Jsem realista a neutrální co se politiky týče. Hledám spíš to co lidem pomáhá a odmítám to co lidem škodí.
A do dnešních dnů se natom nic nezměnilo. A nic si nemusíme nalhávat, ale Dacia už dávno není to levné auto, kterému jste kde co byli ochotni odpustit. A když nyní i Toyotu koupíte lvněji jak Dacii, ale stále je to to auto které opanuje žebříčky poruchovosti na předních příčkách, tak už je něco hodně ale hodně špatně.
Souhlasím , u nás v práci ji má pár lidí šetřílků koupenou ale přes veškerou péči jsou každý rok v servisu protože tam furt něco nefunguje nebo se kazí , nikdo to nechválí ale každý na to nadává.
Většinou o tom píší pisálci kteří tomu nerozumí a navíc si nechají nakukat info od měničů dílů tedy nikoliv od opravdových mechaniků a lidí kteří ví něco o motorech. Takže ještě jednou a naposled ! 100 oktanů neboli i 98+aditiva mají lepší čistící vlastnosti, mají lepší stlačitelnost (netrpí předzápalem) a tedy při zapálení směsi mají větší tlak na hlavu pístu a to vše za podmínek pokud je kompresní poměr aspoň 10,8:1 ale více je lépe, i tak i menší komprese umí čistit pracovní prostor válce,ventily a hlavy vstřiků. Díky tomu že umí vyvynout větší tlak u správné komprese to má ten efekt že auto do kopců tolik nevadne a nemusí se tak často podřadit a na dlouhé trase nemusí člověk tolik šlapat na plyn (líp drží strvačnost auta) což je i má dlouholetá zkušenost, naopak při městském provozu je efekt nula protože nízké otáčky a výtáčení při popojíždění a menší rychlosti se výhody smazávají a spotřeba je stejná jako u N95. Ještě dodám že pokusy na zkušebně při holém motoru vyšli v rámci statistické chyby i díky tomu že motor nebyl pod zátěží a běžel "na prázdno" .
To o Vartě Silver psali taky že je kvalitní autobaterie a ta chudinka dala sotva 3 roky a pak umřela ! A to měla běžný servis jako ostatní baterie. Výběr baterie je věda, je nutné počítat s tím jak se baterie chová v provozu a kolik lidí ji provozuje za jakých podmínek. Já třeba nikdy neslišel problém s Japonskou Yuasa nebo baterií Brit , ještě dobře funguje Exide .(ještě dodám že baterii provozuji celoročně venku a dobíjím 2x ročně před zimou a na jaře)
Ta otázka je špatně položená. Jde o to proč ten dluh vznikl, tedy byl to nutný dluh nebo dluh zbytečný. Za kovidu každý člověk při smyslech viděl že tu byla snaha zachránít naše hospodářství, naše podnikání a zaměstnanost. Což se nakonec ukázalo jako správná cesta která opravdu pomohla většině. V posledních letech ale vidíme že dluh jde za státem který není schopný vybírat daně a regulovat umělé zdražení energií,paliv,bydlení atd , jediný argument byl: "za vším hledejte minulou vládu nebo válku" , tohle je ubohá argumentace současné vlády která nepředložila žádný program ke snížení dluhu jak tvcrdila před volbami ale vesele zbytečně zadlužuje tento stát dál . Naprostá neschopnost nastartovat výběr daní odnáší budoucí důchodci a tím pádem bezdůvodné zvedání daní obyčejným lidem. doufám že to konečně ovcím už došlo a příště se ve volbách ODS a jejich poskokům vyhnou velkým obloukem, protože tyhle vlády ukázali od revoluce že jejich vládnutí devastuje tuto zemi a posunuje do statusu rozvojové zemi kde bují korupce a neschopnost něco řešit. Smutné
Přijde mi to vtipné srovnávat zimní či letní s celoročními pneu které mají právě ty ústupky aby vyhovovali celoročně na jízdu kolem koimína . Zaplacené testy a komerce je jedna věc a realita druhá. Celoroční nejsou vhodné do mínusových mrazů na zledovatělé vozovky nebo nedej bože na hory a opačně na léto kdy na cestě je pomalu se topící asfalt. Tak dlouho už jsem se nezasmál hloupému článku. Ano hloupému , protože tohle může být i nebezpečné , v zimě stabilita a v létě brzdná dráha a trakce. Zimní pláště mají smysl kdekoli kde se blíží teplota nule a na nečekanou změnu povrchu v zimě ať už les či jiná meně udržovaná cesta a na dálnice určitě taky . Celoročky jsou tak výhradně pro lidi co jezdí pomalu na rovině a sotva do obchodu a nazpátek, jinak je to docela hazard. Článek se nepovedl a divím se že je někdo za tohle dokonce placený !
Smutné. Kolik stojí životů lidská hrdost a jiný pohled na svět ? Kvůli pár lidem v politice tu umírali tísíce obyčejných lidí. Někdo nemá rád západ někdo východ , problém je že u nás je sále cenzura názorů a postojů. Válku nesnáším, zárověŇ nesnáším zbytečné umírání které se děje na Ukrajině. Proč to tak je nemohu tady napsat, protože opět dostanu ban. To nejhorší je že že tu není žádná úcta klidskému životu. Smutné.
