Pane autore, kde jste přišel na to, že Waldemar Matuška byl kdysi obávaný konkurent Karla Gotta? Byl snad také tenor jako on? V žádném případě, byl velmi příjemný baryton. Měli tedy stejný repertoár? Možná nazpívali několik stejných písní, ale to je tak asi všechno. Jeho osobnost byla také značně odlišná - Matuška působil mužně, Gott spíše zženštile, a rovněž jejich fanouškovská základna byla jiná. Spíše se dá říci, že se v oblasti popu doplňovali, než si konkurovali.
Sám Gott uznával, že pro něj Matuška byl obrovskou výzvou a že nebýt jeho, asi by (Gott) zdaleka nebyl tam, kde byl. Často mně přijde, že se Gott snažil být jiný za každou cenu, což se právě nejvíce projevilo v písních, které zpívali oba, kterých nebylo zase až tak málo a ve kterých byl Matuška obvykle populárnější. Populární hudba není opera, kde jsou hlasy jasně rozdělené.
Lidé nemají pud sebezáchovy, chodci tuplem.
Zrovna dnes jedu ulicí A uprostřed ulici pochoduje mladý pán, když jsem se přiblížil, tak aby se neřeklo pan laskavě uhnul na chodník, ale vzápětí byla odbočka kde jsem já odbočoval doprava a pán úplně v klidu rovnou přímo s chodníku hned aniž by se rozhlídl přímo mě před auto.
Nečekal jsem to že tam takhle skočí tak jsem na něj houknul že jako asi se nemá rád a on mi ještě začal vyhrožovat že on má přednost.
Ale přechod široko daleko nikde.
No měl štěstí, Tak trochu jsem počítal že on půjde jako páv a úplně s klidem mi vleze do jízdní cesty že jo, vždyť je přece chodec a podle některých má absolutní přednost.
A o pár hodin dál jedu tady kousek u nás za autem a najednou koukám, auto přede mnou zastavuje bezdůvodně tak jsem zatroubil, jestli jako můžeme jet nebo co se bude dít protože nevidím co má před sebou auto když má zadní černé okno a najednou vidím že přes tu čtyřproudovou silnici, kde opět není široko daleko přechod jde nějaká starší ženská s dvěmi malými dětmi.
Takže oni si už dokonce myslí že mají právo k přejití vozovky tam kde se jim zachce a auta jí musí zastavit 😡.
A policisté samozřejmě nikde aby těmto lidem mohli dát pokutu, aby věděli ty lidi že udělali něco špatně.
Takhle když se jim zeptám tak mi ještě začínají vyhrožovat že já skončím ve vězení do konce života a ještě jim budu platit miliony za zranění ☹️.
Vůbec jim nedochází že by mi klidně mohli platit škodu na autě 👍.
A ještě to učí děti, které až vyrostou se budou chovat ještě hůř 😡
Pořád je ale víc bezohledných řidičů než bezohledných chodců. Oběma skupinám nicméně přeji více používat mozek a méně se uchylovat k agresivitě.
Nejsem zastáncem motoristů, mnozí jsou bezohlední a za svou jízdu by si zasloužili jít do basy, ale na druhou stranu je jasné, že ani sebeohleduplnější řidič není schopen zastavit všude a za každé situace, když mu např. těsně před auto nečekaně vstoupí chodec. Není nad používání zdravého rozumu, a to nejen na přechodech.
přesně takový názor mám taky!předně se to má instalovat na hlavní tahy a ne na horskou lokálku notabene technickou památku.ty už zase vymejšlej kraviny
Akorát že ta lokálka má hlavně v zimě obrovský potenciál. Ne, to ať tam raději kličkují po serpentinách tisíce aut denně a zasmraďujį jedny z mála oblastí, kde by.mohl.být čistý vzduch, že!
