Az ti mladi pujdou na frontu tak je ten humor prejde.. parodovat demokratickou volbu urcite skupiny obyvatelstava je znacne neinteligentni a hlavne nedemokraticke. Kazdy ma pravo si zvolit koho chce a ostatnim je po tom prd. Co bude vysledkem neni podstatne.
Takže, napíšu to česky. Držet hubu a krok, mládeži. Původně to bylo německy.
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se lze doptat dobrého chatbota, nastudovat online materiály z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se často tak málo žáci naučí a i to málo rychle zapomenou. Pokud má žák k dispozici psaný obsah výkladu, tak má větší šanci na hlubší osvojení látky než při pouhém pasivním poslechu téhož obsahu. Důkazem je, že básně se učí z knih ne poslechem. Studenti dnes po maturitách znají jen trochu češtiny a angličtiny, z ostatních předmětů téměř nic. A nezachrání to ani kolem 20 procent přirozeně nadaných studentů na matematiku. V celém státním sektoru lze ušetřit vyšší stovky miliard každý rok. Je to otázka efektivity.😔
Už se těším až Váš model "místo vědomostí kompetence" dorazí do všech ordinací.
Aspoň mluví co si myslí. V dnešní době je to pro některé lidi veliký problém. Všichni lezou EU do (však víte kam). Tohle je demokracie? Svoboda slova?
Střeva. Opravdu jsou strašně důležitá pro celkový stav pacienta. Atentátník mu to tam rozmašíroval a kdo ví jak mu to kde pospojovali. Měl by okamžitě odstoupit jako nebezpečný poškozenec!
Máte pravdu, měli bychom se podívat sami na sebe. Ale nějak jste zapomněl na Moravu. Morava měla v Rakousku-Uhersku svůj sněm a svou vládu. Vznikem ČSR přišla Morava postupně o všechno včetně své hranice a samosprávy. Vznik Československa se zbytečně vyzdvihuje jako něco krásného a osvobozujícího. Ve skutečnosti to byl uměle vytvořený stát, který byl horší jak rakouská monarchie. Nebyl to stát svobodných a samosprávných zemí, ale centralistický zvětšený český stát. Nebýt demokratických institucí, tak by země zanikly už v té době vznikem žup. Nakonec tuto likvidaci provedli komunisté v roce 1948. Pan Švamberk mluví o štěstí co jsme měli my v roce 1918. Štěstí možná, ale pro Čechy. Jenom tak pro porovnání. Ukrajina v době carského Ruska neexistovala, pak vznikla ULR, poté existovala jako USSR v rámci SSSR a nyní je samostatný stát, který se Rusko snaží zlikvidovat. Od roku 1917 má svůj sněm a vládu. Morava měla do roku 1918 svůj sněm a vládu, v současnosti nemá nic, ani vládu, ani sněm, ani samosprávu, dokonce ani hranice. V ČR se vyvěšují vlajky Tibetu a Ukrajiny, ale přitom je to stát, který dosud nenapravil bezpráví zločinné totalitní komunistické moci na moravské samosprávě ač se k tomu v 90 letech zavázal. Všechny regiony vyjmenované panem Švamberkem mají jakousi míru samosprávy a svobody, ale Morava o to od roku 1918 postupně přišla nadobro. Takže rok 1918 pro Moravu žádné štěstí, ale smutek a likvidace jejich odvěkých práv a svobod. Já osobně 28.10. neslavím svátek vzniku ČSR, ale jako památný den rozbití společného státu a poroby Moravy.
Vzali jsme Moravě, Slezku a Těšínsku jejich samosprávu. A já jako pražák si teď mohu jen s velkou malancholií představit svoji vládu, kterou by neřídili Moravané, nebo nedej Bože maďaro-němco-slovák.
Pokud vím, tak Tomáš Klus se na věc dívá výhradně z lidského hlediska, tak jak je mu vlastní. Prostě nehodlá přehlížet těch 15 OOO dětských obětí jen kvůli tomu, že je to politický žádoucí. Zmrskat ho za to bičem antisemitismu je hnus.
Antisemitu mrskat bičem antisemitismu? 15000 dětských obětí? Jak jste to napočítal?
Autor si spletl století ne ? Nenastoupil v padesátých letech do časové kapsle rovnou z vrcholné prokuratury a nezjevil se najednou teď tady u nás? Tento text je z lobotomického mozku fanatického ideologa! A díky takovým jsme si mnohokrát v historii prožili ty nejhorší časy nesvobody, kolaborace, fašismu, komunismu ...chce se mi zvracet...
Váš "no hate" příspěvek je jedno velké a sprosté spílání. Nejde o vyjádření nesouhlasu, ale o akt agrese. A k tomu zvracení? Zkuste si strčit prst do krku, třeba to pomůže.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jako se Áda připnul k velikému německému dubisku na západě, tak zase tato osoba přílnula k dubisku na východě.Takhle vypadá šest let po svatbě? Šťabajzna si zřejmě pochutnává na tygřích samčích žlázách.
1 odpověď