Ta sdružení už dávno ovládají Západ, většina majetku se dědí. Plurokracie-vláda bohatých, nikým nevolených tzv. elit. Nějak k majetku přišly, většinou dědictvím firem, korporací. Rodiny Kennedyů, Rotschildů, Morganů, Fordů....
Takže jestli Vy si myslíte, že když do prezidentské kapaně musíte dát 10 miliard USD, tak že vítězí talent a voliči ( Biden, Trump ), tak jste hodně nepřemýšlivý. Celý systám je postaven na vládě extrémně bohatých lidí, přímo spojených s korporacemi...
Zvláštní, jak jste přešel z EU za moře, ač před tím o tom nebyla řeč. Tam funguje zcela jiný systém. A taky tam blbnou o trochu méně (nepokoušejí se o ekonomickou sebevraždu). Prostě co se hodí...
EU vrchnost si se svými socialisticky naplánovanými cíli neuvědomuje ještě jednu důležitou věc - nejen že jsou elektroauta drahá, ale mnoho lidí je bez ohledu na cenu prostě principiálně nechce !
Odmítat něco bez podkladů, takzvaně z principu, je ukázkou slabšího myšlení. U EV je ale problém, že je dost podkladů pro to, aby to lidé nechtěli. EV jsou zatím ideální jako druhé auto do rodiny, na to by ale musely být za polovic. S dojezdem WLTP jsou stále na 1/2 dieselu a 3/4 benzínu, a to jen při 20°. Pokud tedy člověk potřebuje jezdit, musí stále dobíjet (na rychlonabíječce z 20 na 80 za 30minut, tedy 400km dle wltp) při cestě na jednání Praha-Ostrava a zpět tedy člověk ztratí 2 hodiny (1,5 u nabíječky, 0,5 tím, že se vleče), a to neřeším "hledací čas". To je pro zaměstnavatele zbytečně vyhozených 2000Kč na výplatě (a kvůli přesčasům i víc). Při jedné cestě!!! Proto si cesťáci pořizují diesely, protože i ta benzínka sežere 10minut, které nejsou k mání. Pokud ovšem člověk má na řidiče, co auto obslouží, pak je EV skvělé, ticho jak v Rollsu, příjde si do vyhřátého (jak vidět, nemám ve svém autíčku bufík a závidím)... Pro většinu to ale není, jen pro nadšence a bohaté (a ty, co tak chtějí vypadat).
EU ani západní státy nefungují, jak chce většina jejich obyvatel, ale plní zlou vůli zdegenerované západní elity. Plní vůli nikým nevolených korporací....
Jste srandovní, jak používáte pro Vás neznámá slova. Korporace = sdružení firem za účelem zvýšení příjmů/zisku. Těžko si bude likvidovat vlastní trh, to nenapadne ani ... prostě nikoho, krom člověka neznalého slova korporace. Toto je následek toho, že se EU a hlavně její starší část má již příliš dlouho dobře, dětičkám byly prdýlky otírány hedvábnými kapesníčky, aby to nedřelo a když jsou nyní tyto květinky ve vedení (obvykle se rekrutují ze zelených či socanů), diví se, že se nedomyšlenými (a v podstatě původně velmi dobře myšlenými) zásahy dá podřezat ta pohodlná větev, na které sedí. Je to velmi podobné, když bohatý Engels a Marx ze střední třídy dali klacek lůze. Také to mysleli dobře a jak je to semlelo. Teorie jsou krásné, praxe mnohdy jiná.
Celý vtip je v tom že vypouštěním všeho možného do luftu hrajeme Ruskou ruletu....... nemusí se nutně stát že ta zbraň vystřelí.
Ale skuteční odborníci upozorňují přesně na to že se může stát obří průšvih a hlupáci si myslí že když ta zbraň nevystřelila tak si klidně můžou dát další kolo.
