Jenom bych rád věděl, odkud autor čerpá tu jistotu, že ryby, nabízené v supermarketech, zemřely krásnou smrtí? A kde mám, jako zákazník, jistotu, že nabízené ryby nebyly desetkrát rozmraženy a zamraženy, aby byly nakonec vydávány jako čerstvé?
Nevím, kde autor žije, ale mohu mu odpřísáhnout, že třeba v našem městě netečou v ulicích potoky krve.
Pane autore, chodíte také celoročně kolem vodních nádrží a držíte místním rybářům přednášky o brutální rybí smrti? Pokud ano, jak byste hodnotil zpětnou vazbu?
Vnímám situaci zhruba stejně jako autor.
Moje zkušenost z minulého měsíce: dvakrát ročně se scházíme s bývalými kolegy jedné nejmenované firmy, která se poroučela někdy kolem roku 95 (asi) a jejíž jméno nyní nosí elektromobily jednoho nejmenovaného excentrické amerického miliardáře. Jarní setkání probíhá u někoho z kolegů u grilu a bečky piva, podzimní pak někde v restauraci. Minulý měsíc se ohlasilo 18 kolegů a kolegyň a začalo martyrium sehnat hospodu. Po devíti neúspěšných pokusech si zajistit misto v našem městě jsme museli (přes známého) sraz uskutečnit v sousední vesnici. Taky jsme si říkali, je tak draho, že se nevejdeš do hospody....
Zaujalo mě jediné. Že to prý byla dobrá reklama. Reklama na co? To mi není moc jasné. Na samotné Bendigy? Za mne - do teď jsem je úspěšně míjel a nehodlám na tom nic měnit. Že bych na základě AZ kvízu utratil peníze za jejich desku nebo se vydal na jejich vystoupení, je představa tak absurdní, že ji samotná autorka nemohla myslet vážně. Beru to tak, že zkrátka musela, v intencích svého článku, vymyslet něco, v čem by bratři mohli být asi tak dobří.
Reklama na samotný AZ kvíz? To by byla střelba do vlastní nohy.
Reklama na české školství? To asi taky těžko.
Takže....na co vlastně?
4
Sledujících
1
Sleduje
4
Sledujících
1
Sleduje
No, ještě chybí obvinění z rusofobie...