Nebo právě naopak - má učitelku (podle výše příjmů spíše ředitelku soukromé školy) doma, možná jich má více v různých generacích. O ona/y mu, učitelka/y, opravují chyby v jeho veledílech.
Učitelé mají nějaké výhody - když se pletou, opraví se druhý den (to třeba chirurg nebo řidič obvykle nemůže), nejspíše jim nepadne na hlavu ani kámen, ani výdřeva, jako to hrozí horníkům...
Na druhou stranu, když porovnám potomky své, sousedů, ty, které potkávám ve městě... musí být umění odejít ze třídy s tím, že počet žáků zůstává stejný před i po hodině a přitom se z toho nedostat do trvalé péče zavreneho oddělení.
Hmmm. A pokud chyby neopraví, vznikne Martínek. 🙂
O eura tady nestojime .Jsme Čes!!!i a tak máme českou korunu a jsme na ni hrdí ,tak jako na česky znak ,vlajku atd.Za chvilku by jsme ani nevěděli kdo jsme ,vezmou nám naši identitu.Nestojime o to.Tato vláda včele s prezidentem nehájí zájmy Čech ani nechrání to zač naši předci bojovali a chránili to svými životy .Tato vláda až zde nebude a budeme doufat ,že nebude, tak se všem úlevy .Tato vláda je ostudou ,lžou ,balamuti.Je to snad nejhorší vláda od doby druhé světové války .Za prodávají se a vše ničí .
A k čemu je to dobré? Aby bylo proč nadávat na drahotu v korunách?
Vláda Fialy je nejhorší od padesátých let má podporu člověka na hradě za kterého se stydim ,jak mohou takový lidi rozhodovat za celý národ, když v hlavě mají prázdno.
Teď je správný čas kdy lidé toho mají dost ,Český národ povstane a svrhne tuto neschopnou vládu.
ČESKÝ NAROD BOJUJE ZA ČESKOU KORUNU KTEROU SI VZIT NENECHÁ
To je blábol. 🙂
Vědí o nás již hodně a chtějí vědět stále více a více.
Optimisticky předpokládám, že bude hůře, neb časem budou chtít vědět i to co si myslíme. Bohužel to není takový nesmysl, jak se na první pohled jeví.
Začteme-li se do, zatím jen doporučovaného dokumentu pro další rozvoj školství
tzv Green comp, zjistíme, že všichni budeme muset myslet jinak - stejně.
Každý pedagog musí být pedagogem udržitelnosti a hlasatelem ideologie Green Dealu. Pokud někdo bude pochybovat, tak má smůlu a budeme se s ním muset, ač neradi, rozloučit. Jednou jsme rozhodli, že planetu zachráníme, tak ji prostě zachráníme i kdyby měli padat hlavy, neb člověk je zlo a škůdce, protože vyvolal klimatické změny a ničí přírodu kam se jen vrtne. To si pedagogové musí uvědomit a předávat to žákům a studentům jako nezpochybnitelný vědecký fakt.
Bude to tzv. vědecký environmentalismus, a připomíná-li to někomu staršímu vědecký komunismus, je to podobnost čistě náhodná a měl by na to ve vlastním zájmu, radši hned zapomenout.
Stačí odchytávat vaše posty a štosovat je k vašemu ID. 🙂
Velice se mýlíte, na předních autobusu(aspoň v našem kraji) je jasně napsáno že pokud má tvz.odbavovací terminál poruchu(tzn.nejde platit kartou) je cestující POVINEN zaplatit jízdné v hotovosti.
V zásadě dopravce přehazuje své průsery na cestující, kteří mimo jiné většinu dopravců podporují ze svých daní. Tak by se podle toho dopravce měl chovat.
Zaplatit jízdenku na autobus bezhotovostně, je JEDNA z možností platby, nikoliv JEDINÁ. Není problém řidiče, že terminál na bezhotovostní platbu nešel, proč v daný okamžik nešel může mít vícero důvodů, které řidič nemůže ovlivnit.(výpadek signálu GSM, "slepé místo" atd.). Paní by si měla uvědomit, že řidič pokud vezme cestující bez jízdenky, sám se vystavuje příp. nemalé pokutě 🤷♂️
Je to problém dopravního podniku a potažmo řidiče.
také jste podlehl masivní protiruské kampani, podívejte se třeba na toto: Odkaz
Jaká protiruská kampaň, synku? 20 let okupace žádnou kampaň už nepotřebuje. :(
Vyjádřit se můžete, ale neměly by v tom být nesmysly, kdy se 80. léta líčí jako 50. léta. Také se jinak žilo v Praze a jinak v malých městech. Co bylo možné v jednom městě, nebylo možné v jiném- jen proto, že tam rozhodoval nějaký hlupák. Mě VB zadržela jen jednou- když kluci ve varech přeskakovali závoru u Budvaru někdy po půlnoci - odvedli nás na stanici, tam jsem musel vyndat věci z kapes a esenbák se ptal, na co mám sponky. Řekl jsem, že na tělocvik- že na gymnasiu musím mít na tělocviku sepnuté vlasy. Měl jsem je na lopatky. On jen " tohle chodí na gymnasium?" - no, a šli jsme domů. Směšné je, ohánět se furt banány nebo toaletním papírem. Svým způsobem bylo naše město živější, než dnes. Každou neděli jsem chodil na "čaje" do místního kulturáku, který býval plný. Ve středu fonotéky z pásky ( dodnes si pamatuju, že po Fleetwood Mac byl na pásce Santana ). A když přišel Gorbačov, najednou bylo daleko volněji. Nikdy se mi nestalo, že bych se musel rozhlížet, jestli někdo cizí slyší, co říkám. Ale to je osobní zkušenost a asi to ovlivňuje to, že jsem neměl žádné ambice, takže jsem se nemusel podřizovat. Nedal jsem si přihlášku na vysokou školu, takže jsem kvůli vysoké nemusel uvažovat o vstupu do SSM ( s tím hárem by mě asi stejně nevzali) . Prostě- většina národa nějak netrpěla. Řekl bych, že v ČSSR byla docela slušná životní úroveň - a slušná vybavenost domácností i na venkově. Jak jsem psal jinde- kdyby ČSSR byla na břehu Jadranu, lidé by ani netoužili někam jezdit a byli mnohem spokojenější ...
Buďte rád, že jste musel jen do průvodu a ne ob čtrnáct dní na mamulovky, jako my Ostraváci z venkova. 🙂
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Nejsou. Tuna je vedlejší jednotkou SI, budiž. Jednotka výkonu kůň nepatří do SI a odborné práce, ve kterých je použita, se vrací k opravě. Tudíž i odborný text s jednotkou kůň na tunu se vrátí autorovi k přepracování. Projde pouze v amatérských nerecenzovaných textech.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se lze doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Pokud má žák k dispozici psaný obsah výkladu, tak má větší šanci na osvojení látky než při pouhém pasivním poslechu téhož obsahu. Důkazem je, že básně se učíme z knih nikoli poslechem. I když může mít vyprávění své kouzlo, hlavní slovo při nabývání faktografických znalostí mají většinou buď stručné chronologické zápisky nebo kvalitní text z učebnice. Úspory jsou jistě možné všude, ale ve školství obzvláště. Naše školství jde poslední dobou razantně dolů.
8 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vy jste chatbot nebo CTRL + C?
1 odpověď