Absolutně nechápu, zřizovat nabíjčky pro elektroauta u obchodních center a podobně. Jsou majitelé elektrických aut víc, než ostatní co jezdí na benzín,naftu,plyn.
Chcete elektroauta, ok, tak udělejte čerpací stanice pro ně.
Místo toho, aby se eletrické auto slevňila, tak co udělá Brusel,zvedne cenu normálních aut a pak je zakáže. To je super. Pak mám jediné řešení koupím si živého koně, ale vlastně ten zase prdí, takže je neokologický, taky mě ho zase zakážou.
Není vše pravda co se píše, že ostatní motorky stojí daleko více, stačí si připlatit
a za 339 900,- Kč si koupím V Strom 1050 adveture včetně 3 kufrů. NaTipmotu jsou nové na prodej. CFMoto sice stojí včetně kufrů 303 990,- což člověk ušetří 35 910,- Kč. Ale Suzuki je ověřený japonec, objem 1050 cm3, jak se říká objem ničím nenahradíš, výkon 79 Kw oproti 67 Kw a krouták 100 Nm oproti 75 Nm, a jak tady někdo psal, jakou bude mít Suzuki a CFMoto prodejní zůstatkovou cenu třeba za 5,10 let.
Samozřejmě Dorna chce spousta peněz, každý rok je všechno dražší, i tak by závody měli být, okruh měl být státní a ne Abrahama, myslím si že za ty roky by Abraham mohl klidně zaplatit 10 nových asfaltů. Je škoda že spousta peněz investoval to synáčka, který prostě nikdy neměl na špičku jezdců, a zabíral místo daleko lepším klukům, kteří jen neměli za zadkem tatínka. Je škoda, že cena lístků je extrémně předřazena k naší životní úrovni, samozřejmě pro Němce je v pohodě, ale pro Čecha, fandíme celá rodina 5 lidí, jen vstupné pro nás na neděli je dovolená na celý týden někde v ČR. Kdyby byl lístek za 800 na trávu tak určitě by byla spousta lidí šla na závody a věřím že by tam nebylo 200 tis ale 2x tolik. Výslovně mě štve, že kvůli nějakému podnikateli je po závodech.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pepo řekl, jsi to na začátku dobře, benzín 500 tis a toto 1 milion, tak na co to je, takové auto.