Ať se líbí nebo ne, vše mělo nějaký systém. Po revoluci hurá do demokracie, cestovat poznávat, ale všude chleba o dvou kůrkách a venku je pro našince stejná dřina a za minimální mzdu než pro domácí. Ano, ono to vypadá že bereš 3x tolik než u nás ,ale od nevidim do nevidim 6-7 dnů v týdnu. Pak si za to zaplatíš bydlení , jídlo , hadry a máš tak akorát šulnul. Všechno co bylo dobré demokraté urvaní z řetězu zničili , z ničeho si nevzali příklad a Západ se nám akorát smějě, jak jsme se sami zahrabali. Nejsem komunista a nikdy jsem nebyla ani naše rodina k nim netíhla, ale v určitých oblastech bylo "tenkrát" líp.
Máte se tak, jak se snažíte a co umíte.Hloupý a líný nemá nic nikde na světě.
Tak třeba já jsem s elektro autem už jel. Prostě jako nové auto. Nic spešl ani nic horšího.
Pak už musí brát člověk pouhé fakta.
Pokud tedy jezdíte za tu cenu 60/100km, tak je to hezké. Jenže obávám se, že Vám to ani při takovým rozdílu na spotřebě nevyrovná ten rozdíl kupní ceny na celé životnosti toho Elektro auta.
Eauto nevydrží tak dlouho. Nikdo si ho nebude kupovat z druhé ruky, protože tomu nevěří. Nevím jak u jiných, ale u Tesly už pojišťovny rozhodli, že v případě nehody se nebude opravovat. Samozřejmě nevím jak drobnější nehody. A to nemluvím o faktu, že ekologičtější Eauto prostě není. Díky baterii je to těžší auto, tudíž větší opotřebování dílů a samozřejmě větší zátěž silnic.
Stále mi tu převažuje velký nepoměr záporů Eaut oproti pár kladům.
Mělo se zůstat pouze o té možnosti, ne nucení a vydání roku, kdy bude zákaz vyrábět spalovací motory do aut.
Idealismus za každou cenu i přes zjevné problémy je cesta do pekel. A na závěr ještě přidám informaci o Dánsku. Podívejte se, jak malé procento E-aut už velmi vážně ovlivňuje jejich síť dodávek elektřiny. Už tam museli vydat zákazy. Směšné něco dělat, když nejsou ani podmínky.
A protože nikdo nebude kupovat ojetá EV, jdou na dračku😂. Nechápu o jakém rozdílu v ceně a vyrovnávání píšete. Koupil jsem Kodiaqa za 1,5 mil. a nyní Enyaqa za 1,5mil., takže cena stejná. Kodiaq RS jezdí za 11 litrů benzínu (440kč/100km), Enyaq RS za 60Kč/100km. První servisní prohlídka po 100tis. km, výměna brzdových destiček😂😂😂. Za čtyři roky jde do světa s 90tis km a bude dělat radost dalšímu (340PS/550Nm). Auto ve firmě odepsané, efektivita maximální.
Tesla je levnější než Škodovka.
Vážený pane o rozvodné síti jste taky šlápl vedle, EV paradoxně budou síť stabilizovat, tam vývoj směřuje.
Nemluvte nikdo nebude, lidi nechtějí, nepasujte za mluvčího všech lidí na světě.
Jestliže EU svým nařízením od určitého roku zakáže výrobu vozů se spalovacími motory a automobilky pod sankcí přestanou tyto vozy vyrábět tak je to co? A jedničkovou Oktavii nemám, jezdím v úplně novém Karoqu. Tady jde o princip. A až budu za pár let auto měnit abych měl volbu si pořídit auto které vyhovuje mým potřebám a ne co my europarlament svým rozhodnutím vnutí.
Jestliže, snad, možná, asi, základ je nestahovat kalhoty před brodem. Tak je to co? Je to diskuze o něčem o co reálně neexistuje.
Ale o to tady jde. Mít volbu si poŕídit vozidlo které vyhovuje specifickým podmínkám každého. A ne nutit byrokraticky všechny ke koupi něčeho co jim nevyhovuje jak se snaží činit EU. Když chce EU zakázat výrobu vozů se spalovacími motory to je přece nucení ke koupi něčeho co mi nevyhovuje pokud chci zůstat mobilní.
Ano o to jde, používat vlastní rozum a nepapouškovat novinářské plky. Je třeba pouze a jen používat vlastní rozum. On vám někdo brání a zakazuje z EU co si máte koupit? Samozřejmě ne, Neználci usilovně na internetu bojují proti všemu a jezdí v jedničkové Octávii......
I kdyz ma elektroauto tepelne cerpadlo (ano, casto to tak je), stale se jedna o primotopny zpusob vytapeni, byt s nizsi energetickou narocnosti. Na rozdil napriklad od vyuziti odpadniho tepla nebo akumulacniho vytapeni.
odpadní teplo je na vytápění auta super, účinnost moderního spalováku je max 40%, EV 80%....krapánek rozdíl že?
Elektromobily jsou dobrou volbou už dnes. Ale jen pro někoho a za určitých podmínek. Mít třítunové auto za 1,5 milionu a dojíždět s ním dvacet kilometrů do práce je nesmysl. Ekonomický a ekologický. Až budou na trhu malé EA za 400 tisíc pak by to smysl dávadlo, už třeba jako druhé auto rodiny. A nabíjení? Běžné sídliště, stovky a někde tisíce automobilů které tam obyvatelé jen tak tak zaparkují budou dobíjet kde? U nesmyslně drahých rychlonabíječek kdr si pár let zhuntují baterii, nebo u těch pár stojanů které se teoreticky vejdou před ty všechny Kauflandy, Billy či Tesca. Nebo budou na sídlišti ke každému stání nainstalovány nabíječky? Kolik by to stálo, kde by se tolik elektřiny vzalo? On by totiž potřeboval nabíjet v noci, protože přes den jezdí.
Nikdo taky netvrdí, že si ho každý musí koupit....
22
Sledujících
6
Sleduje
22
Sledujících
6
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Bizár je to, že velká část našich obyvatel chce podobného a stářím pomateného Slováka, aby vládl naši krásné zemi.
5 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Bohužel je to pravda.