Skoda jako jedina roste, protoze jako jedina ma portfolio postavene prevazne na spalovacich, ktery lidi kupujou, a ne na elektrosragorach, ktery skoro nikdo nechce. Az tak je to jednoduchy. Zruste nesmyslny limity, dejte lidem co chteji, a prodeje porostou. Ovsem EU preferuje eutanazii evropskeho automotive tlacenim holicich strojku s koleckama.
Já nechápu, proč se o majetek Prahy a vybírání nájemného z něj stará firma Trade Centre Praha (TCP). To je na magistrátu tak málo úředníků, kteří dokáží sjednat pronájem nemovitostí a hlídat plnění ze smlouvy nebo je to jen nahrávání peněz někomu ze spřátelených firem?
A vite o tom, ze vlastnikem TCP je ze 100% Praha, ze jo?
Co auto... ale co majitel?
😉
Zapnuta svetla mohou indikovat, ze majitel byl u toho, nekteri odtahovkari v noci svetla na aute zapinaji, aby pomohli s viditelnosti.
Mohlo se tedy jednat o odtah kvuli poruse.
Pockejme na vice informaci.
Kdyby se jednalo o odtah kvuli poruse, asi by to nedelaly prazske sluzby. Spis bych tipoval parkovani.
Ha,ha 😆. Po covidu ekonomika jela. Než tam přišel Fialoví šílenec 😉. A rozjede se zase až skončí. Až tam bude někdo kdo ví jak funguje trh a ekonomika. Takže uvidíme až jak dopadnou volby. Pořád si tu někdo hraje s čísly,ale všichni víme kolik jsme zaplatili za energie před touto vládou,kolik lidi stojí životní náklady dnes a o kolik se jim zvedla mzda. To je realita,kterou si spočítá i prvňáček 😉. Je škoda, že právě ODS dláždí cestu komunistům atd.
Udelat v souslovi "fialový šílenec" hned dve pravopisne chyby, to o vas rika hodne. A kdo u nas vi jak funguje trh a ekonomika? Ten slovenskej estebak urcite ne, ten je bez dotaci vyrizenej.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Timhle zcela retardovanym argumentacnim faulem antiautickari jen ztraceji jakoukoli legitimitu. Vsechny leasingovky, spousta korporatu se sluzebnimi auty, a dalsi maji auta v Praze jen hlaseny, ale treba v ni nikdy neujely ani metr. Ale proc se obtezovat s logikou, kdyz lze placat levicacky nesmysly.
Ano, je vidět, že tramvají nejezdíte, neklimatizovaných tramvají velmi ubývá. Je mnoho míst, kde je tramvajová doprava výhodná, což ale člověku, který prosazuje individuální dopravu nemá smysl vysvětlovat. Zkuste si představit, jak by vypadala Praha, kdyby se všichni z tramvají přesunuli do aut.
Ano, výlez z Můstku je, ale jen na lince A. Pokud chci jet z Vinohrad na Národní třídu, je to tramvají nyní na 20 minut.
Ja ze vseho nejradsi necestuju nikam, zaplat prirodo za home office, chozeni do kanclu by me uz asi zabilo. A pokud uz teda nekam musim, moznost c.1 je skutr. Rychly, efektivni, legalne zaparkuju kdekoli. Druha moznost je metro (= hodlam pozivat alkoholické napoje a / nebo je hnusne, a cil je u nejake stanice), nebo auto (je hnusne a / nebo jedu i s rodinou, cil neni u metra). Nicmene to je vyjimka, pouzivana hlavne o vikendu, kdy je mesto prujezdnejsi (i kdyz s moravskym psychoHribem je mozna zacpa 24/7). Zvlastni kategorii je pak kdyz jedu pozivat a je hnusne, pak prichazi na radu Bolt, hlavne pri vecernich navratech (prervana MHD jezdici 2x za hodinu za 40 kc, nebo eckovy Mercedes, ktery prijede za par minut, doveze me za chvilku az pred dum, a stoji 90 kc, co si asi tak vyberu...).
Z Míráku na Václavák neznamená nastoupit na Skalce a vystoupit na Hradčanské a tvářit se, že jsem úsek projel. To známená jet na Míráku dvě a půl minuty po eskalátorech dolů, přejet na Můstek, tam vyjet nahoru, a pul Václaváku přejít. Pokud nejsem fyzicky zdatný, je to docela náročné. A naopak pokud jsem, dá se to za stejnou dobu ujít pěšky. Individuální doprava není řešení, pokud tedy nechceme půl Prahy zbourat a zaplnit silnicemi. Pak se Praha tak zředí, že nebude jiná možnost. A běda těm, kdo nemají auto nebo nemohou řídit.
Prejit pul Vaclavaku je naprosty nesmysl. Mustek ma vylez vprostred a dole, nahore je Muzeum (pro vesnicana - to je stejna trasa), takze je to vsude blizko. Byl jste tam vubec nekdy? Ano schody na Miraku jsou dlouhy, ale porad je to lepsi nez tramvaj, obzvlast v lete, kdy je smradlava, neklimatizovana povrchova doprava zcela mimo pouzitelnost.
Jestli jsem jel z Miraku na Mustek? Jo, za tech 28 let bydleni na P10 kousek od Skalky asi tak bambilionkrat (pamatuju dokonce dobu, kdy byla konecna na Zelivskeho, a odtamtud se jezdilo na Zahradnak busem). Fakt netusim, co tim chcete rict. Povrchova doprava je pomala a neefektivni. Leda tak vlak, ale to je v Praze marginalie. Akorat bych ve metru rozhodne zavedl turnikety, aby jim jezdili jen platici.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Vy jste pro nebo proti potratům v 22. měsíci těhotenství? Stačí ano nebo ne.
5 odpovědí
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
Tehotenstvi trva 9 mesicu 🤦♂️🤦♂️... A pokud to ohrozuje zivot matky, coz je v tomhle pripade nezpochybnitelne, tak ano, jsem. Pricetny system je u nas, do 12. tydne lze provest potrat standardne, po 12. tydnu ze zdravotnich duvodu. Tam to nesmi lekar provest do te miry, ze tim zabije osmnactilety devce. Nabozenstvi je odporny, nechutny, civilizaci ohrozujici prezitek stredoveku.