to nevím jak by to vyšlo, běžně se dá zameldovat mezi 14-18hod, po dohodě lze i později třeba ve 20h . Pokud bych přijel do Gdyně cca 18-19 hod, tak než mi pojede vlak na Hel to taky nějakou dobu trvá a cesta vlakem na Hel přibližně 1a1/2hod takže reálně na nějakém penzionu či hotelu bych byl schopen být kolem 22-24hod, a to ještě počítám jenom malé zpoždění. A ono malé nebude, to mi věřte.
nějak v tom nevidím žádnou výhodu, jedine snad jet den předem tím večerním vlakem. Jinak ať pocítám jak počítám ty vlaky přijedou do Gdyně věčer, aještě se bude muset cestující přemístit do nějaké destinace, takže další peníze a čas. Když pominu ty peníze že při dvou lidech už se vyplatí automobil, tak do té destinace se cestující dostane v době kdy se již nepůjde "zameldovat" takže asi je to k ničemu, to by musely být ty doby odjezdu koncipovány jinak, asi o několik hodin dříve.
Je tam někdo hodně kreativní co vymýšlí tyto smyšlené příběhy přitažené za vlasy
Vesmes zde jsou ucelove clanky co velebi nejake technologie popr. Firmy. Snazi se manipulovat lidma ze se vyplati tepelne cerpadlo. No montovat tepelne cerpadlo do teplovodniho systemu udela akorat blbec, tzn. Ze mu to v zime bude fungovat jako elektrokotel a protopi majlant. Tepelne cerpadlo se vyplati akorat do pasivniho nizkoenergetickeho baraku.
Puvodni topny system lze zachovat jen v pripade ze to ma smysl, napr. V tomto pripade kdy mel stavebnik plynovy kotel tak predpokladam ze byl ten jeste starý, a ten jim jiz nikdo znovu nepripoji, a pokud mel stavebník kondenzacni kotel tak se zase nevyplati prechazet na tepelne cerpadlo. Takze pokud by chteli obnovit plyn tak by museli vyvlozkovat komin a museli by se vyporadat s odvodem kondenzatu, tedy k plynovemu kotli by museli privest odpad a to by znamenalo mega investici a rozkopat celej barak.
Celkem nelogické srovnávat Fiat 600 s Fiatem 500, to nedává smysl. Motoristu by určitě zajímalo srovnání Fiatu 600 s Fiatem 500X to je auto obdobné velikosti ve třídě SUV. Ale to mě u p.Majurníka vůbec nepřekvapuje, u něj je pokrok že se zabývá reálným na trhu existujícím vozem, který je vyroben v Evropě a nikoli nějakým Čínským šmejdem který existuje akorát na papíře.
17
Sledujících
0
Sleduje
17
Sledujících
0
Sleduje
V roce 2050 budu už velmi pravděpodobně prdět do hlíny, takže tuhle bruselskou hovadinu neřeším.
7 odpovědí
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Máte pravdu, já mám čím dál větší podezření že Dřevostavitel je tak trochu dezinformační web.
1 odpověď