roce 1989, což byly země, které měly do demokracie daleko. Samozřejmě beru, že v Africe a možná Jižní Americe se toto děje asi běžně.
Pod stanným právem je to možné a pokud toho vojáka napadnete způsobem, že se mu pokusíte sebrat zbraň, tak je i pravděpodobné, že Vás zastřelí.
A nemusíte mít ani stanné právo a nemusíte být ani demonstrant. 3 roky zpátky mě kontrolovali Italský Carabinieri, kteří evidentně lovili migranty. Ze začátku normální silniční kontrola, dokud mi jeden nestrčil hlaveň PMX do okýnka a druhý nestál celou dobu za kufrem se samopalem v ruce. Prolustrovali všem doklady a jelo se dál. Ten rok byly i vojáci s puškama mezi turisty celkem běžná věc.
Trestat za každou cenu je to nejhorší, co můžete udělat. Trest má význam pouze, pokud pilot vědomě a úmyslně porušuje pravidla (třeba ten let na jeden motor ze Sámosu).
Cílem každého vyšetřování je zjistit, kde se stala chyba a najít opatření, jak ji do budoucna eliminovat.
Pokud začnete piloty trestat za každou chybu, tak začnou průšvihy tutlat a k žádnému vyšetřování nedojde, dokud z toho nebude smrťák.
No, kamera vzálená x kilometrů může celou situaci zkreslovat, ale na řízený let do terénu to úplně nevypadalo, spíš na ztrátu vztlaku, podkročení minimálky. Tipuji spíš než sabotáž na něco jako špatná přistávací konfigurace - ale je to pochopitelně jen můj názor a spekulace.
To video je dost mizerný, ale je vidět, že už od začátku kužel přistávacích světel směroval spíš nad horizont, takže musel letět s neobvykle vysokým úhlem náběhu. A ten konec odpovídá přetažení, ztrátě rychlosti a vztlaku. Můj soukromý tip jsou buď problémy s motory a nebo jak píšete, zapomněli na klapky.
Fajn, ale když už je to prošpikovaný elektronikou, a bude to vědět, kolik aut je na dálnici, kolik váží a jak rychle jedou, tak bych uvítal i dynamickou rychlost. Něco ve smyslu prázdná dálnice bez omezení, slabý provoz 160km/h, normální provoz 130km/h, hustý provoz 120km/h, začínají se tvořit kolony 80km/h.
1. Citace: “… Dítě ale nebude mít otce, nýbrž dvě matky …”
Nepravda. Dítě musí mít biologického otce (sperma), ale v tomto případě je nejspíše neznámý.
Nepravda.
Potřebujete alespoň 2 buněčná jádra, která můžete transplantovat. Klidně mohou pocházet od 2 žen ze 2 vajíček. Dnes je možné, aby dítě bylo biologicky obou. Koneckonců po světě běhají už i děti, které mají 3 biologické rodiče.
Mě by stačilo jasně viditelné označení, že nepřijímá platbu kartou… Ušetřil by se tím čas a komplikace oběma stranám.
Co třeba absolutně nechápu, je Zásilkovna. Proč je tam možnost, že odesilatel může zakázat platbu kartou? Mě to potom stojí čas to objednávat jinde a jeho peníze za nedoručenou zásilku.
Řidiči POZOR. Nepijte kapalinu do ostřikovačů, alespoň před jízdou NE.
Článek "jinak dobrý". Hezký den všem.
Stačí ostříknout okno zimní směsí. Alkohol se odpaří a ventilací se dostane do kabiny a tam ho vdechnete. Spolehlivě po tom nadýcháte několik desetin promile. Stačí ale pár minut na čerstvém vzduchu a alkohol se zase z plic odpaří (pokud se tam neustále nedostává z krve další a další 😅).
Vtip alkoholu je v tom, že ho nemusíte vypít. Prostupuje všemi sliznicemi a i kůží.
Jako že se z vymrzlého 12V akumulátoru vyhřeje chladící soustava vozidla + jeho motor a ideálně i interiér? A na závěr přijde řidič a normálně nastartuje? A jinak se Mach cítí duševně zdráv?
Cítím se úplně v pohodě. To jenom pan Jelínek netuší, jak funguje přídavné elektrické topení…
To je elektrický topný element o výkonu 1000 až 2000W, který je vsazený za teplým výměníkem uvnitř klimatizace. Je napájený z alternátoru = funguje až po nastartování motoru. Funguje to jako elektrický přímotop, vodu to neohřívá, ohřívá se přímo vzduch proudící do kabiny. Smyslem je, aby auto začalo topit prakticky hned po startu a ne až se trochu prohřeje blok motoru a celý malý okruh. Problém je, že automobilky jeho přítomnost v autě vážou na motorizaci - většinou se dává jenom k naftě a k benzínu nejde dát ani za příplatek.
Systém před startem by samozřejmě šel taky, ale byl by na to potřeba násobně větší akumulátor (reálné u hybridu a nebo elektroauta).
Jako fakt za mobil 23 az 48 tisic? Je to investicni kousek se zlatymi tlacitky? Apple, tvl, to jsou magori. A jeste vetsi ti, co to kupuji.
Proč? Je to zařízení, které používám 4 až 5 hodin každý den, tak proč bych na něm měl šetřit?
Jestli někdo používá mobil jen na volání a je spokojený třeba s tlačítkovým telefonem, tak já proti tomu nic nemám. Jen nechápu, proč musí hned odsuzovat ostatní...
V případě této letušky jde o to, že chtěla dostat výpověď z důvodu pozbytí zdravotní způsobilosti k výkonu dosavadní práce a to z důvodu pracovního úrazu. Za to je odstupné ve výši roční mzdy. Místo toho ji přeřadili jinam. Tam nechtěla a nechodila tam, takže dostala výpověď za hrubé porušení pracovní kázně, za což nedostane nic.
Každý si zaslouží to, co přeje ostatním.
1
Sledujících
0
Sleduje
Každý si zaslouží to, co přeje ostatním.
1
Sledujících
0
Sleduje
80k z 500ccm motoru? Co v tom je za motor?