Je to nesmysl. Kopců podobných parametrů jsou plný Alpy a Pyreneje. To, že Pogačar v nějaký konkrétní den nebyl na nějakém konkrétním kopci nejlepší není zásluhou nějakých zázračných parametrů toho kopce, ale prostého nakumulování jeho únavy a stavu kondice v ten konkrétní den.
Může se to stát znovu na kterémkoliv jiném kopci a nemusí se to stát v nejbližších letech vůbec.
A taky mu může rupnout v bedně, jít do úniku v klasikářské 7. etapě, kde se na posledních 17 km jede dvakrát Mur-de-Bretagne a nadělit soupeřům o celkové pořadí půl druhé minuty už tam. A v horách čekat, co vymyslí ostatní.
"Jak by pak probíhalo konkrétní řešení situace s případnou námitkou stavebního úřadu, je těžké předjímat"
To se naopak dá odhadnout docela dobře; příslušný úředník řekne "Chcete, abych to považoval za pergolu? Nastavte lamely do polohy -otevřeno- a zabezpečte je, aby je nešlo zavřít (třeba odstraněním ovládání)."
Tým je důležitý, ale zrovna v tomhle závodě je jeho význam dosti přeceněn.
Síla týmu v jednorázovce spočívá především v tom, co v době své největší slávy předváděla vlčí smečka: měli tehdy dost lídrů na to, aby některý z nich byl v každém zásadním úniku, v každé skupině. Když byla vedoucí skupina velká, tak nastupovali jeden po druhém tak dlouho, až je ostatní týmy přestaly mít sílu hlídat. Tohle MOHLI dělat UAE se Sivakovem, Yatesem, Majkou a Hirschim a asi by to i udělali, kdyby tam neměli Pogačara.
A přesně tohle UAE na Lombardii NEdělali. Jeli stálé tempo, drželi únik na uzdě, pracovali za ostatní. Stejně jako se vezl Pogačar, mohli se vézt i soupeři (a taky se vezli). V rozhodujícím kopci nešlo o žádné střídavé nástupy; Sivakov jel stálé, jakkoliv svižné tempo a v okamžiku, kdy Pogačar útočil, tam všichni jeho hlavní soupeři byli s ním. Klidně mohli vyrazit...
Tým připravil situaci, ale připravil ji pro všechny lídry stejně. Výsledek tohodle závodu pak nebyl o týmu, ten byl čistě o Pogačarovi.
Jenom bych podotkl, že na hatchbacku NEvisí cenovka 419 990 Kč.
Visí na něm cena 479 990, kterou lze za určitých okolností při splnění určitých podmínek snížit. Ale jestliže přijdu coby návštěvník z ulice a řeknu, že chci provést prostou transakci, konkrétně vydat 419 990 Kč a dostat za ně auto - tak ty podmínky nesplním a nedostanu nic...
"Pane řidiči, víte, čeho jste se dopustil? Použil jste výstražná světla nesprávným způsobem, jako poděkování řidiči, který vás pustil!"
"Ale pane policisto, já mu neděkoval. Já jsem ho varoval, protože naše rychlosti byly odlišné a on mne pouštěl do prostoru s odstupem sice bezpečným, ale přesto jsem chtěl mít jistotu, že rozdíl našich rychlostí bere v úvahu a nenaboří mne do kufru."
Sbohem a šáteček...
Přes všechny výhrady, které k Babišovi mám, musím konstatovat, že paní autorka tak trochu zasklila, že pro návštěvníky Ekocentra -což je asi typicky ta rodina s dětmi na výletě- je tam k dispozici bistro, kde jsou ceny podstatně milosrdnější. Dokonce takové, že by to mohla utáhnout i ta rodinka na výletě.
Tak samozřejmě jestli kvůli 6000 USD na koupi a 6500 USD na úpravy prodali všechno co měli, tak na větší dům prostě neměli finance a tohle je jejich strop.
Na druhou stranu, za 290 t. sehnali obyvatelný minidomek s velkým pozemkem, část obytného prostoru můžou formou zasklené terasy / zimní zahrady přenést mimo chatku a najednou mají obyvatelnou plochu větší než leckterý byt. Mají vyřešenou elektriku, užitkovou vodu a předpokládám, že i odpad. Pravděpodobně je tam i jiný zdroj vody než ta dešťovka, když jsou schopni udržet v provozu jezírko. A i kdyby ne, jsou na velkém pozemku, očividně ne někde v poušti, s trochou štěstí by to mohlo být řešitelné studnou, pokud by s jim v budoucnu zachtělo.
U nás za ty peníze nepořídím ani zateplený zahradní domek téhle velikosti, o pozemku s elektrikou, vodou a odpadem nemluvě.
kapacitou okolo 75 kWh. To autu propůjčuje rekordní dojezd až 702 km na 18palcových kolech nebo 640 km na 19palcových.
Oficiálně uváděná spotřeba je sice 13,6 kWh na sto, ovšem Tesla říká, že auto zvládne jezdit za 12,5 kWh na sto.
Tak já nevím, asi mně v poslední době ta matematika nějak nejde...
75 kWh / 13,6 kWh/100km * 100 km = 551,5 km
75 kWh / 12,5 kWh/100 km * 100 km = 600 km
On ty žebírka nebyl zas tak blbej nápad. Teda samozřejmě ne ta kost, ale přidat do zapečených brambor obrané maso ze žeber, to bych si představit uměl.
Jinak běžně se dělají s uzeným (tím mám na mysli s takovým množstvím uzeného, že se tam dá i najít a že to není jen ochucovalo) nebo se mezi brambory rozprostře vrstva orestovaného mletého masa.
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
To by mne zajímalo, na co budují obrannou infrastrukturu. Dyť státy NATO přece chtějí Rusko napadnout a při útoku takové zařízení není potřeba...
1 odpověď