Pokud auto staré max 15 let a má čočky v předních světlech , tak tam má i stínítko které přesně kopíruje tvar světla které se měří regloskopem na STK tak nezjistíte rozdíl mezi halogenkou a LEDkou. Já si kdysi nechal schválně seřídit světla na STK a nic nepoznal , jen se usmíval že tam mám modré tuningové žárovky 😄 . Nekupuji však drahé LEDky které opravdu mají větší svítivost a když to máte špatně seřízené nebo moderně na vysokých SUV z výroby tak ty oslňují na prasáka ! A to je homologované ! Ty Číny svítí o něco líp než klasická halogenka a neoslňují ! A cena je 10x menší i kdyby vydrželi jen pár roků.
Pane, když už si berete do úst pana Prezidenta. Ten se ke všemu doznal, omluvil se a vysvětlil. Tady ten prolhany Slovák jen mlži a obviňuje druhé
Pane , nedělám rozdíly ! Komunista jako komunista , kdyby nebyla sametová revoluce , tak byste se divil ! Oba se přizpůsobili době a je na každém z nás jak to přijmeme. Mě nezajímá názor politiků ODS a jim podobným protože oni mají tu svou demokracii taky pokřivenou ! Takže do úst si pana prezidenta brát nebudu nejsem bukvice ale názor na něho mám a nezměním !!! Je to ostuda že prezidenta nám dělá komunista a ještě voják který se připravoval na spolupráci s KGB jako ostatně všichni vysocí důstojníci v té době. U prolhaného Slováka mu nikdo nedokázal že by byl aktivní agent s tím že někoho odsoudili díky němu. Mít složku u STB a nějaké nedůvěryhodné svědky neznamená že ten člověk škodil lidem.
Pane Vy jste mě rozesmál. On, že měl dobré ministry? Ministra zdravotnictví měnil,jak ponožky, ministryně financí,to je kapitola sama pro sebe a p.Havlíček k tomu nevím co dodat. Že lidé žijí v chudobě? Běžte se podívat do obchodů. Ano je tady určitá skupina lidí, která je na hranici chudoby, ale tu přehlíželi i té předešlé vlády, včetně té Babišovi. A na závěr, nezastávám se této vlády,taky mě v určitých věcech víte co.
Děkuji za názor jedné ovce 😉
Spoustu lidem se maže minulost , třeba našemu prezidentovi ! Spousta herců, zpěváků, sportovců byli aktivními agenty STB ale po 90 roku vše utichlo a ticho po pěšině. Vybírali se pouze ti kteří někomu moc vadili. Ano i ten Babiš na zahraničním obchodu a v Africe bojoval proti tehdejším demokratům v ČSSR. A tihle demokraté pak rozbili republiku po revoluci , nechali ji vytunelovat a rozkrást ! To ale nevadí , přeci lidem stačí předhazovat jednoho STBáka který měl jak na sviňu dobré ministry a fungující vládu pro lidi, i ten deficit nebyl tak špatný. Pak přišli k moci opět ODSáci a jejich poskoci a je zase zle. Takže i kdyby Babiš byl STBák, tak proti dalším STBákům aspoň něco pro lidi udělal a to štve hodně demokratů (i těm u moci) kteří se zmohli leda na rabování naší země a dalšímu zadlužování. Je fain že Šídlo zase řádí a snaží se nám nacpat do hlavy ten svůj mainstream rádoby pisálků a novinářů kteří ale většinou nevědí o čem píší 😄
Když si odmyslíme toho darebáka Babiše tak vlastně současná vláda nemá žádný program a evidentně voličům lhala , jen umí zvedat daně a zadlužovat zemi- bravo !!! Náš volič ovce je s tímto stavem spokojený , hlavně ať lidé dluží a žijí v chudobě ! aspoň se s nimi dá líp manipulovat. Smutná skutečnost. 😕
Jsem realista a neutrální co se politiky týče. Hledám spíš to co lidem pomáhá a odmítám to co lidem škodí.
1
Sledujících
0
Sleduje
Jsem realista a neutrální co se politiky týče. Hledám spíš to co lidem pomáhá a odmítám to co lidem škodí.
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
V zimě je nutné nechat auto nastartované na volnoběh určitou dobu , která je daná jednak použitým olejem, elektronikou sytičem kdy třeba GDI motory potřebují otáčky po určitou dobu. Motor při startování dostává zabrat a okamžitá jízda do pár sekund ničí motor nejvíce , proto je menší zlo ho nechat minutku dvě probublat. Jednak se slícují pracovní plochy ve válci při zahřívání, jednak se zamezí většímu průniku paliva do oleje přes stírací kroužky a taky dochází ke kvalitnímu promazání celého motoru . Každý rok to dává několik internetových časopisů na seznam a každý rok plácají hovadiny ! To musí opravdu bavit ! Argument že nastartuju a nechám běžet motor jen tak 10 minut a mohu dostat pokutu chápu , ale když se najde hloupý policista kterému vadí minutku nastartované auto tak to je mimo zdravý rozum. Naštěstí mé auto má bufík což je přídavné ohřívaní vody v motoru což umí jednak vyhřát auto a jednak předehřeje motor který pak tolik netrpí ve větších mrazech, ještě že toto je legální ale i trochu drahá pomoc pro pořízení do auta.