První díl s p. Donutilem jsem si pustil po cca 3 dnech. Dívat se na nepřítomné pohledy a mysteriózní zápletky to opravdu nemusím. Ještě tam chyběla změna ve vlkodlaka a bylo tam vše nadpřirozené.
Přesně od 10/24 jsem SIPO zrušil když po překročení stanoveného limitu o cca 20kč (postup správný) mi částku z účtu nestrhli a musel jsem jim zaplatit sám z účtu a stálo to 2x18kč. Nyní mám vše stálými příkazy z účtu a je klid.
V tomto článku není vysvětleno nic, co by nenapadlo největšího laika, který vidí hodnocení poroty a tak je jasné, že to rozhodli diváci. Stálo by za to zveřejňovat počty hlasů od diváků, ale to asi dle licence nejde tak ví každý NIC.
Tak důchod může pobírat již od cca 63 let souběžně se zapojením do pracovního procesu. Toto rozhodnutí patrně znamená, že chce vystoupit z pracovního kolotoče a věnovat se více rodině.
Jedu podél zaparkovaných vozidel a vidím rozsvícené couvačky na autu, které hodlá vycouvat. Zastavím a bliknu mu dálkovými, on vyjede a při odjezdu blikne na čtyři a já, nechápajíc co se děje, se vylekám až z toto mám infarkt. Takto vyznívá tento "chytrý" článek.
Dělení vozidel dle obsahu by se konečně mělo změnit např. dle výkonu motoru , nebo hmotnosti vozidla. Ono stejný typ vozidla s 2l bez turba platí více než 1l s foukačkou, který může mít vyšší výkon a v konečné fázi při nehodě způsobí stejnou škodu.
Dle nadpisu a informaci o starší manželce jsem si zprvu myslel, že je článek o francouzském prezidentovi Macronovi, který se dá na uměleckou dráhu, a ono je to jinak.
Předpokládám, že ten řidič byl podroben testu na alkohol a jiné omamné látky, jak je v případě dopravní nehody zvykem. Kdyby byl pozitivní tak má problém, mimo hrozný zážitek a rozbité auto, navíc.
Ve Španělsku mají převážně na každé straně po sjezdu z dálnice KO (místo "brýlí") a strany jsou spojené podjezdem. Tak je možné, když špatně sjedete z dálnice, hned se na ní vrátit v původním směru, nebo do směru zpátky. A možná to zabere i méně prostoru.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Opět článek o tzv. holandském chvatu, "ctrl c" pak "ctrl v" a je opět vyděláno a řidičům se cpe názor nějakých "také odborníků".