Já nevím, proč ten displej, který nás má potěšit, neudělali ještě větší. Vždyť co by člověk pořád koukal na cestu, když může čumět na něj.
No a jako kompenzaci dobrých zpráv museli ten skvělý motor vybavit ještě elektromotorem, který potřebuje pořádnou baterku. Takže dražší na výrobu, na pořízení, na servis, údržbu, atd.
Žádná dobrá zpráva to není, uhlíková stopa roste, nejen kvůli náročnější výrobě, lodě vozí všechno možné z jednoho kontinentu země na druhý (včetně lithia a baterek do aut), přičemž 15 největších lodí má stejné emise, jako všechna auta a motorky na světě. Ekologie pláče, akorát je to každému fuk, protože lodě smrdí na moři, kde to je každému jedno.
Jestli chceme něco opravdu udělat pro tuhle planetu, tak musíme začít u těch největších znečišťovatelů, a ne se schovávat za to, že jsme si pořídili hybrid, případně elektromobil (nejlíp z Asie - i s tou přepravou).
Zajímavý počin, vzhledem k rozsahu práce na knize a počtu stran ta cena odpovídá. Zajímavé je i zpracované období - v roce 1954 už byly na světě první kejvačky, které byly na svoji dobu pořád ještě na světové úrovni. Pak už se tohle o žádných sériově vyráběných motorkách Jawa nedá říci, výjimkou jsou samozřejmě silniční závodní, soutěžní a plochodrážní speciály.
Nezapomenu, jak mě u Drážďan jednou předjel. Jel jsem 160 km/h a nechápal to. Nevím, kolik měl standardně maximálku, nejspíš to měl ale nějak vytuněné. Každopádně s motorem z Pola muselo tohle lehoučké autíčko jezdit docela svižně. Osobně mám zkušenosti jenom se dvoutaktem, bílým kombíkem s červenou střechou. Byla sranda s tím jezdit, volnoběžka a to řazení! Akorát když hodně mrzlo, byla v něm opravdu zima. Vůbec nešel vytopit.
Nejsem si jistý, že se podaří třeba Lidovkám nebo MF Dnes vrátit tam, kde byly před Babišem. S těmi lidmi, co tam jsou teď, asi těžko. Kdybych ty prachy měl, tak bych našel tisíc lepších způsobů, jak se jich zbavit, než kupovat tohle. Třeba je hodit rovnou do kanálu, ta sebranka, co tam "pracuje", nestojí ani za pětník. Ženy babička Lidovky pořád odebírá, takže vidím, co to tam je za novináře.
Z toho nedělejte vědu, taky jsem měl Simsona a říkali jsme jim s klukama ze srandy Simpsoni.
Díky za odlehčené povídání, super!
Jinak u Bizona se světlo natáčí i s řidítky, jak připomíná Rudolf Soudek, a nevím o tom, že by jakákoliv Jawa 350, Kalify nevyjímaje, měla pět kvaltů. To se tak povídalo, že ty policejní měly pět, myslím ale, že to je fáma. Nikdy jsem to na vlastní oči neviděl, a to jsem různých Jawáckých srazů obrazil hodně.
Taky jsem rád, že se terasy opravují. Akorát si tedy nejsem úplně jistý, zda by mě místo výhledu z restaurace severním směrem na Prahu a Vltavu bavilo koukat do zdi hned vedle stojící novostavby. Větu: „To byla vlajková loď Barrandova a o vlajkovou loď nebudeme přicházet,“ tedy beru s určitou rezervou. Ta severní novostavba zároveň částečně cloní historickou budovu při pohledu zespodu. To se taky moc nepovedlo, na rozdíl od té vlnovky bytů jižním směrem, ta tam zapadá krásně, neruší výhled z teras ani zezdola na terasy.
Článek neomlouvá Babiše z toho, že nic neví, snaží se hledat, k čemu má být vzdělávání dobré.
Ovšem věta: "ale měl to štěstí, že se mu dostalo švýcarského vzdělání, které objevilo - a hlavně rozvinulo – jeho talent." mě trošku zaráží.
Že by právě švýcarské vzdělání přispělo k tomu, jakým způsobem podniká, saje dotace a krade, se mi moc nezdá. Podle mě švýcarské školy nevedou své studenty k podvodům, udávání a zneužívání dotací.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jak píše Franta Kopecký, teprve s motorem FIRE měly tyhle Fiaty kouzlo. Pandu jsem vždycky chtěl, měl jsem ale třídvířko UNO a to bylo super živé parádní žihadlo, dost podobné Pandě. Měl jsem těch Fiátků víc (2x 600, Uno, Cinquecento, vozil se i v 850tce), pak jsem povýšil na Lancii (Ypsilonku), no a pak jsem zjistil, že Fiat, Alfa Romeo ani Lancia už žádný úžasný a krásný malý autíčka nedělá. Zřejmě proto, že to zakladatelé Agnelli prodali a tehdy to chcíplo.
1 odpověď