Každopádně jestli si někdo myslí že lidská činnost je bez rizika tak je prostě blázen
Kdo si ale myslí, že člověk válcuje planetu, je stejný blázen. Skuteční odborníci jsou poplatní době, jinak to nelze. Ano, dělali jsme si chládeček a ano, když jsme přestali (70tá léta), začalo být tepleji. Kdo mrkne na dlouhodobé závislosti c14, uvidí, že to není prvně.
Dobře...a jak tedy mám přejet z levého pruhu do pravého tak, abych neomezil a neohrozil vozidla jedoucí v pravém pruhu, pokud tam nenechávají dostatečnou mezeru? Protože pokud nemám omezit ani ohrozit vozidla v pravém pruhu, tak bohužel musím omezit vozidla v levém pruhu na nezbytně nutnou dobu pro předjetí kolony "nalepených" vozidel. (mezera sekundu mezi nákladními auty opravdu není dostatečná...pokud pro Vás ano, tak si do ní jezděte a spoléhejte se na to, že nebude třeba brzdit, protože pak vás náklaďák navštíví ve vašem autě...) Řešíte pouze omezování vozidel v levém pruhu...to, že abych uhnul musím omezit, nebo dokonce ohrozit vozidla v pravém pruhu je Vám a autorovi článku naprosto ukradené.
Zbytečně se rozčilujete. Jde o to, co nejrychleji dokončit předjíždění, tj. přidat (netvrdím, že na 160) a v prvním možném okamžiku se zařadit. Jedete-li rychleji, než předjížděný náklaďák, a je-li mezi vozy prostor alespoň na 4 osobáky, měl byste tam uhnout a přibrzdit na těch jejich 85, pokud vás někdo dojíždí. Netvrdím, že je to příjemné ani vždy realizovatelné. Je to ale v zákoně, stejně jako to, že se jezdí vpravo. Vybírat si že zákona, co komu vyhovuje a to ostatní ignorovat je ten problém. Osobně to řeším tak, že počítám do 10. Když vidím, že bych za tu dobu nepředjel, uhnu (a nadávám na blbouna, kam se tlačí). Nadávání není zákonem omezeno😀
Je to následek hloupě nastavené zelené úsporám. Jak píše níže pan Šimánek, ze starého domu A++ neuděláte. Pokud ano, budou i ty typové bungalovy hezčí než nafouklé příšernosti se střílnami namísto oken. Namísto aby se uvažovalo jak se zateplením pomoci a snížit energetickou náročnost na polovinu, nesmyslně se snaží snižovat na 10% a je jim jedno, že staré domy když nedýchají shnijou. Přitom 5cm grafitového děrovaného polystyrenu neznehodnotí vizáž domu a odpovídá 100 cm suché cihlové zdi, tedy je v podstatě dostatečných pro fungování. Ale to je mimo normy...
Hezký článek od autora, který se podílel (poradenstvím) na přístupových jednáních do EU za ČSSD 98-04 (nevím zda radil právě pánům Fenclovi nebo Palasovi s krávama) a který nyní dělá poradce největšímu českému výrobci másla. Nenarážím na provázanost cen s EU ale na tendenčnost pindů okolo (a je to škoda, počátek článku vypadal přínosně).
Kdyby nevymyslela internet ARPA, vznikl by jinak. Já jsem například byl už v roce 86 připojený na amatérskou síť Fido net, která sice fungovala napůl offline (balíčky emailů se předávaly během krátké relace přes telefonní modem), ale měla potenciál na to, aby z ní evolucí něco podobného vzniklo (nakonec nevzniklo, protože internet se ukázal jako lepší). Nebo z něčeho jiného jinak, protože ten zájem lidí své počítače propojit byl silný a dříve nebo později by tudíž někdo něco třeba na komerční bázi vyvinul, věnovalo se tomu dost energie.
