Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? To platí zejména pro čistě popisné vědy, ale dnes už i všeobecně. Dnes lze na mobilu nebo tabletu vypočítat skoro celou matematiku, geometrii, fyziku i chemii. Všechno je to zejména otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici především učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextovych odkazů ve Wikipedii nebo offline Kiwixu lze kdykoli v klidu nastudovat jakékoliv téma i s kontextem a souvislostmi. Chatbot zase poskytne tématický výtah z textu. Problematické a obtížné tak dnes už zůstávají především praktické a odborné oborové znalosti, dovednosti a kompetence, které je poměrně složité informačně vyjádřit a zobrazit a informace často nejsou veřejnosti přímo dostupné a k dispozici, protože se jedná často o interní znalosti a informace. Proti humanitnímu směru nic nenamítám, ale je třeba si uvědomit, že na trhu práce je poměr uplatnění technických věd vůči humanitním zhruba 20:1. A jejich společenská prospěšnost a užitečnost je velmi sporná a často nejasná. Učitelé zejména na základních školách a gymnáziích se bojí, že by se s používáním mobilů a tabletů ukázali na školách jako nadbyteční, a proto se je snaží všemi způsoby zakazovat. Ve školském systému by se podle mě s maximální racionalizací procesů dalo klidně ušetřit až polovina financí, tedy kolem 150 miliard korun ročně. A v podstatě by to ani nikdo nikde příliš nepoznal. Tak moc je současný systém neefektivní.😠😡👎
Množství poznatků se od konce 60. let zmilionnásobilo. Česká ZŠ i G se podobá těm z 19. stol. To samo o sobě je varující. Náklady na 1 vyuč. hodinu (před několika lety, dnes více): cca 100 Kč/žáka - náklady na studium článku na wikipedii: jednotky haléřů!
Ono nestačí, jak je každému pracujícímu zdaněna práce, než dostane výplatu. Dále je ke všemu dáno DPH, která se počítá i ze spotřební daně. A pak se hledají další výmluvy, jak nejlépe občany dále oškubat.
Ono jim nestačí že z peněz které občan vyprodukuje u zaměstnavatele jde přes 70 procent státu.
Hystoricky se kdysi platila desátka a dále už se lidem na jejich poníze nesahalo. To by měl dnes každý občan pomalu trojnásobek k dispozici na osobní potřebu.
Dnes je zdanění a další odvody v průměru 65 - 68%!
Pokud regulace projde, osobně budu energiťáky nakupovat a rozdávat na protest tak, jak to dělám s alkoholem a cigaretama. Když mě mladistvý požádá o koupi výše uvedeného, tak koupím a se zbylými penězi položím to na lavičku a odejdu - mimochodem, toto není přestupek 🙂
Doufám, že se ke mně přidají ostatní libertariáni a anarchokapitalisti 🙂
Tak do něho pokud dobře cru nikdo nezasahuje. Pokud desetisice majitelů neplatí zákonné daně, je legitimní krok vymyslet něco k jejich lepší vymahatelnosti 🤦 Tím co píšete, souhlasíte s krácením daní a zlodějině.... obrázek o Vás ať si každý udělá sám. Byt nikdo nikomu nezestatnuje ani nebere...
Daně jsou krádež a zlodějina!
Neposlušnost základem anarchie. Každý systém je postaven na poslušnosti. Skutečná svoboda v systému jakéhokoliv společenství je pouhá fráze. Skutečná svoboda = útěk na neobydlený ostrov bez vazby na jakoukoliv správu
Na anarchii je něco špatně? Mít svobodu odmítnout "bojovat" za zájmy českých (a jiných) politiků je špatně? Proč?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mj. poslední odstavec je kouzelnej: Nízkopříjmové odrbeme na daních a pak je budeme sanovat ...wait...z těch daní. Stát proti chudým! Cool!
Každá lidská činnost je způsobilá poškodit zdraví. Úplně každá! Zdaňovací mánii ergo můžeme aplikovat na každou lidskou činnost donekončena!
Daně jsou zvěrstvo z podstaty, pokud něco chci, jsem schopen si to koupit či objednat. Základní princip volného trhu: nabídka vs poptávka..
Daně jjsou krádež (loupež)!