Železnice má v první řadě sloužit dopravě. Zrovna tato má dopravní význam dost značný. Nostalgie je hezká věc, ale neměla by být na prvním místě. Určitě se dá vymyslet nějaký kompromis. Právě neustálé snahy zakonzervovat železnice na úrovni před 150 lety je to, co u nás železniční dopravu uvaluje do čím dál větší zaostalosti a nekonkurenceschopnosti. Auta také nejezdí po polních cestách.
Kempy se změnily od dob komunismu, a je to asi normální. Uvolnila se atmosféra a každý si ji vysvětluje a prožívá jinak. I my jako rodina jsme si všimli... a proto již do kempů nejezdíme. Abychom nemuseli okolí informovat o tom, že jsme si neopočinuli, že jsme se nevyspali, nebo že nás otravovali cizí děti (psi). A když náhodou do nějakého kempu zavítáme a máme pocit, že jsme obtěžováni, tak to jdeme hned řešit, ale rozhodně o tom nepíšeme články 🤣🤣🤣
Koneckonců se nemusí psát články o ničem. Stejně spousta z nich má manipulativní úlohu.
Uzákonit přepravu zboží po železnici a nebylo by co řešit. Máme nejhustší železniční síť na světě a neumíme toho využít. Nafta se stejně zdraží natolik,že pro většinu kamionaku bude nerentabilní brázdit Evropu po silnicích.
Jediná evropská země, která toto skutečně efektivně řeší, je pokud vím Švýcarsko.
Vše je věcí politiky a lobbingu. Když se hromadně stavějí obří sklady bez přístupu k železnici, tak asi logicky bude přibývat kamionů. Navzdory líbivým žvástům o ekologii je to cílem těch, kteří o tom rozhodují a kteří z toho profitují. Další věc je, proč vlastně pořád něco vozit. Opět proto, že se to vlivným osobám vyplatí. Proč konzumovat české po potraviny, když je lze dovézt odjinud. Dříve by takové počínání bylo nemyslitelné a nepochopitelné, dnes je to realita, nad níž se jen málokdo pozastaví. A souhrnně se tomu říká pokrok a lidé na to rádi slyší. Náš svět je zvrácený.
A co se asi čekalo, když stát navzdory líbivými kecům o ekologii a podpoře železniční dopravy jasně podporuje dopravu silniční? Neustále se budují větší a větší velkosklady evropského braku určeného pro východní trhy včetně našeho podél dálnic, bez možnosti napojení na železnici. Co dělají slavní Zelení? Místo ochrany životního prostředí se asi "starají" o Tibet, Tajwan, Ukrajinu... Většina ostatních politických stran jakbysmet. Čemu se tedy divit? Kamióny mají málokde tak masivní podporu jako právě v Česku!
Které tratě jsou plné? Leda tak dvě až tři tranzitní, a to ještě jen nárazové. Po zbytku skoro žádné náklady nejezdí. Myslím, že ten, kdo to hodnotí, by se měl podívat do Švýcarska nebo třeba do Číny, jak vypadá vytížená trať. Že je většina českých tratí v mizerném stavu a plná výluk a omezení, je věc jiná.
Rozhodně nepodporovat soukromé developerské projekty tohoto smyslu.
Společnost Penta jen pod vidinou obrovských zisků vymyslí problém,tedy nalá kapacita železnice,špatná dopravdní dostupnost,následně uplatí lidi na správě železnic a ti budou papouškovat co jim Penta nakuká.
Takže stát postaví tunel v Karlíně,Penta si na pozemcích současného nádraží postaví kanceláře k pronájmu.To samé bude na hlaváku.
Praha bude k nepoznání,my to zaplatíme a Penta bude jen rýžovat nájmy.
Neexistuje,vypráskat Pentu na okraj Prahy a tam k těm kanclům ať si postaví tramvajovou trať.
Malá kapacita železnice je českou realitou bez ohledu na to, kdo o ní hovoří. To, co se tady plánuje, je ve světě dávno fungující systém!
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Já myslím že všechny tři národnosti jsou úplně stejná havěť 🤫👍
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Oni Češi bohužel nejsou o moc lepší.