Bohužel tyto situace jsou na Jižní a Štěrboholské spojce denní realitou. Jezdím denně ráno i odpoledne a kamioňáci a "dodávkáři" jsou největší aroganti a debilové na silnici. Jezdí vlevo i přes zákaz vyznačený po obou stranách dopravní značkou, maximálka 80 km/h je pro ně čistě "informativní". Pomůže snad až jen dokončení pražského okruhu. Na druhou stranu, když je tento stav veřejným tajemstvím, kde jsou ti, co nám mají pomáhat a mají nás chránit ? Vidět je na spojce je skoro zázrak. Také by bylo vhodné doplnit značky "Zákaz předjíždění nákladními vozidly" i ve světelné formě a možná i větší velikosti. Přidal bych i více měřících a sledovacích kamer, které by při zaměření vozidla překračujícího rychlost nebo kamionu v levém pruhu , kde je zákaz, a na světelné doprovodné tabuli by se ukázala jeho SPZ a vyfotila i jeho ksicht. Funguje to na mnoha místech jinde v ČR, tak proč ne na Jižní a Štěrboholské. Např. od nájezdu ze Spořilova směrem na Černý most není v podstatě žádná kamera ani měření rychlosti. Není výjimkou, že třeba ráno kolem páté, se kamioňáci cpou po nájezdu hned do levých pruhů, navíc je tady přikázána rychlost max.60 km/h pro nákladní vozidla, což nedodržuje vůbec žádný z nich. Ale bohužel, kde není žalobce, není ani soudce. Co na to Policie ČR a městská ? Jo jo, ono je pohodlnější nandavat botičky za špatné parkování, než hlídat provoz na nejvytíženější pražské komunikaci.
Dodávkáři jsou do 3.5 tuny. V levém pruhu klidně jet můžou. A ano, někteří kamioňáci a dodávkaři jsou čuňata. Tak jako mnozí řidiči osobních aut.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Stačí se trochu zamyslet, proč se Atlantik ochladil a zjistíte, že je to vysokými teplotami. Schválně, co je zdrojem ochlazení vody😀
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Vody? Té masy vody? Poučte mne, rád bych věděl, jak se dokáže během jedné sezóny ochladit tolik vody a proti předpokladům.
1 odpověď