Bydlím v Bulharsku souvisle už 3 roky. Sami místní Bulhaři i většina ExPatů se pobřeží štítí! Vlastní rodiny tam nevezmou, i když jedou třeba několikrát ročně do Recka a Turecka a v zimě létají do Emirátů, Egypta a JV Asie.
Dokonce i rodiny Bulharů z Čech odmítají hlavy rodin doprovázet do luxusních apartmánů, které si v Bulharsku nakoupili.
Sami s moji paní také nikdy nebydlíme resp. nepřespáváme na samotném turistům zdegenerovaném pobřeží, ale raději třeba denně dojíždíme z Burgasu (bydlíme ve vysokých nádherných horách nad Sofií), kde je standard, stejně jako v Burgasu, v pořádku.
Rychlým autem jsme i ze Sofie v Burgasu pod 3 hodiny. Levné pokuty přijdou jen výjimečně.
Letos jsme udělali před sezónou výjimku a ZADARMO vyzkoušeli 2 luxusní apartmány přátel z Čech. Jeden ve Svatém Vlasu a jeden ve Škorpilovci. Oba i s okolím byly hodně nad standardem co známe z nejnáročnějších míst všude po Zeměkouli. Přesto do nich jejich čeští rodinní příslušníci nejezdí.
Bulharsko má vyspělé lékaře, ale naprosto mizerné a zkorumpované služby a veřejné financování v nich. I sami lékaři odmítají platit pojištění a hrnou kolegům platby na dřevo a bokem.
Sám si tu i doordinuji většinu na recept regulovaných léčiv a nikdy mě lékárník neodmítá.
Sami Bulhaři se na vážnější zákroky uchylují do nejšpičkovějšich tureckých nemocnic a jim už bulharské pojišťovny přeshraničně hradí ochotně! Asi také po promazání od tureckých majitelů?!
S manželkou už hovoříme bulharsky jako i většina ExPatů. Z Čech si vozíme už jen léky a Magnesii. Vše ostatní pořizujeme v Bulharsku, v Turecku, Řecku a z Číny.
Nic se nikdy neděje "náhodou": Ambassador v Tadžikistánu Valerij Volodymyrovič Jevdokimov je ukrajinský generálmajor. Od 20. září 2019 do 4. června 2020 byl vedoucím zahraniční(SIC!) zpravodajské služby Ukrajiny.
Až do teraktu pod Moskvou ambassáda verbovala imigranty do ukrajinské "Cizinecké" legie.
Po teraktu stránku s informacema pro zájemce o "Legionářství" Banderovská ambassáda v Tadžikistánu ihned stáhla.
Print screeny ale už letí po sítích!
Pokud by šlo o FF, těžko by bratři Rusové dosadili Banderovského šéfšpiona za ukřího ambassádora a i hackli dlouhodobě ukří ambassádě stránku!
Je to jako se vším: Nebezpečný je příklad, nežli organizovaný sraz!
Na srazu všichni tuší, že mohou být prolustrováni, dostanou nadýchat a taky ko zda nefetovali.
Ale na proběhlé srazy se pak inspirují kluci a holky v ojetých a rozsypávajících se BMW a Golfech. Kolikrát i ještě bez papírů.
Otočí si čepice kšiltem dozadu, opijí se a nafetují na lokální diskotéce, jak Zákon káže...a pak cestou domů jedou rallye.
V novinách a na netu pak vidíme jen ty mrtvé a zmrzačené z nich.
Ale počátek je v tom, že je inspirují právě Odkaz 1 a nebo právě takhle beztrestně proběhlá spanilá jízda Praha - JungeBunzlau - Jičín -Nuselák a z5!
A v tom je hlavní nebezpečí, že se Policie ČR proti Zlaté Mládeži ODS a 5demolice a VelkoExekutorských tatínků zbaběle bojí zasáhnout! A dělá, že nic nevidí!
První Dobrou? tak určitě, spíš Poslední Možnou 8-l
ale jinak je určitě pravda, že ten kdo odcizuje věci v hodnotě nižší než svůj příjem, ten se přece tím nemůže obohatit a získat tím nějaký prospěch... 😎
..již brzy ve vašem novém Právním řádu 8-l
No, znuděné zbohatlické paničky chodí krást např. rohlíky, knihy nebo parfémy. A tajně touží, aby byly při tom chyceny a byly pak zjišťovány důvody, proč, bydlíce ve Zlatých klecích, kradou...
