Všechny firmy to mají stejné... Když vykazují výsledky podle očekávání = vysoký růst nad 30%, tak je to díky špičkové manažerské praci vedení a jejich ideálně nastavené strategii. Když je to obráceně a zisk roste o něco menším tempem (třeba jen 15% ročně), tak je to vinou malého pracovního nasazení řadových zaměstnanců.
Mám odlišný názor. Zvyšování počtu psychologů a čerpání státního rozpočtu (zvyšování dluhu) na řešení psychických problémů (všech) nemá žádný strop = bude nutné nepřetržitě. Ke snížení počtu psychických nemocí pomůže pouze odstranění základního problému = změnit stav (priority) současné konzumní společnosti.
Ano, stav společnosti není dobrý... Profesionální autobazar se s vidinou zisku pokouší klamat zákazníky. Ti si pak musí pozvat profesionála a zaplatit za zjišťování skutečností, které autobazar velmi dobře ví. Ještě lepší by bylo pozvat více profesionálů. Pro jistotu. Co když to nebude skutečně znalý profesionál, ale jenom amatér, co se vydává za profesionála s vidinou lehkého výdělku...
Souhlasím. Automatické navyšování a nebo pokles platů podle výsledků ekonomiky = zastropovat průměrný plat ve státním sektoru na 90% soukromého. To by byla motivace nepodporovat pouze "montovny" a "sklady" zahraničních firem, ale začít také s podporou reálného českého byznysu a firem s vysokou přidanou hodnotou.
Stellantis postihla běžná nákaza globálních koncernů = hluchota (neslyší názory zákazníků), slepota (nevidí ani pět let dopředu) a chamtivost (prioritní jsou úspory...). Vynikající a spolehlivé čtyřválcové motory Fiat (evoluce řady FIRE) nahradily nekvalitní francouzské tříválce (nepoužitelné k jízdě) a byla zavedena "ofenzíva nových modelů", které nikdo nechce. A jako řešení navrhují zvýšit rychlost uvádění nových modelů "ušitých horkou jehlou". Takové nikdo nepotřebuje. Byli se alespoň podívat v jižní Itálii jaká auta tam jezdí a k čemu se používají? Historicky stále k přepravě lidí nebo zboží! Kosmický design, naleštěná blikající světýlka, sociální sítě, otravní asistenti a tříválce do auta skutečně nepatří.
Co je na tom divoce tvarovaného? Je to střízlivější než cokoliv, co Citroen představil v posledních 10 letech - a střízlivější než 90 % aktuální nabídky na trhu.
Prostě marketing vám řekne, že je to divoce tvarované, odvážné, bořící hranice a nastavující naprosto nová měřítka... Reálně je to nudná 5-dveřová (jak jinak..) krabice s malým tříválcem, co se pokazí už v záruce (a nikdo to s váma nebude chtít řešit...). Stellantis končí... v USA už propouští.
Jestli jsou jejich nové modely na naprosto nepřekonatelné úrovni (v pocitech při jízdě, v komfortu, ve spolehlivosti,...) a vzdalují se konkurenci (M-B AMG, Audi,..) mílovými kroky, tak to určitě nebudou stačit vyrábět a Stellantis nemusí mít žádné obavy z budoucnosti. ... Jenom jestli to nejsou běžné marketingové pohádky...
Za prvé: překonání covidu je velký úspěch = je krásné, že už zase můžeme cestovat, potkávat se a žít normálně. Za druhé: Evropa řadu let byla nejpříjemnějším místem k životu pro Evropské národy = nesmí být nikdy "zaopatřovací oázou" pro imigranty. Pokud se shodneme (společenská shoda), že emigrantům chceme pomáhat, tak zásadně na jejich původních územích. Ale nemusíme to dělat. Za třetí: je třeba aby Europoslanci bojovali za zájmy EU = konkurenceschopnost, ekonomika, nezávislost. Je to na kompletní výměnu EU vedení. Jejich kroky vedou k depresi z budoucího vývoje v Evropě! Oni jsou primární příčinou a chtějí to řešit zvyšováním počtu duševně nemocných (více lékařů, přesnější diagnostika, více léčiv,... více dluhů).
Budou mezi náma žít. Musime si na to zvyknout.
Ne. Musíme tomu zabránit. Stovky let naši předci bránili (se zbraní v ruce) Evropu před nájezdy jiných národů. My máme technické prostředky ubránit území EU (neprostupná hranice). Je to jediná šance jak nepošlapat vše co vybudovali naši předci a předat Evropu našim dětem jako příjemné místo k životu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zkuste ty názvy článků alespoň trochu přiblížit realitě. Češi nemůžou "přijít o tisíce", které nikdy neměli. Nejhorší co se může stát je, že získají méně "těch tisíců" než v loňském roce.
1 odpověď