Ten člověk je jednoduše k zblití. Slovensko se mu rozpadá pod rukama a on kolem sebe kope, jak jen může. Možná postupem času překoná i Tisa. My si u nás sice pořád ztěžujeme, ale ten rozdíl mezi našimi státníky a tímto Putinovým patolízalem je zcela evidentně naprosto propastný. Snad to tak po příštích volbách i zůstane.
To máte recht , je opravdu propastný a vede lipánek spolu s nejlepšíme premiérem na světě :-)
Mentalita činky je s mentalitou Evropana nesrovnatelná. Oni akceptují cokoliv, jen když to navenek vypadá dobře. A že dávají stejné záruky, to ještě neznamená, že je budou stejně plnit - teď myslím zde, v Evropě. To si ostatně můžete relativně levně vyzkoušet sám na čínských tržištích jako je Alík, Temu apod.
Je asi jasné, že kvalita čínského zboží je široká, od prvotřídního po odpad. Nicméně kvalita něco stojí a upřímně nevěřím, že kvalitní čínské auto bude znatelně levnější než jeho evropská/korejská/japonská konkurence.
Fakt je jenom jedno, že kvalita aut je dneska v ři.. at si lopite jakoliv auto. Jak pristi rok půjdu pro nové auto, koupím poměr cena výkon nezávislé na značce. Nechám si jenom po dobu záruky a pak ho dám pryč. K jinému jinému se ty nové krámy nehodí.
To určitě. Ti jsou nyní rádi, že jsou rádi. Tohle je v réžii Turecka, regionální velmoci na Blízkém východě. A podle mě to není ani dobrá zpráva pro Izrael, protože jeho vztahy s Turky v současné době nejsou právě nejlepší. Asad za svoji podporu v Sýrii Iránem, toleroval Iránu pomoc přes své území Hizballáhu, který útočí z libanonského území na Izrael, který má Irán za svého úhlavního nepřítele. Je velkou otázkou, jak se k těmto snahám bude stavět Turecko? Islámský svět je islámský svět a Turecko tam rovněž patří a za vlády Erdogana naopak čím dál více. Za jeho vlády došlo nejvíce k popření odkazu Kemala Atatürka, který Turecko vymanil z islámského vlivu a snažil se ho budovat jako moderní stát.
Tady jde hlavně o ropovod do který asad nechtel povolit, tak tam udělali amici s turkama, britanií a ukrajinci, kteří ty jednotky svičili s drony převrat. Bude ropovod, budou poplatky za transit.
Absolutní omezení jsou baterie. Elektromotor žádná zásadní omezení životnosti nemá. Dokladem budiž elektrické lokomotivy, které 70 let staré u nás pořád slouží a poměrně nedávno v Rakousku vyřadili ze služby jedny z prvních el. lokomotiv po 112 letech služby. Ale... fakt nemají baterku. To je prostě průs.r a bude třeba ještě mnoho let vývoje. Nebo spíš přiznání, že jde o slepou uličku.
Předpokládám že ty lokomotivy taky mají asistenty a spoustu elektroniky která vydržela těch 70let, že?
Nejde jen o elektromotory, ale o veškerou elektroniku v autě. Kdo si koupí elektromobil stary 6let s rizikem že mu za dva roky končí záruka baterie a když ji bude muset náhodou vyměnit, bude stát víc 1,5 nasobek ceny toho auta?
No, Hitlerwagen a fanatický pán Tavares k tomu opravdu nemají daleko...
Jo, v americe totálně vyhořeli s novými motory. Auta s pohonem PHEV jim vykazují chyby a samovolně hoří. Doporučeno je parkovat venku, ne blízko budov a nenabíjet. Odstavné parkoviště jsou plné aut a nikdo to nechce kupovat. Některé auta tam stojí ještě ze začátku roku 2023. Se není čemu divit při těch cenách. A teď mají novinku, s atomatickou převodovkou ma jít koupit pouze motorizace 2.0T, když s manuálem tam skoro nikdo neumí jezdit. A Tavares to má nespíš spočítaný.
Proč se píše o rasistických útocích? Proč ne o občanech, kteří už mají dost nebezpečí a problémů, které jsou spojené s nelegální migraci a jejich vláda a silové složky nejsou schopny tu situaci řešit a oni musí za své peníze platit vrahy a násilníky, které ve své zemi nechtějí? Proč se na to zkratka nepodívat očima “obyčejného Evropana”??
Proč se píše o rasistických útocích? Proč ne o občanech, kteří už mají dost nebezpečí a problémů ....
Aby ještě víc nas**li lidi.
Snižování byrokracie v EU praxi. Kolik poradních firem opět vznikne a kolik mladých do nich nasají? Bodejť by pak nechyběly lidi napracovním trhu. Komunisti musí závidět, kam až se dá byrokracie dotáhnout.
Ti co budou pracovat v těch poradních firmách jsou na pracovním trhu nezaměstnatelní, nic neumí. A tohle je jenom další forma jak z toho vyždímat další peníze. Jednak databáze nebude určitě zdarma, to zvedne se cenu výrobků, takže větší odvod DPH a daň z příjmu a zaplatí to zase občané a sem tam nějaká pokutička nějaké malé firmě. Ale zaměstnaji enviromentální specialisty, kteří by jinak skončili na pracáku.
Ty displeje, tablety, monitory... nebo co to tam je v těch nových autech.. to je děs... nová auta jsou některá dyzajnově povedená, jak zvenčí, tak zevnitř... ale ty televize... Technicky - jízdně posoudit nová auta nedokážu, jezdím zatím ve starý káře.
Copak tablety to jde ještě rozdejchat, ale ti asistenti navíc které vám hrabou do řízení a o které většina řidičů nestojí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vám ekonomickým analfabetům to vůbec nedochází, že? Když vše bude vyrábět a dodávat Čína, tak kde Evropa sebere peníze na nákupy? Pokud se tu nebude vyrábět, z čeho se tu bude žít? Budete zase první co tu budou kvičet jak podsvinčata, že životní úroveň logicky klesá. Nejlépe heslem Fyjalo voctup!
2 odpovědi
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
A kdo může za to, že automobilky neprodávají, že mají nesmyslné normy na Co2 a škálu asistentů, že na ně poitřebujete 2A4 a o většinu stejně většina řidičů nestojí. Nařízený prodej x % elektromobilu nebo odpustky ve formě povolenek. Jo jenom houšt, už at to jde celý do....