Pochybuji, že vytýkané knihy, ale byly vůbec nad rozlišovací schopnost lynčovaného politika.
Jak mohou vůbec ukončit někomu tehdejší pracovní poměr, pokud nevyklírovali s ním pár knih na něho evidenčně napsaných??
A po 8 letech z vlastního h....a splétat na něho bič??
Pokud na něho knihy byly "jen" napsány a osobně jejich ztrátu nezpůsobil úmyslně či nedbalostí, postupovala Škodní komise šikanózně, když nezajistila o tom hlubší šetření popř. knihy inventurně neodepsala.
Jde o klasické: Když chce psa bít, hůl se najde!
A z komára generování velblouda.
Vzhledem k jeho příjmům se ani nemohl knihami nikterak obohatit, či získat prospěch.
Škodu mu, na základě Komise, co měla jednat promtněji, měla strhnout Mzdová účtárna při ukončování předchozího poměru.
Popř. zadat vymáhačům, ač by náklady nesmyslně převýšily merito, aby se vlk nažral.
Jak je vidět, zaplatil na První dobrou, když mu hrozila ostuda, takže stačilo jen účinně vymáhat, když nebyla vůle knihy, které ani osobně nezcizil, inventurně odepsat.
No, chtěl jsem Vám to olajkovat, ale tou poslední větou jste to pohnojil. Brežněv a Honecker jako i všichni ostatní byli proti Husákovi vidláčtí blbci.
Děkuji! Ale i Honi nebyl úplný prosťáček. A nikdy nezradil sám sebe.
Odmítl Gorbačovovy a Jelcinovy zbídačující deformy. Pokud by Honi udržel DDR suverénní, měli bychom za souseda obdobu dnešní Čínské lidové republiky, namísto jen podvěsku USA.
Kamkoliv Honi přilétl ve 3. světě, sklízel bouřlivé ovace, včetně Chile, kde nakonec u jeho dcery s rodinou mučednicky, ale milován většinou Chilanů, dožil.
I dnes ehem. DDR oni vzpomínají na Honiho a jeho sličnou Margot se slzou v oku.
Brežněv, dokud vládl politbyru a moči, tak i on nikdy nezaprodal sám sebe. Dodnes, když vidíme někde po Světě Ladu-Žiguli v plném provozu, tak to přičítáme tlaku Brežněva na růst spotřeby v RVHP a odvahu, že odmítl diktát Italů v Togliatti, a nechal překopat Fiat 124 na ryze ruské auto, s neuvěřitelnou odolností nejen vůči zubu času. Vždy když zřím někde na konci Světa svištět Žiguli, vidím nestárnoucího Brežněva v rozpuku sil!
Všechny tři poslední Mohykány spojuje to, že sice usilovali o okamžitou lásku věrného lidu, ale dostává se jí jim až s odstupem. Zato ta láska, vděk a respekt, jsou neustále rostoucí, jak vykolejují vlaky, hroutí se mosty a mírový Život co napáchali jejich kati a následníci.
Tatínek spolužačky pocházel z "Maďarov" z jižního Slovenska a byl členem vnitřní ochranky dr. Husáka.
Tzn. jen jeho a příp. hostů a návštěv ze zahraničí.
Vždy s dr. Husákem cestoval i do ciziny.
Pochvaloval si, kolik jazyků dr. Husák zvládá, jak dokáže pobyt v cizině proměnit všem l, kdo o to jeví zájem, v geografickou a historickou exkurzi.
Plukovník Kadhafi prý umožnil na několik hodin přístup dr. Husákovi k nejcennějším artefaktům Lybie a Tuaregů. A dr. Husák byl předem připravený jako nikdo z delegace.
Tehdy měla např. jen Transakta 120 affiliací po celém Světě! Vyváželi jsme rafinerie, cukrovary, části jaderných elektráren. Všude přednášeli a učili českoslovenští vědci a experti.
ČSA létaly od Jakarty až po Toronto.
Nikomu jsme nedlužili, ale kde kdo byl zavázaný malinkému Československu.
Vše tohle dokázal dr. Husák vybudovat v prvnich letech normalizace.
Jak mu slábl zrak, slábly i dodávky vložek s křidélky, bannánů v létě a jahod v zimě.
Dodnes ale stačí provést Abrakadabra v podobě Czechoslovakia. A otevírá to neuvěřitelně i sebevíce hermetické dveře!
Jednou budou naši potomci vzývat Husáky, Brežněvy i Honneckery coby Nasrediny své doby!
