Zajímavý plán. Zvýšíme počet vysokých škol. Přijmeme učitele (skutečně je jich tolik volných na trhu práce?). Zvýšíme daně. Zvětšíme počet dětí, které místo přípravy na zaměstnání (a skutečné práce) budou více než 5 let trpět v akademickém prostředí (zcela mimo realitu) s cílem "získat titul". Potřeboval bych vysvětlit jak tento plán zvyšuje životní úroveň v zemi = příjmy zaměstnanců soukromých firem?
Vlastnosti celoročních pneumatik jsou "naladěné" tak, aby v testech při zimních podmínkách vycházely velmi dobře. Tedy aby si je zákazník koupil. Mě ale zajímají vlastnosti v létě = najdu někde "tvrdý" srovnávací test na rozpálené italské dálnici (vozovka i vzduch 45°C). Jak si vedou v zatáčkách a při krizovém brzdění v létě?
Autor napsal hezký provokativní článek, aby získal reakce. Naštěstí ani nerozhoduje o výbavě nových aut a pravděpodobně ani nesedí v Bruselu ve schvalovací komisi. Tedy každý z nás si koupí co mu vyhovuje a jestli výrobci přestanou nabízet jednoduchá auta bez dotykových displejů, tak půjdou jejich prodeje dolů (už se to děje).
Ne, ne. Evropa táhne ke dnu sama sebe. Nikdo jí nemusí pomáhat. Kdyby totiž EU byla "fungující" tak by vycházely články o tom jak silná Evropa "tvrdě pošle k zemi" USA, Japonsko a Číňany. Bohužel neschopní bruselští úředníci nedokáží nic víc než prozkoumávat víčka na lahvích a diskutovat o nabíjení baterií...
Všechny firmy to mají stejné... Když vykazují výsledky podle očekávání = vysoký růst nad 30%, tak je to díky špičkové manažerské praci vedení a jejich ideálně nastavené strategii. Když je to obráceně a zisk roste o něco menším tempem (třeba jen 15% ročně), tak je to vinou malého pracovního nasazení řadových zaměstnanců.
Mám odlišný názor. Zvyšování počtu psychologů a čerpání státního rozpočtu (zvyšování dluhu) na řešení psychických problémů (všech) nemá žádný strop = bude nutné nepřetržitě. Ke snížení počtu psychických nemocí pomůže pouze odstranění základního problému = změnit stav (priority) současné konzumní společnosti.
Ano, stav společnosti není dobrý... Profesionální autobazar se s vidinou zisku pokouší klamat zákazníky. Ti si pak musí pozvat profesionála a zaplatit za zjišťování skutečností, které autobazar velmi dobře ví. Ještě lepší by bylo pozvat více profesionálů. Pro jistotu. Co když to nebude skutečně znalý profesionál, ale jenom amatér, co se vydává za profesionála s vidinou lehkého výdělku...
Souhlasím. Automatické navyšování a nebo pokles platů podle výsledků ekonomiky = zastropovat průměrný plat ve státním sektoru na 90% soukromého. To by byla motivace nepodporovat pouze "montovny" a "sklady" zahraničních firem, ale začít také s podporou reálného českého byznysu a firem s vysokou přidanou hodnotou.
Stellantis postihla běžná nákaza globálních koncernů = hluchota (neslyší názory zákazníků), slepota (nevidí ani pět let dopředu) a chamtivost (prioritní jsou úspory...). Vynikající a spolehlivé čtyřválcové motory Fiat (evoluce řady FIRE) nahradily nekvalitní francouzské tříválce (nepoužitelné k jízdě) a byla zavedena "ofenzíva nových modelů", které nikdo nechce. A jako řešení navrhují zvýšit rychlost uvádění nových modelů "ušitých horkou jehlou". Takové nikdo nepotřebuje. Byli se alespoň podívat v jižní Itálii jaká auta tam jezdí a k čemu se používají? Historicky stále k přepravě lidí nebo zboží! Kosmický design, naleštěná blikající světýlka, sociální sítě, otravní asistenti a tříválce do auta skutečně nepatří.
Jestli jsou jejich nové modely na naprosto nepřekonatelné úrovni (v pocitech při jízdě, v komfortu, ve spolehlivosti,...) a vzdalují se konkurenci (M-B AMG, Audi,..) mílovými kroky, tak to určitě nebudou stačit vyrábět a Stellantis nemusí mít žádné obavy z budoucnosti. ... Jenom jestli to nejsou běžné marketingové pohádky...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
EU už není konkurenceschopná = každý Evropan bude státním úředníkem. Tady jich přibudou další tisíce. Jakmile se někdo musí registrovat, tak je potřeba tu registraci ověřit, kontrolovat ty co ještě nejsou registrovaní a rozdělovat pokuty. Pak už zbývá jen vytvořit nadnárodní Institut dozoru nad vysíláním a vytvořit dotační programy na podporu "správného" obsahu (co je správné určí odbornící z institutu). Je to všechno v zájmu občanů a z jejich daní (případně na dluh). Prostě EU...