Jeden by si skoro myslel, že po povodních na Moravě v roce 1997 se zodpovědní místní činitelé poučí a přijmou adekvátní opatření, aby při následných povodních nedošlo ke škodám. Jenže žijeme v Česku, a taková města jako Opava a Krnov, které dostaly už před 27 lety pořádně "za uši", tak opětovně plavou ve vodě! Čili nikdo se z minulosti nepoučil a ničehož nic nepochopil, což je smutné a drahé!
V 97 se tady prohnala stoletá voda a udělá se na to opatření tím že se zvedla protipovodňová hráz kolem Nové vsi v Ostravě. Teď přišla stopadesátiletá voda, tak se můžete připravovat jak chcete. A ta povodňová vlna na řece Opavě šla skoro kolmo proti té hrázi. Tak samo udělali opatření v Krnově a v Opavě. A v Nových Heřminovech jsou přestěhování lidé, kteří museli opustit své domovy kvůli přehrady Slezské Harty. Ta byla dostavěna těsně před povodněmi v 97. Tak se jim ani moc nedivím že někteří se nechtějí stěhovat znova.
České dráhy s tím opravdu nemají vůbec nic společného. České dráhy jsou dopravce. Stejný dopravce jako Regio Jet, Leo express, Trilex a podobně. Nehada se týká společností Regio Jet a ČD Cargo. No a viník celé tragédie je pravděpodobně společnost Regio Jet, počkejme si ale až na konečné vyšetření nehody. České dráhy tam opravdu nefigurují vůbec ničím..
Ono totiž většina lidí si myslí že ČD vlastní všechno co na dráze je. Ale dráhy a vše kolem vlastní SŽD. České dráhy vlastní jen vlaky.
vsak cekali na otevreni zavory tak kde meli zastavit
No nejlepší by bylo zastavit v takové vzdálenosti v odstavném pruhu, aby se mohl pohodlně rozjet a odbočit až by byla otevřená závora. Řidič osobního auta měl jet zkontrolovat jestli je otevřená. V tu chvíli by se nejspíš nic nestalo. Bohužel tohle neomlouvá to že Litevský řidič se nevěnoval řízení. Ten tahač s tankem tam mohl zastavit kvůli poruše. Tam je víc pochybení z více stran. Ale i tak to půjde s největší pravděpodobností za Litevským řidičem.
Stupně máte vypsané obráceně. 3. stupeň ID je pro nejvíc nemocné. V 1.st.ID máte chodit do práce.
Máte pravdu. První dva stupně se ani nezapočítávají do starobního důchodu, musí se chodit do práce. Třetí se už započítává a nemusí se u něj chodit do práce. A to ještě se musíte líbit někomu kdo Vám to schvaluje. A ten vás vůbec v životě neviděl, aby jste dostali nějaký stupeň.
Zadarmo ale taky nikdo nepůjde darovat plazmu, ze které se ty vzácné léky vyrábějí. Pacienti, kteří ty léky opravdu potřebují, by vám za ten skvělý nápad určitě poděkovali. 😏
Dobrý den mám za sebou 80 odběrů krevní plazmy a destiček. Zcela dobrovolně a zadarmo. Jen jeden za peníze. Celkem dobrovolně mám i s krví 120 odběrů.
To není o Ostravě, ale o poloze. Stejně můžete mluvit o Frýdku, nebo Opavě...ale vytvoření města tím, že do něj začlením okolní obce, ale za 100 let je dakážu propojit leda tramvají a silnicí mi moc jako urbanizace nepřipadá. Jestli mapy (Odkaz ) ukazují správně, tak do Ostravy patří Krásné Pole, Polanka nad Odrou a dokonce i Antošovice, to už je co by kamenem dohodil polská hranice :D
Polanka se připojila k Ostravě někdy v devadesátých letech minulého století. Krásné pole je oddělené od Poruby záměrně, protože kvůli planetária je tam zakázané stavět, aby nebylo nebe ovlivněné světelným smogem a Antošovice sousedí přímo s Polskem.
ale no tak.... na Tenerife to přece nebyly dva stroje, startující z jedné dráhy, ale jeden startující a druhý, který po předchozím přistání nestihl opustit ranvej
v tom japonsku to snad bude vyšetřeno rychle - tam jde opravdu jen o to, jestli pilotovi pobřežní stráže zznělo z věže pokyn ve smyslu - "jdi na start", nebo "vyčkávej na pojížděčce".