Ahoj na Balkánu je dobře v Bulharsku vše poloviční ceny levné bydlení mi jdeme v 50 do Bulharska co tady v Česku makat do smrti
V Bulharsku už je i dráž než tady. Jediné levné jsou nemovitosti mimo civilizaci. Mnohem dražší je zdravotnictví, prakticky většinu úkonů si i Bulhaři raději platí, protože na pokladnu jsou lékaři protivní a zákroky odbývají, aby si vymohli přímou platbu bez pokladny. Neexistují funkční erární ambulance, opět si Bulhaři raději volají soukromé za cash. Služby obecně jsou mizerné, i na dálnicích životu nebezpečné prohlubně, viditelné až z pár metrů. I uprostřed léta servírují turistům rajčata dovezená z Holandska, natolik se BG zemědělství zničilo. Sami Bulhaři opovrhují zabetonovaným pobřežím a rekreují se výhradně v Řecku, Turecku či Emirátech ap. Bulharská letní sezóna je 2,5 měsíce. Hory mají nádherné pisty, ale služby jak ve Špindlu = mizerie a dráž, nežli v Alpách! Jediné, co se v Bulharsku vyplatí, oproti ČR, jsou cigarety, drogy, alkohol, prostituce. A také tam nevlají UA vlajky jako tady. Levně se tam i dají provozovat auta se zničenými katalyzátory, často ale mají zase už zničené moduly, podvozky, brzdy i motory.
Vyplatí se ale vše si vozit z Turecka. Bulharům i pokladna proplácí kritické operace a léčbu v prvotřídních tureckých klinikách, zejm. onko a kardio. Stejně tak léky jsou v Turecku za hubičku oproti BG i CZ. Bulhaři v BG mají jinak mnohem vyšší doplatky k receptu, nežli v ČR.
Z ~10.000.000 obyvatel v 1989, v BG zbylo žít nyní okolo 6M celoročně. Zbytek pro bídu emigroval. Proto ty nemovitosti mimo civilizaci jsou skoro za hubičku oproti městům nebo CZ.
Mimochodem, v Praze je nemalá komunita Armenů, stejně tak v Německu, tam jich šlo za prací (vesměs manuální) poměrně dost. Do ČR přišli v devadesátkách, mnozí už tady i vystudovali a česky mluví velmi dobře. Současná situace v Arménii je samozřejmě trápí, to co vím, třeba důchodci v Arménii mají důchod, který jim dle jejich dětí, nestačí ani na potraviny na týden. Starší generace doufala, že jim Moskva pomůže, ale jsou zklamaní, no a mladší generace (ty co znám) Rusy rovnou nenávidí, kladou jim za vinu, že "zničili" Arménii.
Upřímnost za Vaši upřímnost: Zkuste si odpovědět, proč je v malinkatém Yerevanu a Arménii NEJVĚTŠÍ US Embassy na Světě?!
Dokonce 2x větší, nežli v miliardové Číně, když celá Arménie nemá ani 3 miliony obyvatel a Yerevan necelý milion.
Pokud jste nikdy v Yerevanu nebo Arménii nebyla, tak já se v Yerevanu cítím "jako doma".
Pokud někomu dlužili Arméni cokoliv za udržení Nagorno po Plyši, tak to bylo výhradně Rusku a Íráncům, kteří za Armény proti Azerům bojovali. Zvolením Pašianoglu a promenádováním jeho paničky po Maidanu si Arméni "dobrovolně" celé Nagorno NAVŹDY odepsali. Aneb: Arméni sklízí co si přes Pašianoglu zaseli.
Skutečně bohatí Rusové nikdy po Plyši se do KarleVarle nehrnuli. Ale do Nizzy, SanktMoritz a celého Španělska ANO.
"Křížkoví" Rusové co po Plyší drželi KarleVarle nad vodou, tj. ti, kterým na dovči veleštědře přispívají Zaměstnanecké programy z nalezišť a vrtů diamantů, zinku, ropy, plynu a dalších bohatých zdrojů, nejen Sibiře, sice už nelétají do KarleVarle, ale zato Emirátů, Turecka, Ománu, Kypru, Israele, Hainanu, Viet-namu, Kampučie, Koreje, Malajsie, Singapůůru, HongKongu, Malých Div, Cejlonu, Indie i Řecka aj., ale zejm. Thailandu, v počtech nemalých.
Zda oni pláčí, že nejsou se štědrým kapesným zrovna v KarleVarle, netuším. Nikdo z nich si mně nikdy nestěžoval a po KarleVarle nevzdychal, když jsem je potkal - byť třeba uprostřed Tichého Oušnu.
