Další příklad nesmyslné buzerace ze strany policie. V Německu by stejná situace byla považována za naprosto normální. Kdyby radši pokutovali kamiony, co se na dálnici předjíždějí na zákazu předjíždění a vytvářejí skutečně nebezpečné situace. Ale kdo by se dohadoval s nějakým Rumunem, Slovákem, Polákem, Maďarem, Bulharem, Turkem atd,...? Jednodušší je buzerovat české řidiče v osobáku, kteří nikoho neohrožují... 🙁
Vydělává mimo ČR možná víc, než si dovedete představit. Kdyby nebyla naše vláda nenasytná, mohla od něj inkasovat navíc cca 6 mld., ale chtěla 36 mld., tak nedostala navíc nic a zdanil to jinde, kde udělal malému státu velkou radost.
Mám dost velkou představivost... 🙂 taky jsme si mohli ušetřit (čeští daňoví poplatníci) 20 miliard za sanaci vykradené AGB a jiných společností, které má PT za sebou... 🙁
Blábol závistivce,.....je schopný a to ti leží v žaludku,...já mu fandím.....👍
Nikomu nic nezávidím, dokonce ani zlodějům nakradený majetek... Samozřejmě je všehoschopný... 🙂 Stačí si dohledat jeho podnikání v 90. letech. Takže žádné bláboly závistivce, ale pouze smutná fakta.. Jeho "podnikání" byly jen obyčejné krádeže... Samozřejmě nebyl v té době sám... 🙁
To jsou vaše bláboly. O podnikání víte velké kulové.
Zjistěte si jak to bylo s Agrobankou, Motoinvestem, investičními fondy, atd. je toho veřejně dostupné docela hodně. Okradl spoustu drobných akcionářů a krachy bank zaplatili daňoví poplatníci. V každé civilizované zemi by byl za mřížemi a s propadlým majetkem. podnikám úspěšně v bankovnictví a investicích přes 30 let, ale na rozdíl od PT jsem nikdy nic neukradl...
A kde jste v článku četl, že by se staral o blaho lidí. On jen rozumně konstatoval, že tak, jak to EU vede teď, není možné, aby to buď zvládla technicky nebo finančně. A v tom má pravdu. Jestli to hned chápete, že se stará o energetickou budoucnost ČR, tak to chápete blbě. On nemá problém se na celou ČR vykašlat a podnikat jen v cizině.
Spíš by měl problém podnikat jinde ve světě... Jeho styl podnikání je možný jen v České republice. Za jeho transakce na kterých zbohatl by v USA dostal tak 75 let a už by měl 20 odseděných... A u nás je z něj "celebrita" , filantrop a mecenáš... 🙁
Byznys s kryptoměnami, ve kterém jsme byli docela na špici, ale u nás fakticky "zařízly" zahraniční komerční banky, které u nás ovládají 85% bankovního trhu, protože pokud je Váš byznys nějak spojený s tzv. krypto byznysem, tak vám neotevřou žádný účet (nemáte na to právní nárok) a končíte s podnikáním. V mezinárodní dělbě práce máme předurčeno místo levné montovny a moderní byznys je jen pro tradiční západní země. ČNB by spíše měla dohlížet na činnost komerčních bank, které brání rozvoji ekonomiky (bezdůvodné odmítání otevírání účtů, stejně jako bezdůvodné vypovídání existujících smluv o vedení účtů).
Editovat lze. Tři tečky v pravém horním rohu vašeho příspěvku a "upravit" a můžete opravit případné překlepy atd. U vašeho příspěvku se následně ukáže "upraveno", tak jak můžete vidět u tohoto příspěvku, kam jsem tímto způsobem přidal poslední větu.
Děkuji moc a vyzkouším. Jsem už starý dědek a tak občas nestíhám ty technické novinky...
Pokud rektor VŠE řeší kauzu, že někdo někomu řekl v hospodě, že je "d.bil", tak je to spíše na zrušení celé VŠE. To opravdu celá akademická obec VŠE nemá co na práci? A naše země nemá žádné ekonomické problémy, které zasluhují řešení? Doufám, že je to vše jen vymyšlené a autor si testuje, jak budou čtenáři reagovat na novodobé pokračování osudů dobrého vojáka Švejka... 🙂
Takže máte lepší informace. Já vycházel z toho co mi říkali piloti co již za Tvrdíka prchali z firmy. A věděli proč.
Zdravím Kudláč
Tvrdík je snadný a dobrý terč a samozřejmě se na krachu ČSA podepsal, ale není zájem rozkrýt skutečnou podstatu a příčiny úpadku ČSA. Velká část lidí, kteří se na tom podepsali je stále aktivní v politice nebo byznysu... Rovněž zdravím! PM
Pan Tvrdík zadlužil ČSA tím že na leasing pořídil víc než dvacet nových letadel a po jeho odchodu k fotbalu nebylo z čeho splácet a letadel se ČSA dlouho a nevýhodně zbavovala. A máte pravdu v tom že majetek ( lesingový) hradil ztátový provoz. Pan Tvrdík utekl včas, už věděl že jeho "podnikání" vede firmu ke krachu.
Kontrakt na nová letadla bylo možné bez ztráty zrušit a nová letadla přišla až po odchodu Tvrdíka. Dokonce bylo možné kontrakt výhodně přenechat někomu jinému, protože byla větší poptávka po nových letadlech. Nákup nových letadel předpokládal prodej starších Boeingu 737, ke kterému ale nedošlo a ČSA nebyly schopny využít navýšenou přepravní kapacitu. Pracoval jsem v té době v ČSA a měl jsem mimo jiné na starosti zajištění financování nákupu nových letadel...
39
Sledujících
1
Sleduje
39
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Odebrání řidičáku je v pořádku, ovšem je třeba novely zákona tak, aby bylo možné odebrat i vozidlo a prodat jej v dražbě.
4 odpovědi
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To je málo, měl by se za to obnovit trest smrti... 🙂