A to nemůže být těžké dohledat...
Opravím Vás, KLM byl připravený na vzlet po předešlém popojíždění na ranwayi. Měl počkat až po ranwayi přejede popojíždějící PanAm, který jel za nimi. Oba totiž na přeplněném letišti popojížděli po ranwayi. Jenže KLM nepočkal a odstartoval dřív než dostal povolení. Letiště bylo přeplněné kvůli odklonu všech letadel, které měli přistávat na vedlejším ostrově, kvůli teroristickému útoku. Oba stáli na Tenerife už asi 1,5h
Ta pani by okamžitě sebrala papíry na deset let a další hovadiny, kdo na přejezd vyjde. Trochu soudnosti sakra. Ještě že nevytváří zákony takhle myslící lidi.
Dobrý den pane Souček, všiml jste si že zrovna na tomhle přejezdu se to stává jen profesionálním řidičům kamionů a ne profesionálním řidičům autobusů? Zamyslet se můžete sám proč to tak je. A jen abyste neměl výmluvu že tam autobusy nejezdí tak jezdí a docela hodně.
Nikdy. A těch případů jsou desítky.
Treba tady
NHL: Zedníkovi prerezali korčuľou krk, je v poriadku - Sportnet Odkaz
A mohl byste mi spíš odpovědět, jak byste zastropoval ten plyn? Děkuji
Odkaz tady to máte jak je zastropovaný plyn
Jenže to není zimním a letním časem, ale tím, že na jaře a v létě jsme Slunci nejblíž, proto jsou dlouhé dny a často svítí sluníčko, na rozdíl od podzimu a zimy, kdy jsme od Slunce nejdál, dny jsou nejkratší a je více zataženo a sluníčko svítí málo. Ze Slunce čerpáme vitamin D a proto jsme na jaře a v létě svěží a v zimě bychom se klidně hodili do zimního spánku.
No tak si nejdříve zopakujte astronomii. Nejblíže k slunci jsme bohužel v Lednu a to cca 3.1. Délka dne je dána nakloněním zemské osy směrem k Slunci. A to buď obratníkem Raka nebo Kozoroha. Proto je na pólech buď půl roku den nebo půl roku tma.
Vykládal mi jeden známej historku, kdy měli doma s manželkou taky obrovskou krajtu (ne teda 7m), byl to jejich mazlíček. Pak se jim narodilo miminko a po nějaké době se ráno probudili v manželské posteli (miminko mězi něma) a vedle nich ležela ta krajta jakoby v křeči. Natažená do rovné čáry a ztuhlá. Tak volali veterináře, aby se na ni podíval a veterinář jak přišel říká "okamžitě krajtu pryč z domu". Tímto způsobem si prej krajta odměřuje když si neni jista, zda se do ní sousto vejde. Je to příroda, ale ta představa, že mimčo mohlo být udušeno a snězeno - brrrrr..
Tohle koluje po republice jako pěkná povídačka. Až na to že v tom příběhu pokaždé měří jinou kořist. 🙂
5
Sledujících
6
Sleduje
5
Sledujících
6
Sleduje
V roce 97 vykoupil magistrát zaplavené domy i pozemky a dal tam stavební uzávěru. Mělo tam být záplavové území. Přesto další garnitura vykoupené pozemky prodala k další výstavbě!!!🤮👎 To prostě nevymyslíš. I malé dítě se spálí pouze jednou.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
I kolega tam staví. A dostal od povodí Odry stanovisko že tam není záplavová oblast. Jinak by nedostal pojištění. A teď se třepal strachy, aby se k ním nevylila Odra.
2 odpovědi