Zkuste se zeptat Vaší ctěné švagrové, zda víc touží KarleVarle po Rusech, či Zlí Rusové zrovna po KarleVarle?
Jsem přesvědčen, že většina mladších Rusů už nenajde Karlevarle bez Google ani na Kártě Světa!
Jasně, dělám s lidmi i s cizinci desítky let, nejhorší byli vždy Rusové, nabubřelí co si mysleli, že si koupí všechno o vkusu ani nemluvě. Velikášská gesta, sliby, které nedodrželi. Když to porovnám se "západem", Němec dodrží to co "stvrdí" rukou dáním, většina Rusů nerespektovala ani psané smlouvy. To je moje mnoholetá zkušenost.
To by mě zajímalo, KDE jste s Rusy získala takovou zkušenost?!
V Česku, naopak, Rusové patřili a patří mezi nejbohatší a nejštědřejší klientelu.
Kromě Špindlu, KarleVarle a Prahy, a možná Krumlova, ani na Echt Rusa jste neměla kde narazit. Rus ani nikdy nepřespí v 3*** hotelu. I 4**** ubytování je pro Echt Rusa společenská potupa, kdyby ho někdo viděl.
Mého kolegu Rusa během business návštěvy Prahy okradli ve Směnárně Na Příkopech na poplatku asi o 300 USD. Když jsem to zahlédl, chtěl jsem ať to vrátí, že zavolám Policii a prohodím mu to z mého účtu. On jen mávl rukou, že 300 USD nejsou pro něho peníze, o kterých by se handrkoval. Že má průměrný příjem 10.000 USD denně(SIC!).
I podle toho lze Rusa snadno rozeznat. Připomínají (MYLNĚ) při jednání "spící medvědy". Ale jak začnou reagovat, málokdy ustoupí od toho, co považují za průchodné pro další spolupráci. A zásadně se drží hesla: Vezmi nebo nech být!
Ukrajinci to moc dobře vědí, že krvavým prozápadním Maidanem a pokusem zotročit Rusy na Donbassu coby občany 2. kategorie, riskovali a už přišli obratem o mnoho a navždy.
Jsem přesvědčený, že řidiče busu naprosto nenapadlo, že by mohli jednat s cestujícími z Ruska. A proto automaticky Taváryšky považovali mylně za Ukrajinky.
Rusky by jely v Limousine Service vyslaného z 5***** Pražského hotelu. Popř. by dolétaly z Vídně do Ruzyně půlnočním či ranním shuttlem a popíjely při tom TOMATO juice!
Ale ani "urozená" Arménka či Kavkazská Oligarchyně by v nočním busu mezi Vídní a Prahou neseděla. A k tomu přes Brnó!
Rusové turisti, ani businessmeni, v Česku dálkovými busy nejezdí, ani v Česku negastarbeití A naprostá většina Rusů má důkladnou KinderStube. Zato 80% Ukrajinců používá ruštinu a vykonává v Česku podřadné práce.
Proto zkušeného pana řidiče ani nenapadlo, že Taváryšky by podle chování mohly být Rusky, když chováním a držkováním zapadaly do obrazu Ukrajinek.
Španělové patrně ani vůci řidiči nedržkovali a beztak v Brně už vystupovali.
Takže řidič měl obavu, že Taváryšky budou rusit cestující až do Prahy a ukončil jim přepravu.
Sám bych asi nezmiňoval offensivně jejich národnost, ale pokud by Taváryšky se mnou coby řidičem držkovaly, šly by ven taky.
Patrně už řidič vícero Ukrajinců řešil a proto mu to ujelo.
Naturalizovaní Ukrajinci okolo mě beztak sami nadávají už 2 roky, co jsme si to sem teď natahali. Źe nikdy nebyli se strany Čechů tak nenaviděni, jako od Valky na Ukrajině.
Obecně není moudré v nočním autobusu zkoušet vůči řidiči i odpočivající majoritě Kdo S koho!
A to mám Armény i Arménii rád!
Jsem opravdový Pražák, ale od konce zimy do konce podzimu jsem vyrůstal na chatě bez vody, elektriky, TV, školky...
Jen část zimy v Praze v luxusní vile. Maminka obětovala kariéru, aby nám dvěma tohle "zálesáctví pod petrolejkou" mohla dopřát!
Tatínek za námi jezdil z Prahy někdy každý den, jindy jsme ho neviděli i pár týdnů, když např. musel služebně i soukromě do zahraničí.
