Marii Rottrové by se to určitě nelíbilo 😄 A ta už zkusila toho hodně se stavařinou. Aneb Bouda na hororu. S tou myčkou je to dost špatnej vtip. Ještě jim tam mohli strčit saunu s domácím kinem a výřivku. Jestli toto je chata tak nevim co tam budou dělat. Já bych utekl a prodal to nějakým šílencům. To už nemá cenu tam jezdit. Ty žlutý okna a dveře to je teda úlet. Naprosto zničená idyla.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Bylo. Tou písní si myslím odplivla ... .
Ale tu píseň považuji po všech stránkách za velice zdařilou.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pohrdání bylo hodně zdařilé, nebyl to právě tradiční song. V té době Hana měla i netradiční image. Dokonce se snažila vypadat i jako ženská, ale bohužel jí to nevyšlo a zas se vrátila do starého image. Nevím proč s ní tyto zajímavé songy nehráli víc. To je samé jako s českým textem (Nem leszek a játékszered). Zde překonala myslím sama sebe a měla skutečně nárok mít velké honoráře. Chyba byla, že nešla ke Grosmannovi a Šimkovi. Rok 1969 - 1970 jí sedl. Dodnes nechápu jak to mohla získat Olmerová a při tom by u Grosmanna mohla Hegerová postoupit na úplně jinou pozici a sice tu víc psychadelickou. Škoda jejího nevyužitého talentu. Jenže ona to podělala hodně svými kritikami. V té Francii jak zkritizovala zmrzlinu to jí věru nepomohlo. Také v té Francii moc slávy nenadělala taky o tom nikdy otevřeně s nadšením nemluvila. Tam to byl propadák pro všechny. Kubišová si ve Francii asi rychle zbalila kufry a vlastně celá ta elita. Přenosilová tam byla naprosto zbytečná. Ten celkový výběr skladeb byl katastrofa.