Takže máte lepší informace. Já vycházel z toho co mi říkali piloti co již za Tvrdíka prchali z firmy. A věděli proč.
Zdravím Kudláč
Tvrdík je snadný a dobrý terč a samozřejmě se na krachu ČSA podepsal, ale není zájem rozkrýt skutečnou podstatu a příčiny úpadku ČSA. Velká část lidí, kteří se na tom podepsali je stále aktivní v politice nebo byznysu... Rovněž zdravím! PM
Pan Tvrdík zadlužil ČSA tím že na leasing pořídil víc než dvacet nových letadel a po jeho odchodu k fotbalu nebylo z čeho splácet a letadel se ČSA dlouho a nevýhodně zbavovala. A máte pravdu v tom že majetek ( lesingový) hradil ztátový provoz. Pan Tvrdík utekl včas, už věděl že jeho "podnikání" vede firmu ke krachu.
Kontrakt na nová letadla bylo možné bez ztráty zrušit a nová letadla přišla až po odchodu Tvrdíka. Dokonce bylo možné kontrakt výhodně přenechat někomu jinému, protože byla větší poptávka po nových letadlech. Nákup nových letadel předpokládal prodej starších Boeingu 737, ke kterému ale nedošlo a ČSA nebyly schopny využít navýšenou přepravní kapacitu. Pracoval jsem v té době v ČSA a měl jsem mimo jiné na starosti zajištění financování nákupu nových letadel...
To je zvláštní, pan Darmovzal ve svém životopise nezmiňuje ani jednu pracovní aktivitu, asi to nevíte, ale na to aby jste mohl cestovat po svobodném světě potřebujete peníze a jak správně píšete získávají se prací....
Asi to považuje za samozřejmé, že se musí pracovat. Pana Darmovzala a jeho rodinu dobře znám, takže Vaše spekulace jsou naprosto mimo a to, že řešíte hlavně peníze a jak je řešíte, o Vás hodně vypovídá. Taková ta typická "čecháčkovská uprděná závist"... Naštěstí nejsou všichni jako Vy...
Jeho cestovní po celém světě, tzv studia, nikde není zmínka o financování...
Asi to nevíte, ale pokud něco umíte a nejste líný, tak můžete pracovat, za práci dostáváte peníze, které můžete ve svobodném světě utratit dle svého uvážení. A to je i případ pana Darmovzala. Asi získáváte peníze jiným způsobem než vlastní prací...
Jak myslíte. Zajímavý týpek rozhodně. Pracant těžko. Pouhých 33 let, 2 vysoké školy (u druhé není jasné, zda ji dokončil), stáž v Singapuru, dobrovolnický program na Západním břehu, mise NATO na Slovensku. Přitom "procestoval půlku světa – Asii, Irák, Jižní Ameriku.“ uvedl další z vojáků. A další mnou již výše jmenované země. Který zaměstnavatel by mu asi tak povoloval tolik volna? Nebo myslíte, že se potápěl někde v Mosambiku a ve volných chvílích pracoval na dálku?
Prostě pana Darmovzala a jeho rodinu velmi dobře znám, a proto platí co jsem napsal a Vaše hloupé spekulace nebudu rozebírat. Asi si nedovedete představit, že i u nás mohou být slušní a pracovití lidé, kteří si dovedou vydělat i na atraktivnější koníčky a žít podle svého. Představujete takové to typické "zaprděné a závistivé čecháčkovství"...
Nemám ráda konspirace, ale pravda je, že to nevypadá, že by hoch stačil příliš pracovat. Navíc, když v CV píše, že stačil také vystudovat 2 vysoké školy. Dost mne ten příběh upoutal. Ale moc se toho asi nedozvíme. Možná ve finále, že se ho podařilo dostat zpět.
Dá se studovat i při zaměstnání a podle CV je asi vzdělaný a pracovitý a práce (i dobře placené) je všude dost (u nás i ve světě). Spíše chybí pracovití a schopní lidé.
Jsem pro zbudování dramatických retardérů u všech přechodů základních škol. Bohužel. Lidé jsou dobytek a nedá se nic dělat
Stačí semafor, který při vyšší než nastavené rychlosti přepne na červenou. je to levné a funguje to spolehlivě. A za jízdu na červenou odebírat rovnou řidičák, případně i auto...
Radši jsem se podíval do archivu, je to přece jenom už 31 let od kuponové privatizace, a bylo to sice za 200,- za ks, ale pak se dělaly nějaké převody, kdy počet akcií zdesetinásobili (za nižší hodnotu), takže to vychází dokonce na 20,-Kč na současný počet vlastněných akcií 🙂. Za 50,- jsem měl tenkrát akcie Českých přístavů, jsem si to popletl 🙂.
To byl tzv. split akcií a na té technické transakci jsem se podílel. Na burze byly v té době dvě emise kmenových akcií ČEZu. Akcie z první vlny kuponové privatizace měly nominál 1000 korun a akcie z druhé vlny KP měly nominál 1100 korun. Díky splitu akcií došlo k sjednocení obou emisí akcií a držitelé akcií z první vlny obdrželi za každou akcii 10 kusů nových a akcionáři z druhé vlny za každou akcii 11 kusů nových. Historicky nejnižší cena jedné akcie ČEZu byla kolem 70 korun za akcii (přesné číslo se dá lehce zjistit). To jen pro pořádek... 🙂
Ridicak jsem delal v roce 1998. (Ridit auto jsem umel uz tak 4 roky pred tim, od 14 let 😄). No a moje zkusebni jizda trvala pres 50 minut, komisar me tahal vsemoznejma jednosmerkama, stavel mi pasticky, zkousel po me zastaveni v zakazu zastaveni, apod.. no a nakonec mi rekl, ze ridit neumim a at prijdu za mesic na opravu. S nama jela jeste jedna adeptka, mlada holka, prohodili jsme se a ridila ona. Ridila jen cca 10 minut, kdyz jeste sedela vzadu, tak celou dobu ji komisar sahal na stehno, projela zakazem vjezdu, nedavala blinkry a pak ji komisar rekl, ze ji ty papiry samozrejme da, ale at radsi jeste s nekym jezdi, nez se vyjezdi...
Muj svet se tehdy zhroutil, byl jsem strasne ponizenej, zklamanej.. ucitel z autoskoly pak za mnou prijel domu a sam mi rikal, ze nechapal, proc si me komisar vybral jako obet... no a za mesic jsem sel na opravu, byl tam ten samej, smal se jak uchyl... ujeli jsme pouhych 400metrů a řekl - dobrý, zastav, papíry ti dám, jsem ti jen chtěl ukázat, že nedostaneš všechno hned... dodneska si pamatuju jeho jmeno, i kdyz je uz 20 let po smrti, zmetek uchylnej.
Podobný zážitek měl i syn někdy kolem roku 1997. Šlo o peníze, aby si koupil další jízdy a poplatek za zkoušku. Jezdil jsem s ním načerno po okreskách a řídil docela obstojně. Napodruhé to udělal, i když si jízdy nepřikoupil.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Další nesmyslný zákon. Ať si o způsobu hodnocení rozhoduje učitel nebo škola a rodič si může vybrat školu kde se hodnotí známkami ne jinou, kde je slovní hodnocení. Co všechno se ještě bude muset nařizovat zákonem?