To není žádné řešení. Teď se nají a co dál? Pak zase zabijí další zvířata a takto budou pokračovat dál, až žádná zvířata nebudou. Bravo, jen tak dál. Co takhle nemnožit se jako kobylky a nečekat, co mi kdo dá?
Je to řešení na zítřejší den. Dál tyto národy neuvažují. Jinak by tam měli klimatizované mrakodrapy a prodávaly do Evropy drahé nerostné suroviny, elektřinu (solární, jadernou,...) a bio-potraviny ze skleníků.
Pravda, ale to bylo diky jejich agresivni cenove politice. V tomto pripade se to nejak miji. Pokud by to auto bylo o 200-300k levnejsi, tak sem s nim.
Podle mne regulují poptávku (cenou) tak, aby dokázali plnit objednávky. Mají dostatečné prodeje na domácím trhu a taky hledají "montážní kapacity" v EU (do budoucna). Nejlevnější Kodiaq je kolem 1 mil. Kč (1,5 TSI). A VW Tiguan, nejlevnější verze a skladový výprodej je cca 850 tis. (1,5 TSI), ale to je menší auto. Takže cenová nabídka číňanů je o.k. (zhruba o 200-300 míň). Tím netvrdím, že jde o stejně kvalitní výrobek. Ale to první čínský mobil taky nebyl...
Které hovado to napsalo, týká se to ZAHRADNÍCH TRAKTŮRKŮ a pouze když vjedou na veřejnou komunikaci, ne malých sekaček. Nadpis mohl napsat je totální blb.
Cílem článku není poskytnout informace (a už vůbec ne pravdivé). Cílem bylo kliknutí a to hodně lidí udělalo = autor to nepsal zadarmo (= je chytrý, až by se dalo říct vychytralý).
Je informace, že lékaři vynalezli lék na rakovinu dobrá nebo špatná?
To by byla samozřejmě dobrá zpráva (nový lék). Myslím to tak, že uvažovat jako člověk nemusí být ve všech případech nejlepší možnost = člověk má řadu negativních vzorců chování, je nepoučitelný (války), chamtivý (nerovnost), lže s cílem vlastního prospěchu a nechá se lehce ovlivnit (internet, sociální sítě, dezinformace). Proto bych nechtěl, aby AI uvažovala stejně.
Pořád se točíme dokola kde vzít víc peněz. Ale chyba je ve výdajové částce.
Neschopná, nevýkonná a předimenzovaná státní správa a z toho plynoucí mizerná správa.
Čím víc do nich nasypeme, tím více spotřebují.
Je to jako průjem. Je třeba to léčit dietou (státní správy), jinak to všechno zase prose*ou
Ano, to je přesné. Oni dokáží i na snižování počtu úředníků založit úřad a přijmout další lidi.
Tak kdo je tady blázen? Finanční ředitel VW, který nechce utrácet peníze, které nemá (zadlužovat se). A nebo Super Mario Draghi: "Podle analýzy bývalého šéfa Evropské centrální banky Maria Draghiho si EU udrží silnější pozici ve světě jen tehdy, pokud bude masivně investovat (tzv. společné zadlužování)".
Spíš se čeká, až ho lidi začnou vůbec chtít
Nezačnou je chtít. Stellantis zavádí tzv. "Finální podojení značek" = vezmeme nejlevnější komponenty (francouzská platforma), malý 3-válec, díly společné s Fiatem a Citroenem a řekneme těm hloupým zákazníkům, že jde o nového "Ikonického nástupce legendární americké značky". A ještě vysvětlí, že pohon 4x4 je zbytečný, protože místo toho je tam nová aplikace "Rocks, mud and snow". Existuje skutečně pár lidí co tomu uvěří, ale v delším horizontu končí... Jeep je mrtvý.
Nečekal jsem, že v dnešní době se ještě setkám s názorem, že trh je "hloupý" a když klesají prodeje elektromobilů, tak za to můžou dezinformátoři. Mám jinou teorii = ve vedení automobilek už nejsou technici, ale ekonomové, kteří jsou pod vlivem dezinformátorů, hloupých vizionářů, eko-aktivistů a sociálních sítí. Ten finální výrobek = elektromobil už neumí plnit základní funkci = dopravu lidí a nákladu za příznivou pořizovací cenu.
Tak Evropa by se měla zamyslet sama nad sebou. Všichni doufali, že silná EU bude sloužit k ochraně zájmů (ekonomických, vojenských,..) jejich obyvatel. Tedy například v ekologii prosadí na mezinárodní úrovni snižování emisí v zemích, které likvidují planetu nejrychleji (USA, Čína,..). Místo toho se instituce EU staly odkladištěm v soukromém sektoru neuplatnitelných úředníků (politických řečníků), kteří nerozumí své práci a vytváří zákazy a pravidla platná výhradně na území EU = likvidují konkurenceschopnost. Nikde na světě takto intenzivně nebojují volení zástupci proti zájmům obyvatel. Je to na kompletní reorganizaci systému (EU a Euro je správně, ale instituce EU nechápou svou úlohu).
když ti dotazani odpověděli... VICE PSYCHOLOGU, dalši otazka měla byt, když na ty psychology nejsou penize, souhlasite s vyšši dani??
Více psychologů neřeší problém (= špatné nastavení a směřování společnosti na celém světě). Bojím se, že v ČR dojde pouze k "nutnému zvýšení počtu psychologů ve školách" = předlužený rozpočet "najde" další peníze = vytvoří místa nových státních zaměstnanců a obsadí je lidmi víceméně bez znalostí (schopností), kteří dětem nepomůžou. A ti pak budou stávkovat za vyšší platy, protože budou mít méně než špičkový psycholog v soukromém sektoru.
Bohužel je to tak. Byrokracie EU včetně té naší se odtrhla od reality a žije vlastním životem. Soukromý sektor ji velmi brzy neuživí. A místo rudé ideologie teď úpíme pod ideologií zelenou.
Soukromý sektor ji neuživí už teď. Proto tak velké zadlužení většiny zemí Evropy. Úředníci si už své financování řeší sami a to tím, že odhlasují zadlužení všech (proč? no protože můžou...).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak už ani v Itálii se jim nechce pracovat = vyvinout konkurenceschopné, kvalitní užitkové auto... V automobilkách zůstali už jen ekonomové a marketingoví guruové. Ti první hledají kde v Koreji nebo Číně dohodnout nákup hotového výrobku a ti druzí budou tvrdit, že jde o pokračování "tradiční spolehlivosti a dlouhé životnosti" vozů s nápisem IVECO na kapotě. Za pár let budou Hyundai prosit, aby využil volné kapacity v EU pro montáž jejich starších modelů... Konec průmyslu v Evropě v přímém přenosu.
1 odpověď