Každý si zaslouží to, co přeje ostatním.
Pokud to auto s majáky může pokračovat v jízdě, jako bych tam nebyl, tak ano. Nicméně těch případů moc není… Dálnice je jeden a jednou se mi stalo, že jsem v kopci potkal Avii SDH, která se plazila 50km/h. To je ale asi tak všechno…
Mnohem větší problém je, že řidiči tyhle auta prakticky vybržďují, nutí je skoro zastavit a objíždět je v naprosto nepřehledných a nebezpečných místech. Zažil jsem i sanitu na několik minut zaseklou v křižovatce, protože jistí jedinci uviděli ve zpětném zrcátku modrý maják, automaticky šlápli na brzdu, zastavili mezi ostrůvky a sanita nemohla kolem nich projet.
docela jednoduché má to systém centrálu normy usa.To znamená že pokud máš klíč v zapalování a běží ti motot nebo nevytáhneš klíček po pár vteřinách se auto samo zamkne.Je to bezpečnostní opatření at se na tebe nikdo nedostane.Je to dobré ale musíš na to myslet
Tak to je dost de* způsob… Mě se to zamyká až při dosažení 10km/h.
I když bych se pokusil zabouchnou klíček v kufru, tak se kufr sám otevře… Jediný způsob jak zamknout stojící auto s klíčkem uvnitř je manuálně tlačítkem na palubce.
Takže, kromě jeho vlastního činu, ještě zjistit, proč se mu vlastně neotevřel padák.
Dva faktory najednou a smrt, to už samozřejmě upoutá pozornost.
Vyšetřovatelé už to vědět budou… Tyhle padáky se otevírají škubnutím za madlo na levém ramenním popruhu. Pokud to vyšetřují jako sebevraždu, tak se nejspíš padák otevřít nepokusil.
TVL to je anketa. To je jako kdyby se v sámošce zeptali: "Chcete petku Braníka za peníze nebo zadarmo?" Jak by to asi dopadlo? Bezesporu by to bylo do poslední odpovědi dramatické. 🙂
Ale o tom to je…. Já toho “Braníka” nechci ani zadarmo a stejně za něj zaplatit musím.
Kdyby vám ze zákona nařídili platit za Netflix, tak budete taky vesele platit?
Nezvedat neznámá čísla dává smysl, ale pak neobjednávejte balíčky přes internet ani pizzu.
Proč? Pizzu mám uloženou a balíčky z internetu mě nezajímají. Pro balíček si zajdu, když já mám čas a ne abych stepoval půl dne za dveřmi a čekal až kurýr zavolá.
Jinak neznámá čísla taky nezvedám a hovorům se spíš vyhýbám. Za mě je to neproduktivní způsob komunikace. Jednak člověk občas plácne bez rozmyslu nějakou kravinu a druhak si druhý den stejně nikdo nepamatuje, na čem se dohodli. Psaná zpráva má stejný obsah i třeba po roce, můžete si ji dát jako úkol atd...
A jak chcete dálkově vytápět paneláky ve městech, které nyní jedou na zbytkovém teple z elektráren? Ono pár soláry na střeše a tepelnými čerpadly pro panelák teplou vodu a vytápění v zimě fakt nezajistíte. Cílem emisních povolenek pouze je nechat někomu vydělat, proto byly vytvořeny jako investiční komodita. Pokud by jejich cena byla pevná a mohl by si je koupit pouze ten, kdo produkuje emise, pak bychom byli ve zcela jiné situaci. Ale z emisních povolenek se udělal investiční komodita pro vyvolené a zaplatí to všichni na cenách tepla a elektřiny.