Dennodenně jsme s maminkou vlekli 25 l mlíkařskou konev s pitnou vodou půl kiláku od pumpy.
Konsum měl jen základní potraviny a většinu na reservaci proti náhodným Lufťákům.
1x týdně pojízdná masna.
Od 1. třídy jsem už přes školní rok musel bydlet ve ville v Praze, ale 1. angínu jsem měl až v 11 letech a 2 dětské nemoci až od 14.
Dnes opět bydlím většinu roku mimo pražskou villu. Na Buranově všechno po úřadech a krámech vyřídím za hodinu, co mně v Praze trvá ½ týdne i víc.
Prahu mně zhnusila naplavená LumpenKavárna a ůchylárny Náplav na každém kroku.
Prahu už spíš bereme jen jako šatnu a odkládárnu auta při cestě na letiště a z něho.
A občas si tam vynutíme nějaké vyšetření.
Má to tak i víc známých přátel rentiérů, že se Prahy štítíme a utracíme jen v zahraničí a na Buranově.
Díky zálesáckému dětství si poradím na Buranově se vším a vyjdu s každým.
Než stačím říct, co potřebuju, už je splněno. A o peníze se přetahujeme...OD SEBE, místo k sobě.
Naštěstí, příjmy nemám z Buranova ani z Prahy, to bych v Hnusu Fialovým asi chcípl hlady.
Pořádné gumy a 4x4 je na Buranově muss!
Ale jinak je to ráj na Zemi s neskonale hodnými a laskavými lidmi.
Třeba jednou vyženeme Náplavy z "naší" Prahy zpět na hnůj!
Evropa je jen menším Ruským poloostrovem.
A tím je dáno i VŠE, ohne weiteres!
Rusko má zároveň tolik zdrojů a přírodního bohatství i energií a produkce potravin, že může válčit NONSTOP, bez závislosti na komkoliv.
Paradoxně, čím víc Rusko válčí, tím více sílí.
Ale čím vice by Rusko jen leželo na vavřínech, tím by naopak chátralo a jen dováželo, jak Uhlovodíkové Emiráty, kde nikdo z místních do práce ani nepáchne a vše oddřou GastArbeiti.
Takže čím delší válka, tím silnější Matka Rossia a tím i mohutnější Velká Země!
Nj. ale 10000ft je téměř 2x tolik co ty kopce tam. S tou výškou by tu trasu nad Alpami proletěl na autopilota. I kdyby měl 6300ft tak by bezpečně přeletěl ten kopec. Přitom poslední odeslaná výška 9400ft.
Vario lítalo v rozsahu 4000 a to má zpoždění.
I když měl mít dostatečnou výšku, tak náhle byl jak na horské dráze.
Je nicméně spousta variant jak to interpretovat. To je ale na vyšetřovatelích, kteří to nicméně nebudou mít moc snadné, pokud v kabině nebyla kamera.
Zjevně mu nechyběly jak peníze, tak majetek, ani společnost.
Přesto působil na 99% fotkách na chlapa až "binárně".
Nejspíš právě proto si dokazoval cosi, co mu zdánlivě chybělo do chlapa, posouváním hranic.
Naštěstí, neublížil nikomu pod sebou. Kromě vyčerpání záchranářů a rodin naivních obětí, co vtáhl do té sloty, co v sobotu řádila nad Alpama, stůj co stůj s sebou.
Určitě ale nešlo o nezkušeného pilota, co nevěděl co dělá.
Po Jednomotorovém Veseláku ze SmrtWingsů další Čech za kniplem, co vědomě obětoval životy pax přebujelému vlastnímu Egu!
Patrně "pásl" a množil, či dokonce pral, cizí peníze.
A zadavatel se nemíní na ztrátě nepozorného mully/proxiny podílet. Proto tolik vytáčení a incognita!
Mám také účty ve FIO na Slovensku. Ale musel jsem kvůli tomu zrušit VŠECHNY účty ve FIO CZ.
Vyšlo mně, že je to právě proto, abych měl zúžený prostor k měnovým a kurzovým spekulacím na úkor banky.
Takže článek ci příběh z tohoto důvodu považuji i za značně vylhaný či překroucený.
Osobně bych vzal náhradu a bance ještě zlíbal za vstřícnost ruce!
Zřejmě ale jde o pana Pradlenku, navíc v reálu s nahým zadkem resp. tvrdým věřitelem/zadavatelem praní za ním.
