Ještě před revolucí a zejména po revoluci si Češi zvykli vlastnit osobní auta. I Václav Havel měl již tehdy svého Mercedesa, se kterým jezdil na Hrádeček. A tuto svobodu většině obyvatel zelení ideologové chtějí brát. Pokrok dosud přicházel cestou lepších řešení a nikoli cestou regulací a zákazů, jak to dělá Brusel. Máme české platy, medián hrubého platu loni činil 37 600 Kč, ale západní ceny. Premiér Fiala sice slibuje, že jak budeme mít německé platy, ale to je akorát oblbování voličů. Automobilky musí zvyšovat cenu aut se spalovacím motorem za účelem dosažení zisku, kdežto elektromobily prodávají se ztrátou. Byrokratickým opatřením má být ukončen prodej vozů se spalovacím motorem v roce 2035, současně cestou STK, poplatků při převodu apod. je vyvíjen tlak na likvidaci starých vozů.
Tehdejší premiér Babiš podepsal dohodu o Green Deal, současný premiér Fiala pomohl za našeho předsednictví uzavřít dohodu o emisních povolenkách na bydlení a dopravu.
Není proto divu, že ti, kteří se nechtějí vzít svobody osobní mobility, budou hlasovat pro Motoristy.
K smíchu je tento článek
Mě nejvíc rozveselila nominace toho tupce, nevzdělaného senilního primitiva Kennedyho ministrem zdravotnictví! To je jako kdyby se u nás měl stát ministrem zdravotnictví Rajchl!
Myslím , že se konečně časem dovíme , jak to bylo s tím farmaceutickém , politickém a ekonomickém podvodu a zločinu století
14
Sledujících
0
Sleduje
14
Sledujících
0
Sleduje
Jen poradci, však je sama trochu nejen pochybná....
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Víc než trochu