Automobily jsou zejména využívány pro rozvoz obědů do některých školek a dále například na nákupy pro správu radnice, stěhování věcí mezi budovami úřadu, přesun na pracovní schůzky mimo Prahu 3 či převoz terénních sociálních pracovníků za klienty,“ podotkl.Takhle si to pan ředitel představoval.Už vidím,jak rozváží obědy.
Obědy se rozváží auty, která patří radnici. Artheon pana ředitele slouží ke kontrole 35 nájemních bytů ... tedy co to kecám, na to má dalších 22 podřízených a členů správní rady :)
Ja jednu stranu chapu ze se chce nejak udrzet nahore a kdyz nestaci bruslarsky ani hokejove voli tuhle ponekud podivnou cestu . Je jen otazkou casu kdy ho nekdo tvrde sunda zrani a on zase odpochoduje zpatky na farmu .
Tezko rict Jestli ten loket v obliceji Byl cileny anebo toje jim ze meri 2 metry a k tomu je premotivovany a neumi zahrat cisty hit . At tak ci onak na dlouhou budoucnost to pro nej nevypada.
Klidně ho mohl dohrát ramenem a poslat na mantinel, ale v záběru zezadu je jasně vidět, že loket zvedl. Takže úmysl jasný ...
Pokud tohle nevyřeší disciplinárka, jednou bude hrát proti Gudymu :)
No vidíte, jak je to všechno propletené- japonské auto s francouzským motorem, který funguje, ale přesto lidi na Francouze nadávají.
... navíc vyrobené v Anglii 🙂
Taky mám doma 6 let Qashqaie. Pro nemyslící zastánce koncernu ... zeťák dostal služební Octavii IV z prvních sérií - a šilhal u mě po kvalitě interiéru. Po 150k km to vyměnil na novou - a tam už to překvapivě nevrže a neklape 🙂
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nepochybně je Tatra v současnosti solidní značka pokud jde o nákladní vozy ale nemyslím si, že by centrální nosná roura byla takový technický trhák neb byl případ kdy došlo sednutí na nosnou rouru a to samozřejmě v terénu. Určitě toto konstrukční řešení má své výhody ale určitě bych ho nepropagoval jako spásné a nejlepší. Jeho nevýhodou je určitě fakt, že pokud je automobil nenaložen či méně naložen a jezdí se s ním delší dobu tak se sjíždí venkovní penu dvojmontáže aspoň to je má zkušenost z vojny kdy jsem s T-138 jezdil.
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Evidentně jste podvozek Tatry už dlouho neviděl ... už před 20 lety nasadili kombinované pérování, které eliminuje výklon poloos při prázdném vozidle. Už v Tatře delší dobu nejsem, takže si nedovolím odhadnout, kolik aut má dneska ještě vůbec listová pera 🙂. Jinak běžně kombinace pero+vzduch / pružina+vzduch nebo jen vzduch