FAÚ by v rámci AML měl neprodleně konat!
Našel jsem Logbook Odkaz z předminulého pátku 17.11.2023, kdy Závodník letěl z Příbrami taky do Porto Rosy.
A za celou cestu před týdnem nastoupal jen do 9119 ft!
Přitom včera tady Odkaz , těsně před pádem měl o 1.000 ft víc! Resp. údaj je 10.400 ft, pak zase 10.100 ft a to stoupal.
Takže evidentně letěl jinudy, nežli kudy byl zvyklý, sockoval palivo přímější(?) cestou nebo machroval a chtěl (dát) fotit něco, co předtím ne.
V každém případě jeli ve finále jak na opravdu Horské dráze nahoru dolů a zase nahoru a prudce uhli doprava, i když terén měli nejprve min 2.000 ft pod sebou.
Pořád to vidím na počasí, nejpíš i námrazu, zmatek na palubě a ztrátu orientace.
To je ale Socata Tobago, jiné letadlo. To letadlo, co havarovalo, nebylo špatné ani staré. Letadel ze 70 let na světě bezpečně létá spousta a i přístrojové vybavení se nepočítá na "starobylost vzhledu", ale jestli mají přístroje ertifikát a atest a bez těch letadlo do vduchu nemůže. To, co havarovalo bylo, bohužel, tohle: Odkaz
Díky za odkaz!
Prvotně jsem identifikoval Závodníka a jednu z prvních jeho imatrikulací, co on veřejně promotoval.
V tom Vašem případě ale ještě hůř pro kapitána!
Počasí bylo takové, jak jsem ihned zpočátku šacoval já.
A v žádném případě bych neletěl.
A pokud měl špičkovou navigaci, komunikaci i meteoradar, tak tam neměl v těch podmínkach co pohledávat!
Problémem bude snaha držet se letového plánu BEZOHLEDNĚ k pax a podmínkám:
Letecký expert Christian Klopf, kterého oslovil list Oberösterreichische Nachrichten, uvedl, že podle něj byl typ letadla „nevhodný, aby v těchto povětrnostních podmínkách přelétal Alpy". „Tento stroj je jen částečně vhodný pro let bez přístrojů, pilot tak nemůže letět nad mraky a musel letět jen podle toho, co viděl," řekl Klopf a dodal, že to za daného počasí bylo „extrémně obtížné". „Sněžilo, foukal silný vítr a byly turbulence," dodal odborník, podle kterého je při tomto počasí vhodnější letět přes Rakousko na jih o něco východnější trasou. Klopf také uvedl, že je možné, že pilot vletěl do jiného horského údolí, než původně chtěl, kvůli špatné viditelnosti už se ale nedokázal otočit.
Letadlo to špatné není. Ale jako každé má své limity které je třeba respektovat. Lítali jsme do Chorvatska s rodinou se slabším a přístrojově mnohem hůř vybaveným strojem.
S rodinou, možná!
Tady ale zabil cizí lidi a pokud i se točili VŠICHNI amatéři u kniplů, tak potěš koště.
Pokud jste létali v rekordním sněžení a námraze "s rodinou", tak zkuste zpytovat i Vaše svědomí.
Často se standardním dopravním letadlem nás odmrazují/ošetřují na konci rwy i púl hodiny a i někdy opakovaně, nežli vzlétneme.
Stačí jen v okolí zprávy od ostatních pilotů, že se počasí horší. A nemusí zo být laikovi ani zřejmé z běžných "civilních" předpovědí.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Kdysi existoval volný přístup na Timatic, kterým se i velmi specifických komplikacích dokázali na check-in obhájit a poskytnout cestujícím benevolenci (např. urgentní cesta na pohřeb ap.).
Tun. že cestující směl nastoupit se zpáteční letenkou, ale v cílové destinaci byl jeho vstup podmíněn Humanitární vízem na místě. Pokud si ho neobhájil, na zpáteční letenku letěl zpátky, ale bez sankce pro něho i aerolinku.
Dnes je to OBRÁCENĚ! A každý je primárně vinen. Timatic je pro běžné smrtelníky nepřístupný a BioRoboti na check-in mají nadlidské kompetence a často ani soud ex post na ně nedosáhne.
Stejně tak na immigrační v cíli!
Aerolinky platí tvrdé sankce, pokud jim check-in svévolně propustí na palubu někoho, kdo nebude pak vpuštěn do cílové země.
Proto při pochybnostech raději check-in cestujícího nyni z přepravy vylučuje.
1 odpověď