PLATIT za služby prostřednictvím daní je ANACHRONISMUS, těžký ANACHRONISMUS!!!! Nechme lidem peníze v peněženkách a oni si sami rozhodnou, za co utratí SVé vydělané peníze, a za co ne!!!!
Vzdělání, zdraví, kultura, sport JSOU ryze privátní statky - stát tam nemá co strkat čumák!!! Chceme svobodu!!!
VOLNY TRH se ukazuje jako nejlepší z dosud známých řešení krize!!
asi byste se moc divil ,kdyby to tak začalo fungovat , u řetězců funguje údajně volný trh a co prodávají? jen předražené nebo zlevněné hnusy a kazí tím celou domácí produkci
A proč jsou v supermarketech od rána do večera zástupy a fronty, hmm? Protože to tak lidi chtěj´!!! Stovky miliard obratu ročně mají!!!
Prozraďte nám, do které Státní prodejny chodíte?? Hmm?
Státní média jsou i v jiných státech a plní i jiné funkce nutné např. pro obranu země a pod.
Chlapi, sakra, vy jste zmanipulovaní propagandó, až mě svědí hlava...jakou obranu? Co udělali rusáci v 68.? Hmm... Vletěli do rádia, hotovo. Když tak - logicky - potřebujete diverzifikaci - více bodů, ne jeden a ještě pod taktovkou státu, sakra...
Nejen zdravotnictví. Zlom nastal i ve školství... prostě všude v dlouhodobě podfinancovaných resortech. Zajímavé je, že se tím začne někdo tzv. zabývat, až nevšímavost nese své plody...
Jak jste přišli na to, že škol. a zdrav. jsou "podfinancované"? Ano, jsou to obory s velkou měrou státních zásahů. Dle mého problémem je ten STÁT, nikoli ten obor jako takový. Srovnej Česká pošta vs zásilkovna etc.
rešení: Odkaz !
Mj. poslední odstavec je kouzelnej: Nízkopříjmové odrbeme na daních a pak je budeme sanovat ...wait...z těch daní. Stát proti chudým! Cool!
Každá lidská činnost je způsobilá poškodit zdraví. Úplně každá! Zdaňovací mánii ergo můžeme aplikovat na každou lidskou činnost donekončena!
Daně jsou zvěrstvo z podstaty, pokud něco chci, jsem schopen si to koupit či objednat. Základní princip volného trhu: nabídka vs poptávka..
Daně jjsou krádež (loupež)!
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? To platí zejména pro čistě popisné vědy, ale dnes už i všeobecně. Dnes lze na mobilu nebo tabletu vypočítat skoro celou matematiku, geometrii, fyziku i chemii. Všechno je to zejména otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici především učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextovych odkazů ve Wikipedii nebo offline Kiwixu lze kdykoli v klidu nastudovat jakékoliv téma i s kontextem a souvislostmi. Chatbot zase poskytne tématický výtah z textu. Problematické a obtížné tak dnes už zůstávají především praktické a odborné oborové znalosti, dovednosti a kompetence, které je poměrně složité informačně vyjádřit a zobrazit a informace často nejsou veřejnosti přímo dostupné a k dispozici, protože se jedná často o interní znalosti a informace. Proti humanitnímu směru nic nenamítám, ale je třeba si uvědomit, že na trhu práce je poměr uplatnění technických věd vůči humanitním zhruba 20:1. A jejich společenská prospěšnost a užitečnost je velmi sporná a často nejasná. Učitelé zejména na základních školách a gymnáziích se bojí, že by se s používáním mobilů a tabletů ukázali na školách jako nadbyteční, a proto se je snaží všemi způsoby zakazovat. Ve školském systému by se podle mě s maximální racionalizací procesů dalo klidně ušetřit až polovina financí, tedy kolem 150 miliard korun ročně. A v podstatě by to ani nikdo nikde příliš nepoznal. Tak moc je současný systém neefektivní.😠😡👎
Množství poznatků se od konce 60. let zmilionnásobilo. Česká ZŠ i G se podobá těm z 19. stol. To samo o sobě je varující. Náklady na 1 vyuč. hodinu (před několika lety, dnes více): cca 100 Kč/žáka - náklady na studium článku na wikipedii: jednotky haléřů!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Čeští učitelé jsou vrazi dětských duší!
Povinná školní docházka měla být dávno zrušena.
Ať žije Sebeřízené vzdělávání!