Ve válečné rétorice žije jen Ukrajina a Rusko. Co je nám po nich. Ať tam válčí do aleluja. Vždyť oba národy jsou barbaři.
Byl jste v Rusku a na Ukrajině??? Znáte tyto národy??? A kde podle Vás nejsou a nebyli barbaři??? V Německu, v Česku, na Slovensku... Jasné je jedno - vy možná nejste barbar, ale primitiv zcela jasně ANO
Ruská FSB se snaží ze všech sil vyvolat antisemitské nálady v Ukrajině. Snaží se o to minimálně deset let. Neustále nějaké silné dezinformační vlny, zaměřené proti Židům. Cílená práce s ukrajinskými teenagery na sociálních sítích. A pogromy nikde.
Tady nějaký ruský politik s minimálním dosahem něco napíše na sociální sítě, Rusové uspořádají židovský pogrom a můžou za to Ukrajinci.
do pogromu ale přece nešli Rusové, provokátoru šlo o podnícení muslimských Dagestánců
„V případě prokázání viny hrozí policistovi za krádež až dvouletý trest odnětí svobody“ potvrdila Ivana Nguyenová, mluvčí Generální inspekce bezpečnostních sborů, která stíhá trestné činy policistů.
To, že někomu něco hrozí, znamená přeloženo z řeči právníků, že nejvyšší možný rozsudek jsou dva roky, vy už dřív než soud víte, že kriminál si užije, prostě padlý buď z nebo na
Obrovský posun od předešlé hlavy státu Miloše Zemana a jeho chotě-jsem myslela, že se Zeman oženil a on se přitom vdal........tak nevím, kdo je větší drmola, jestli stylista, nebo Wolfová, nebo propustili korektora...........
Vyšlo to na Seznamu, takže vyhazov zaslouží jejich korektor - a je jich tam hodně podobných Možná je nikdo skloňování slov ten choť a ta choť neučil , stejně jako nezvládají mnoho dalšího....
Vaše počty vypadají roztomile, ale: není jich 10x víc, nýbrž 11x- to je jedny Čechy, Morava a Slezko navíc.
Což vypovídá o tom že v Egyptě zemře při nehodě kažý 16 000 tisící člověk a u nás 21 000. A to nemáme informace kol.ik v Egyptě jezdí aut. Vozy tažené oslem tolik nehod nemají, pokud je kočí nevmanévruje pod náklaďák.
V Egyptě jsem nebyl a ani nechci být, ale znám země, kde sice téměř nemají osly, ale od večera do svítání zahlédnete na hlavní trase určitě čtyři mrtvé koně a rozbitý žebřiňák (kočí už tam neleží) Ono je totiž ani nenapadne, aby si na povoz zavěsili lampu Kočí se nemusí vmanévrovat po náklaďák, ale kamioňák, který ho nevidí, ho převálcuje zezadu A i když dupne na brzdu, nemá šanci to ubrzdit Nemluvě o tom, jak reagovat na oslí či koňský povoz, který šnečí rychlostí vyjíždí z pole na trasu
Ano, i za cenu, že odpajdám na dřevěné noze, chci ještě ten den domů. Nemocniční řád, kdy od pěti ráno dělají bordel, k tomu psychicky vyšinutí spolupacieti a vám není nejlíp - člověk fakt začíná jednat iracionálně.
O tom ranním budíčku se psalo už mnohokrát jako o nesmyslu a svým způsobem naschválu ze strany zdravotníků, a pořád se to nesmyslně dodržuje. Pokud jde pacient brzy ráno na terapii apod., tak chápu, ale jinak rušit bez důvodu spánek celému pokoji je běs děs. Paní dušená v Plzni měla štěstí, že sestřičky cosi zaslechly, má zkušenost z Prahy je, že pacienta, který kvůli slabosti nedosáhne na zvonek, si nikdo z personálu nevšimne za celou noc. Jsou to každodenní horory. násobené nočními můrami. Když je vám fakt "na umření", tak nepomůže ani mobil, protože na něj nedosáhnete. Ano, české nemocnice bývají často peklo už desítky let. Nevím, zda se tomu problému někdo z pedagogů na lék. fak. vůbec věnuje. Zajímala by mne statistika, kolik pacientů "exne" ve dne a kolik v noci. Měl jsem hororový zážitek, když pán s mj. urologickými problémy, se po marném volání na sestru vykulhal na chodbu se snahou dojít na toaletu, neb se nechtěl počůrat v posteli, tam podklouzl, upadl na hlavu a za dva dny zemřel. A sestry o něm (do jeho smrti, tedy), žertovaly jako o idiotovi, který "byl prostě padlý na hlavu už dávno"".... Mluvím tedy o cca roku 2010, ale pochybuji, že s tím ti smrťáci z nemocnic mezitím něco udělali...,
Větší dálka za 500? Tomu moc nevěřím. Větší dalka je pro mě tak 30 km. A to jede tam a zpět a taxi musí také odněkud dojet.
Když jsem napsal "chybou je", že nikdo nepropočítal, měl jsem hlavně na mysli autora článku (Fondovník) , který podle mne seká příspěvky jak Baťa cvičky a cucá si je z prstu a z materiálů, které nastudoval jinde. Když už si myslí, že tchán je genius, mohl by to i nějak podložit. Třeba propočtem, jak se vyvíjí cena garáží v Praze, a zda by třeba za pět let mohl tchán stání prodat s vysokým ziskem (možná ano). Takhle mi onen propočet vychází na to, že tchán ušetří "cca" 8000 za rok, z asi 1 milionu, který investoval, by mohl jinde (primitivně třeba v bance) získat kolik? Po odečtu inflace to bude kolik? V každém případě by měl autor spíš ohodnotit výnos investice jako takové, než propočítávat úsporu za náklady na auto.
