Budu kacíř, který zde bude zcela jistě kamenován, ale po zkušenostech s různými psychology musím potvrdit staré lékařské pravidlo: "Psychologii studují lidé, kteří sami mají velké psychické problémy a myslí si, že studiem psychologie najdou na své problémy odpověď.".
A tihle lidé Vám pak říkají jak máte žít, co dělat a co hůř, hodnotí Vás a Vaše chování.
Jak říká má dobrá kamarádka lékařka: "Psycholog je člověk, ke kterému přijdete s 1 svým problémem a odcházíte se 3 jeho.".
No, myslím, že stejný článek bych mohl napsat o ženách.
Mám prosperující firmu, dům, auto, odrostlé děti, rád sportuji a chodím za kulturou. Prošel jsem mnoha vztahy a zjistil jsem, že vlastně všechny ženy jsou stejné nebo 99% (tomu 1% se omlouvám) a chtějí po muži následující (ve zkratce řečeno):
1) řeš moje problémy, přeci s tebou žiji (spím) a nezatěžuj mne svými problémy, ty si vyřeš sám,
2) plať moje výdaje a nesmysly co mne napadnou, přeci s tebou žiji (spím) a nechtěj po mně, abych se na něčem podílela, moje peníze jsou jenom moje (ale ty ukaž nejraději daňové přiznání, abych věděla, kolik mohu utratit).
A jestli se ti něco nelíbí, tak s tebou přestanu spát (mluvit) a půjdu k mamince či k dětem! A to je pak překvápko, když jim člověk řekne: "tak se sbal a jdi", to je pak ten největší darebák pod sluncem, kterému věnovala nejlepší roky života.
Takže milé dámy, po té co zjistíme (dáno věkem), že toho zase nemáte až tak moc co nabídnout, tak se pozice srovnají - to je i důvod, proč tolik žen nad 40 laje, že "nejsou chlapi". Chlapi jsou, ale proč by si měli dělat zbytečné problémy .......
Ať si koupí každý co chce.
Pár lidí se mne na čínská auta ptalo, tak jim vždy odpovídám stejně: auto není jen o pořizovací ceně. Musíš brát ohled na následující:
1) kde je nejbližší servis, jaké má ceny, kolik stojí náhradní díly a jak dlouho se na ně čeká - mnoho lidí je pak nepříjemně překvapeno,
2) kolik stojí skutečný provoz auta - nelze spoléhat jen na udávanou (z 99% nepravdivou) spotřebu. Kolik stojí filtry, oleje, jak často měnit, zda můžeš měnit i sám nebo jen ve značkovém servisu (zejména u čínský aut se nikam "nedostanete),
3) jaká je zůstatková hodnota vozu při následném prodeji - u čínských je brutální sešup (dost velký je i u korejských, italských a francouzských, ale tam to není tak strašlivé).
To vše se musí započítat do ceny a pak ta ekonomika a "výhodnost" nákupu čínského auta je někde úplně jinde. Stačí se podívat na inzertní servery s vozy co je tam nových či rok starých čínských aut a za jakou cenu.
Opravdu chytrý člověk nemá potřebu druhým dokazovat, že on je chytrý a oni "hloupí". A víte proč? Protože po nějaké době pochopí, že i když se je bude "snažit vzdělávat", tak oni se chytřejšími nestanou a naopak on si vyrobí spoustu naprosto zbytečných nepřátel.
Opravdu chytrý člověk má pouze 2 možnosti:
1) komunikovat pouze s lidmi na své intelektuální úrovní. To je však možné většinou jen ve větších sídelních lokalitách (krajská města a výš), kde je prostě absolutně větší počet inteligentních a vzdělaných lidí. A dnes již tento počet vzrůstá i procenticky, protože lidé obdobných zájmů mají tendenci se shlukovat - což vede k úbytku chytrých lidí v maloměstech a na venkově. Bohužel toto je i má osobní zkušenost - před 15-20 lety jsem při jednáních i na venkovských maloměstech či vesnicích zhusta narážel na chytré starosty. Dnes již tomu tak bohužel není a nejhorší jsou venkovští starostové do 40ti let - obří sebevědomí, nízké znalosti i intelektuální schopnosti.
2) uzavřít se sám do sebe (do své rodiny) a s okolím komunikovat jen to nejnutnější a na "intelektuální rozhovory" prostě vyjíždět lidmi na stejné úrovni někam jinam. Na to však potřebujete dostatek hmotných statků, pokud je nemáte, volíte odchod z lokality.
A to samé platí při hledání partnera - věřte tomu, že opravdu chytrý člověk se trápí při každovíkendových grilovačkách, kam jej tahá partner, kde se každý víkend probírá to samé a skončí to opilostí všech zúčastněných, kteří na to pak celý týden vzpomínají jako na "vydařenou párty". Chytrý člověk se tam trápí a přemýšlí, jak z toho ven.
To je pěkně nesmyslný článek a to z následujících důvodů:
1) pokud jdu opravdu na cenu (a toto je tzv. ekonomické auto), tak mne musí zajímat i ekonomika provozu a v tu chvíli je podstatně lepší (z pohledu pořizovacích nákladů, provozních nákladů a dostupnosti servisu) koupit Dacii Sandero v LPG. Navíc se Dacia při následném odprodeji drží vysoko v ceně => snižují se tím náklady na pořízení a provoz vozu,
2) čínská auta jsou při následném odprodeji (po x letech používání) téměř neprodejná (teď nebudu hodnotit dostupnost a kvalitu servisu + dostupnost a čekací doby na náhradní díly) - stačí se podívat na servery s ojetými auty, co je tam téměř nových či zánovních vozů MG, někteří velcí obchodníci s ojetými vozy již dokonce vydali pokyn k zastavení nákupu techto vozů, protože se jich nemůžou zbavit. Takže i s tímto propadem a ztrátou ceny se musí počítat.