Jednoduchá odpoveď… Nijak. Dálkové vytápění je samo o sobě chujovina, protože máte obrovské ztráty v teplovodu. Akceptovatelné, pokud to teplo je odpadní z elektrárny, ale pokud ho cíleně vyrábíte v kotelně, tak je to neefektivní nesmysl. FVE + TČ + akumulačky je za mne v tuto chvíli ideální řešení, jak zajistit většinu potřebného tepla. A v létě z toho můžete krmit zase klimatizaci a nebo si nabít auto.
popravdě není mi jasných těch 144 hodin zpoždění. Puma ležela v zemi přes 80 let, zapalovač a její zpoždění by se tedy mělo aktivovat hned po prvním nárazu na zem. Jak tedy souvisí vyhrabání pumy ze země po tolika letech v zemi s dalšími 144 hodinami mi není úplně jasné
Tenhle se po dopadu evidentně neaktivoval… Proč už dneska nezjistíme, ale obecně je to úhlu dopadu a tvrdosti materiálu, na který bomba dopadne. Pokud dopadne pod ostrým úhlem a odrazí se a nebo dopadne do měkka, tak síla nárazu nemusí stačit k aktivaci zapalovače. Čekalo se, protože nikdo nedokázal říct, jak velkou ránu bomba dostala teď při výkopu a jestli nedošlo k aktivaci zapalovače. 144h je vypozorovaná nejdelší doba zpoždění, většina jich bouchla do 2 dní.
Mimo jiné Indie na počátku financovala i projekt PAK-FA, z kterého vznikl T-50, později přejmenovaný na Su - 57.
Podobně, jako PAK- DA, strategický bombardér od Tupoleva.
PAK-FA je jeden z důvodů, proč Indové od Ruska ve velkém couvají a spíš se soustředí na vlastní vývoj a na Francouze. PAK-DA je jen vlhkej sen, Tu-160M2 a Tu-22M3M je na dlouhá léta vrchol toho, na co se zmůžou.
Nooo uplne jak ja s kamoskou s fichtlem na poli. Taky jsme letely pres riditka, taky motorka rozbita...ale nikoho nenapadnulo k tomu volat policii, hasice a sanity. 🤦
Přesně… Z pár modřin a škrábanců je teď zbytečnej průšvih. Flastr, body, zákaz řízení a když zjistí, kdo jí tu motorku půjčil a pokud věděl, že nemá řp, tak má průšvih taky…
Tak kdo by chtěl něco, co existuje jen jako maketa a prezentace… Navíc za současné politické situace, kdy mají problém cokoliv sehnat ze zahraničí a pokud si někdo i tak ty letadla objedná, tak reálně hrozí, že mu je rusové před dodáním zabaví. Reputace jejich leteckého průmyslu taky není bůhvíjaká, viz třeba vrácení MiG-29SMT, stížnosti Indie na Su-30MKI, které se ukázaly jako neschopné proti Pákistánským F-16 atd.. V podstatě jediné, co dostali za víc jak 30 let do vzduchu, je Su-57 s pochybnou bojovou hodnotou a cvičný Jak-130, který ale dělali dohromady s Italy. Vše ostatní jsou jen modernizace původně sovětské techniky.
70 procent kupců nikdy neokusilo jízdu s automatem. Proto ten výsledek...
Kdepak… Podívejte se, co je to za auto. Auto na zábavu a s manuálem si užijete zábavy víc.
A pokud jde o normální auto, tak je to o ceně. Zajímavé by bylo porovnání prodejnosti obyčejného auta, kde by automat nebyl za příplatek.
9
Sledujících
0
Sleduje
9
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jste normální? K čemu by to bylo... ?
1 odpověď
Každý si zaslouží to, co přeje ostatním.
1
Sledujících
0
Sleduje
Každý si zaslouží to, co přeje ostatním.
1
Sledujících
0
Sleduje
No tak si odpovím sám. K ničemu. Za 10k si koupí jinej střep a pojede znovu.
A kdyby jste půjčil někomu auto a jemu ho takhle zabavili, tak to byste řešil jak?
Tahle řidička spáchala trestný čin, bude muset zaplatit veškerou škodu a pravděpodobně si za něj půjde i sednout. To je za mě efektivnější trest.
1 odpověď