Všichni vědí že v nových továrnách co v Evropě vznikají budou platy poloviční než u WV v Německu a tak nemají šanci konkurovat.Prostě nemůžete za opakovaně přišroubování kola platit 4 000eur měsíčně když to někdo je ochotný dělat za třetinu.Čina už nekonkuruje levnou pracovní silou ale obrovskou mírou robotizace ve výrobě .Jen za loňský rok zapracovali do výroby 350 000 průmyslových robotů a letos to nebude méně.Roboti jak známo odbory nezakládají a pracují bez řečí.
Pod novým trenérem čeká kladiváře boj o záchranu.Když jste v Anglii 6-7 v tabulce.Tak to znamená, že jste na maximu možného protože všechny týmy nad vámi mají kvalitu na výhru v lize mistrů.Ještě budou po letech vzpomínat na období které se Součkem zažili.Jako defenzivního záložníka ho budou chtít i lepší týmy než je West Ham,podhrot nemůže hrát ani náhodou.
Je to fajn článek ale i kdyby se do aut dávali jen nové letošní li Fe po baterie od Catlu které dávají při stejné hmotnosti 20 procent nárůst oproti letošním tak to bohatě stačí.Pokles cen těchto bateriových setů je tak velký že už není důvod aby elektro nebylo levnější než spalovák.1 kW baterie CATL vyjde na 1 tisíc korun.
Jen čekàm kdy přiznají jaké marže mají v současnosti na elektro auta a na spalovací.To zjištění, že vyrobit stejně velké elektro stojí míň než spalovák bude pro mnohé dost překvapivé.Bateriový set o velikosti 60kw vyjde dnes na 65 000 kč a cena elektro motoru není ani 20 000 kč.Za 85000 kč už moderní spalovací motor máte velký problém vyrobit a zkompletovat.
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Tak se nám podařilo zvednout platy na úroveň,že si to všichni raději vyrobí jinde.
1 odpověď