Tvrzení onoho šéfíka, co jezdí taxikem, se věřit nemusí. Vídám ho ale už dva roky nasedat třikrát týdně do stejného taxi, tak to asi funguje ke spokojenosti obou stran. Nevím, jaké firmě taxi označené na střeše jako Taxi patří (z boku to na první pohled vidět není) , třeba to je soukromý kšeftík šoféra bez vědomí provozovatele - jsme v Česku a ne Německu, že? Ale to, že při posunu termínu šéfík volá při jízdě domů se žádostí o odklad, je fakt. Z domu do práce a zpět za asi 80000 (včetně třebas všimného), také není málo, ale alespoň si můžete v práci s klientem ťuknout něčím ostřejším.
Prostě : autor příspěvku není absolutně důvěryhodný. Já osobně ty jeho plky fakt číst nechci
BTW- Ano, dojezd do práce je opravdu 25 - 30 km, odhadl jste to přesně (ze satelitu u Prahy).
Neskutečně tendenční článek. Ani bych se nedivil, kdyby se tohle reálně nikdy nestalo a byl napsán “na objednávku” nějakým developerem …
Chybou je, že nikdo nepropočítal cenu za smluvní taxi, což je u mnohých běžný způsob dopravy. znám sice jen minimalistický případ šéfa, který jezdí do podniku třikrát týdně v Praze z celkem větší dálky a usmlouval to to na 500 za dvě rita, čili tam i dom třikrát týdně, což je 6000 za měsíc, To je pevná část, Nějaké Brno, ústí či Berlín či Ostrava jsou bagatelní tisícovky, které jsou mimo chimerických devíti set tisíc za zajištěné parkování Já nemám tolik jízd , ale tak mi vychází, že stálé taxi je to nejvýhodbńější Mí známí potvrzujíí, že smluvní taxi je na místě přesně včas, i když se jednání protáhne, a dá se jim vědět předem, přijedou na nový čas a nečekají Pokud ván odp
Jsem trochu v šoku, onen pár Pilipů byl vždy tak katolický, hlavně tedy dáma, až už to nemohlo být víc, při jedné služební cestě s dámou jsem byl usazen ke snídani ve dvou cca na 5m vzdálenost od dámy, Byli jsme členy stejné vládní delegace, a pro mne to byl šok Křičíš na svou diplomatickou partnerku, jak budeme jednat s druhou stranou , a neslyšíš nic No fajn Pilipová, jsi úplně mimo diplomatickou komunikaci, ale proč se tedy do ní pleteš?
Docela nechápu, jaké jsou důvody toho, proč nemohl být pan Simon ústavním soudcem. Renomovaný odborník na právo. Udělal snad něco nezákonného? Udělal něco nemorálního? Proč by nemohl být ústavním soudcem skvělý právník?
„Přijde mi nešťastné vyčítat mi, že nemám uvažování soudce Ústavního soudu. Já nejsem soudce Ústavního soudu,“ říká v rozhovoru pro Seznam Zprávy. A to je Vám pane Machalo málo??? Když nemá uvažování soudce Ústavního soudu, tak v něm nemá co dělat. Jaké štěstí, že tam nebude soudit! To on uvažování vrcholného soudce nabude až se jmenovacím dekretem? Je to prostě soudcovská nicka Bože chraň, abych se dostal k NS ČR a tam o mně rozhodoval tento povýšenecký pán. Sláva senátu, sláva lidem s morálkou!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Co nesouvislý článek sděluje? Není prý jasné, proč Ukrajinci napadli Kurskou oblast, a otázku, co je jejich cílem, si teď prý klade i řada analytiků. Jedinou odpovědí autora je, že jde možná o něco podobného, jako bylo svého času obsazení obce Krymky.
To jako fakt? Operací s cílem na sebe "stáhnout" síly protivníka z jiných částí fronty, provedly obě strany mnoho, ale útok na ruské území dosud ZSU (ukrajinská armáda) neprovedla. Navíc ho vede směrem zcela mimo dosavadní bojové linie.
Odpověď na otázku "řady analytiků" je ukrajinským vojenským odborníkům zřejmá již od květnového ruského výpadu na Charkovskou oblast (též mimo oblast dosavadní fronty). Již tehdy zdroje z GŠ varovaly před reálným rizikem podobného útoku z Kurské a Brjanské oblasti. Ukrajinci proto dlouhodobě likvidovali benzinky a vojenské kapacity v oblasti Sudži, které se Rusové podle informací GRU chystali využít jako "placdarmu" pro útok na Sumskou oblast. Obyvatelé Sudži tak již několik týdnů museli jezdit čerpat PHM asi dvacet kilometrů daleko a postupně Sudžu opouštěli. Dalším důsledkem ostřelování podle ukrajinské rozvědky bylo "rozvolnění" ruských jednotek v oblasti. Nynější útok je tak logickým dovršením úsilí ZSU o prevenci ruského úderu podle šablony útoku na Vovčansk (za toto selhání ZSU budou leckteří Ukrajinci po skončení války žádat vyvození odpovědnosti pro jeho viníky).
Všechny ostatní důvody uvedené v článku i komentářích jsou druhotné a budou se případně naplňovat podle možností. Z logiky věci naopak vyplývá, že možná bude třeba vojensky "rozvolnit" i Brjanskou oblast.
2 odpovědi