Ale chápu, že pro mnohé české důchodce či pro lidi, co mají radost, že při nákupu ušetřili 20-50 tis. Kč se tato "sleva" jeví jako skvělá věc. Ale slovy klasika "nechci slevu zadarmo" a tady to platí 100x.
Ach jo, zase jeden woke-progresivistický ochranitelský blábol.
Chudáci děti, která se "z máminy náruče" vrhnou rovnou do standardního světa plného "zlých lidí a nástrah". Už teď mi je jich líto.
A ty nešťastné předchozí generace dětí naprosto zdevastovaných školským systémem, ty je asi budou muset zachraňovat, pokud tedy budou chtít.
Ano tak by to mělo být.
A pan řidič měl štěstí, že v tramvaj necestovala nějaké pološílená woke progresivní divoženka (či divomuž), která by jej ještě z tramvaje mobilem (kde by si celou "scénu" nahrála na mobil) napráskala na Policii s tím, že vyhrožoval násilím mladšímu cizinci a že je tedy xenofobní násilník a již nikdy více nesmí řídit tramvaj.
Nebo se mohla také přilepit na koleje a dožadovat se okamžité omluvy vesmíru, migrantům a Gretě.
Jj, tak to už jsem kdysi zažil. Tihle lidé měli následující hesla:
A jak dopadli.
Pokud pořízení a provoz elektro aut nebude levnější a pohodlnější než spalovací motory, tak jsou to všechno bláboly.
A to říkám jako vlastník a provozovatel elektrického auta.
To je vážně ostuda vlády, že se nezabývá tímto hlubokým problémem. Proto vládě navrhuji zřízení speciálního dotačního programu pro ženy a muže (abych zachoval genderovou vyváženost), ze kterého by (po prokázání dostatečné chudoby) byly těmto postiženým hrazeny veškeré hygienické potřeby, zmiňovanými vložkami počínaje, přes tampóny, holicí strojky, pěny na holení, sprchové gely (přeci nemohu páchnout chudobu) až po obzvláště jemný toaletní papír pro obzvláště citlivé zadečky, až se tady z toho všichni pose...me.
A rozdělovat by to měla organizace Člověk v tísni, protože ti to mají už v názvu.
Někdy si říkám, zda je něco takového vůbec možné. A pak si uvědomím, že ano. A není to jen příběh Evropanek v Egyptě, víte kolikrát jsem již něco obdobného viděl či o tom slyšel v Česku? Jen tady je to z 95% starší muž a mladší žena.
Takhle třeba soused přepsal dům po 1/2 roce "vztahu" na svou mladou milenku a dnes je rád, že bydlí v nájemním bytě a dům již dávno změnil majitele.
Z 99% je to, když se někdo cítí osamocený a myslí si, že lásku si koupí - ale to je lepší pes.
Ale prdlačky, pořád někde čtu jak bateriová auta zničí klasiku. V současné době nezničí a vím o čem mluvím. Provozuji jak spalovací, tak elektrické auto a každé je úplně o něčem jiném.
Elektrické auto je skvělé na krátké pojížďky ve městě a to zejména v zimě, kdy nemusíte pořád startovat a nezlikvidujete si tak spalovací motor - elektrice to prostě nevadí a ten úžasně rychlý nástup topení, to je pecka. Problém je, že prostě musíte často nabíjet a to nejlépe z wallboxu, aby jste co nejvíce ušetřili.
A těm chytrákům co tak obdivuji výměnné baterky říkám, že ani ta výměna baterek nebude zadarmo - budete platit pronájem + nevíte v jakém stavu bude "pronajatá" baterie + nevíte za kolik vám bude dodána elektřina => vůbec netušíte nic o nákladech na kilometr za "půjčení" baterie.
Spalovací auto je zatím nenahraditelné při středních a dlouhých cestách. Energii v podobě nafty či benzínu máte v nádrži za 5 min. a tradá dál.
A to vůbec nehodnotim rozdíl ve vstupní pořizovací ceně a propadu ceny při následném odprodeji (pokud vůbec někdo elektrický vůz koupí (sám nepočítám, že by někdo mou "elektřinu" chtěl a tak kalkulují, že ji dojezdím) - i to se musí započítat do nákladů na provoz a na kilometr.
Jestli bych se bál, tak čínských spalovacích aut, které již dnes tlačí na trh a zejména důchodci a nižší střední třída si je kupuje, protože si myslí, že ušetří pár desítek tisíc na vstupu a nepočítá ztráty na výstupu. Ale to už je jiná písnička.
Tohohle mazlíčka sedlám už více než 2 roky a je to můj miláček. Za ty peníze nic lepšího nikde neseženete, všude s ním projedu, v zimě auta stojí a "Rexton" jede.
Na ulicích se za mnou otáčí, na parkovišti ke mně pořád někdo chodí a my "Rextoňáci" se na silnicích vždy slušně pozdravíme a zamáváme na sebe. 👍😁
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Asi by bylo dobré přečíst si tento článek:
Odkaz
1 odpověď