"elektrické s důrazem na praktičnost" - vždyž se to navzájem popírá...
Jak může být elektromobil praktický? Délkou nabíjení a tedy možností vypít dostatečné množství kávy? Kilometrovým dojezdem? Navíc to s původním Capri nemá nic společného. Děs, jak nám cpou své názory, že je elektromobilita úžasná a spasí celý svět...
Tohle auto akorát hatchback máme doma už asi dva roky. Nejčastěji ho využíváme k dojíždění do práce. Spotřeba na krátké trasy je cca 6 litrů. Když jedeme okresky, v pohodě se dostaneme na 5,5 litru. Na dálnici trochu vadí krátká převodovka, ale i tam se spotřeba dostane na cca 6,2 litru. Auto je jednoduché, jezdí pěkně a motor je krásně sametový. Není to rodinné auto, ale na to běžné ježdění stačí. Obuli jsme na něj značkové celoroční pneu a je tiché. My jsme spokojeni.
Stále se usmívám německé blbosti a umu zavírat oči před pravdou. Heslo “ nebezpečný nůž” stojí za to. Nůž sám o sobě není nebezpečný. Nebezpečný je až v momentě, kdy s nim chce někdo druhému ublížit. Nebezpečný je islám v Evropě. Naši předci dobře věděli, proč s nim bojovali. Nebezpečný je muslimský migranti v Evropě. Je to smutné, ale z tohoto problému není úniku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Docela zajímavý design a jeho vnímání je dost individuální. Jestli se v Evropě nebude oficiálně prodávat, tak zase jen kvůli emisím. V Evropě to vadí, jinde na stejné planetě ne. Opravdu takto zachráníme celý svět? Mně by se jinak toto auto líbilo, neokoukané, výrazné. Praktické? To je podle používání...