Překvapujete mne. V roce 1986 u nás nebyla PC, neboť na ně bylo embargo. Sinclairy ani Atari neměly modemy. Prvních pár AT a XTček obešlo právě v roce 1986 embargo přes Equador, jedno z nich jsem měl na stole v institutu mikroelektronických aplikací (Tesla IMA). Na čem jste tehdy fungoval? Většina komunikací tou dobou byla přes bbs i na Fido net (od 1985), to ale nebylo "amatérské" ale "nekomerční". Jinak Arpa internet nevymyslela, jen platila univerzitám granty směřující žádaným směrem a přispěla i na Fido net na SanFranciské univerzitě.
O čem to mluvíte? Já reaguji na "Internet sice vznikl už někde v 60-tých letech, ale používali ho jen snad tajné služby USA nebo federálové." A to prostě není pravda. Internet (protokol TCP/IP) a ARPANET (později také CSNET a další) spojoval kromě vládních i výzkumné instituce.
Jen je třeba vzít v úvahu, že ARPA, která vývoj zadala, je vojenská organizace... To, že se to vyvíjelo na univerzitách a študáci to hned zneužili k pornu (a chudáčci vojáčci se museli od ARPANETu utrhnout do MILNETu někdy po 1985) je věc jiná...
Docela by mě zajímalo, jestli jde např. volant a sedadlo řidiče posouvat či jinak směrovat a přizpůsobovat se výšce řidiče? A co třeba bezpečnostní rám při převrácení na střechu? Možná by šlo udělat i nastavení tlumičů podvozku...., určitě tu je ještě mnoho dalších možností, jak z toho udělat ještě lepší auto...
Třeba udržování v pruhu, systém start/stop, automat a jiné vyfikundace pro neřidiče. Asi byste spíš měl chtít jiné auto, tady by na Vás táhlo...
To ze cloveka rozciluji obecne skodlive spolecenske jevy a situace majici potencial nicit budoucnost sirokeho okruhu lidi jeste neznamena ze to ten clovek dela z osobnich nevyresenych problemu. Ovsem problem je, ze to takto posuzuji psychiatri i psychologove a namisto reseni spolecenskych traumat zameruji kazdeho ustaraneho cloveka k jeho vlastnim problemum byt minimalnim a tim mu jeste vic nakladaji....
Většina lidí nemá dostatek informací k tomu, aby byla schopná hodnotit škodlivost zmíněných společenských jevů. Ale že se má někdo (mnohdy jen na venek) lépe, to zhodnotí každý. A stejně každý zhodnotí, jak sám dře a nic z toho, ale ten přes plot má nohy na stole a ještě ho za to zahrnují zlatem. Vámi zmíněná společenská traumata by si dotyční měli jet léčit do arabských zemí, afriky nebo třeba do Moldávie. Ale mezi lidi, ne do hotelů
Četl. Když ČSÚ změnil metodiku, byli jsme 7. nejdražší v Evropě. Ovšem ČSÚ sám uznal, že neví, jakou metodiku používají ostatní. Takže pokud by všichni použili to, co ČSÚ, tak jsme zase nejdražší. Vláda potřebuje DPH z těchto nesmyslných cen, windfall tax a dividendy. Tím látá rozpadlý rozpočet. Na lidi kašle. Nic v článku neukazuje opak.
Hodně se snažíte nevidět 🙂. Projděte si grafy, zjistíte, že jsme pod evropským průměrem. A to se vychází z poměrně problematických (tedy vysokých) čísel. Ani ta daň u nás není nejhorší. Prostě štvavý nadpis a částečně pravdivý článek který je tu jen pro to, aby se naštvaní mohli ještě víc naštvat. Kdosi tuto dobu nazval postinformační - nejde o informace a realitu, jde o to, vzbuzovat nálady. Užijte si to.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A já bych si ho i rád koupil. Až ujede to, co panda (nyní 1/2), načerpá palivo rychle jak panda (nyní 10x pomaleji) a stát bude jako panda (nyní 2,5x víc). A když nebude odporně růžový. Tedy asi nikdy...