Zdá se to být trochu jako začarovaný kruh a my si budeme muset zřejmě vybrat:
Tak co teď?
Docela by mě zajímalo, jestli podobné cavyky probíhaly i v roce 1937, kdy spatřila světlo světa na tu dobu velmi sofistikovaná a zároveň dost hranatá 🙂 VERZATILKA, která měla ambici vytlačit obyčejnou dřevěnou tužku. No prostě jestli probíhaly takové ty debaty o tom, že je to tužka zabiják, která svými ostrými hranami způsobí fatální problémy svému majiteli, ale nejenom jemu, ale také jeho sousedovi ve školní lavici.... vždyť přece tužka má být pěkně dřevěná a hlavně z bezpečnostních důvodů kulatá, ne? A co teprve její inovativní funkce. Třeba to nepochopitelné vyjíždění tuhy. To se jednoho dne totálně vymkne kontrole a tuhy se promění v projektily a všichni budeme mrtví, jistě volali její tehdejší odpůrci...
Tak co, není Cybertruck tak trochu Verzatilka, neboli lidově krajón?🙂🙂 🙂
Vyzkoušel jsem Anglii, Japonsko i Ameriku. Land Rover Defender 100 s pětiválcem TD5, Land Cruiser LC120 s benzínovým šestiválcem 4.0 litru a GMC Sierra 1500 s osmiválcovým 5,3 litru. Všechno jsou to auta charismatická. Nejvíc se mi ale stýská právě po Toyotě. Pohodlné terénní auto s maximální spolehlivostí. Kdyby se vyrábělo z nerezu tak není třeba řešit nic dalšího.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To nechápu, proč by mělo být Norsko nejdražší na rychlém nabíjení. Když si rozkliknu aplikaci tesla a na mapě se podívám na nabíječky v Norsku, vidím tam za 250 kW nabíjení cenu v přepočtu 7,35 Kč/kWh. Přičemž u nás je cena za 22 kW nabíjení okolo 9 Kč / kWh. Tudíž i pomalé AC nabíjení u nás je nepoměrně dražší než nejrychlejší nabíjení DC v Norsku. Takže verdikt je spíš následující: v zemi s téměř nejvyšší životní úrovní a nejvyššími platy si rychlé nabíjení servírují o polovinu, a mnohdy i více, levněji než u nás. Když takovýmhle článkem nakrmíte veřejnost, ochota jezdit na baterky pochopitelně klesne k nule… Komu by tohle mohlo třeba vyhovovat…??? Zatím nevíme, velké pravdy a fakta vycházejí na světlo světa v průměru tak mezi 30 a 50 let. Tak budeme muset chvíli počkat.