Proč si autor neověří fakta, ale píše nesmysly? Maglev v Číně jen jezdí jako MHD v Šanghaji a spojuje letiště Pudong s ulicí Longyang uvnitř města, což je jen 30 km a NIKDE jinde v Číně v běžném provozu nejezdí, jen dlouho už probíhají testy. Tento maglev rozhodně nejezdí 460 km/h, jak se v článku píše. Do roku 21 byla max. rychlost ve špičky 431 km/h, mimo ně pak 300 km/h. Od roku 21 se rychlost plošně snížila na 300 km/h kvůli několika faktorům. Max. rychlost je tedy aktuálně 300 km/h. Max. rychlost na klasických vysokorychlostních tratích, jako VRT Šanghaj-Peking je aktuálně 350 km/h, což je taky nejvyšší rychlost, kterou vlaky na světě v běžném provozu jezdí, společně s krátkým úsekem v Indonésií, kde je taktéž traťovka 350 km/h. Mimo to je nejvyšší rychlost 320 km/h (Japonsko, Maroko a Francie), 305 km/h (Jižní Korea) a 300 km/h (Španělsko, Německo, Itálie, krátký úsek v UK, Taiwan a mohl bych pokračovat…)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Brízgala nemohl dopustit, aby Kladno vyhrálo, udělal to ze zvyku.