Takže buď budete pendlovat práce - domů nebo si pořídíte spalovák, kdybyste náhodou potřebovaj jet i někam jinam a neplánovaně. To už zavání elektromasochismem.
Vždyť tu baterií nemusiš prodat do sítě.Nekdy ti to vyjde a prodáš.Další den jedeš po práci někam 300km tak si jí necháš celou.Ale většinu dní tam máš uskladněnou energii kterou nepotřebuješ.
Takže v noci ho budete levně nabíjet a ve dne elektřinu draho prodávat. Kdy budete jezdit a za jak dlouho se vám tahle elektrárna zaplatí?
Přijeďete do práce auto nabyté na 80 procent připojíte do sítě, máte nasta venku aplikaci v telefonu a na dálku můžete pustit energii zpět do sítě až to pro vás bude nejvýhodnější.Necháte si v autě rezervu na dojetí domu a máte 400 kč denně každý pracovní den.Budete autem suplovat službu kterou dělají např. přečerpávací vodní elektrárny.
Pro ty co nechápou tak v noci je cena elektřiny na spotovém trhu v záporu a vy můžete nabíjet zadara a přes den když je cena na maximu můžete prodat i za 9 kč za kW h ve špičce.Takhle můžete fungovat a auto na svoje splátky vydělá samo.Vetšina lidí jezdí do 100km tak může zbylou kapacitu baterie poskytnout k dispozici jako power banku.
Pani nebo pane,že jste reklamní agent Tesly.Soused má Octavii má najeto 650 tisíc,já W Llupo 380 t,km a servis jsme nenavštívili a nechlubíme se s tím,proto 70 % občanů el.auto nechce,1.5 milionu v naftě nepojedu co jsem ušetřil na ceně.
To je obdivuhodné 650 000km bez výměny oleje a vy jste zvládl také pěkných 380 000km.
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Dávám bolševikovi rok, maximálně dva.