článek o ničem. Mám auto ve firmě, první pojistka byla za 21 000 Kč. O rok později přišlo 24500 Kč. Firma nebourala atd. Na dotaz proč takové navýšení jsem dostal odpověď o zvýšení nákladů na opravy. zeptal jsem se, jestli šly meziročně tedy o 16% nahpru a ma to mi už neodpověděli. Na každé pojistce i po bezškodním průběhu mám vždycky víc, tedy sleva v článku je nesmysl, nikdy jsem to neviděl. A ještě druhý pohled na věc. Nabourali mi na autě blatník, likvidace šla z povinného viníka. Měl jsem možnost jít do autorizáku nebo rozpočtem. Šel jsem rozpočtem a pojišťovna mi autorizovala opravu za 7000 Kč. Něco, co stojí materiál a stříkání dílu (blatník 4000 Kč a stríkání dílu prý 3000 Kč). Zeptal jsem se, kde je práce na sundání a nandání (nárazník, blatník, spotřební materiál) - bylo mi řečeno, že to už v ceně. Kalkuace v autorizáku byla na skoro 20 000 Kč. V dobré víře jsem to chtěl slevnit, ale nakonec je vidět, jaká je to svňárna a jak to jede mezi pojišťovnama a autorizákama... proto ta drahota...rozumný člověk nemá šanci se bránit.
a co jako ? Fabia I. je od základu úplně jiné auto hlavně s úplně jiným motorem... takže jaksi chybí souvislost...
jen tím říká, že to bylo lepší auto, než tohle... Fabie I pořád jezdí mezi dělníky. Mám doma F3 a problém s turbem byl na 110 000 km, auto vypadá odspodu dost bídně, takže se asi dá říct, že kvalita provedení šla dolů, nicméně cena šla samozřejmě nahoru.
Auto za 1,4 v plný výbavě. Aktuálně se dá všechno od Audi pořídit se slevama, takže na stejný prachy vyjde Q5 v moc pěkný výbavě. Pořád to jede na vlně manažerů a firem, co do toho dávají prachy, běžnej smrtelník si to do rodiny asi nekoupí. Z rodiny Škoda je to každopádně asi pořád nejhezčí auto, osobně bych si to ale nekoupil, za 1,4 se dá koupit mraky zánovních aut prémiové kvality nebo mnohem zábavnějších aut. Tahle přísně korporátní flotila aut, co vypadají všechna stejně není můj šálek kávy....
Znám poměrně hodně lidí, co pracují pro stát. Jsou to často fajn lidi osobně, ale jako dříče bych je rozhodně nenazval. Myslím, že tady v tom sektoru nikdo nemá koule na to udělat průvan a trochu zvýšit produktivitu. Většina z nich dělá předně 8 hodin i míň, za každou minutu přesčasu si nechají zaplatit nebo si ji vyberou. Co je hodně nechutný, jsou jejich odměny. Poslední měsíce si potichu rozdělují každý měsíc docela zásadní částky jen tak. Když jsem se bavil s osobou, která vede jedno oddělení a pořád si stěžuje, že lidi jsou líní a nedodávají práci včas a kvalitně a ona to za ně dodělává, ptal jsem se, proč jim teda každý měsíc rozdělí ty odměny, když nedělají, co mají, že je tak nikdy nenaučí, aby dělali svoji práci kvalitně a včas. Řekla mi, že to tak bohužel musí udělat, protože to tak má nařízené a rozdělit to musí. Tohle mi přijde zvrácený. Kupa lidí na úřadech hnije a rozhodně nemakají...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je smutné, jak špatná strategie firmy může být poměrně rychle začátek konce nebo alespoň problémů. Když vezmu, co lidi v automobilkách berou za platy a benefity, kolik tím pádem stojí na konci řetězce auto a navíc ta totální sázka na elektriku, tak chápu, že firmy jako Toyota apod. jednou a VW stojí. Poslední roky mi přijde, že jim zisk vychází spíš ze zdražení a menšího prodeje. Tak se třeba konečně zamyslí, začnou šetřit a auta budou levnější.