Jakým rajchlovcům? Ta strana má v názvu všechno to,o čem se podvodné Fialově koryta koalici může jenom zdát .Právo, respekt,odbornost. Ukrajinská Fialova sebranka končí a ani korespondeční podvod vás nespasí
Stačilo.
Jo, po volbách zajede premiér Babiš do Moskvy se omluvit a rovnou tam nechá zvací dopis ....
To říkal pan Pavel také, ale kampaň s přítelem po boku rozjížděl dávno dopředu, dokonce se dostali i do škol.
To trošku překrucujete. Petr Pavel neni politik a pokud se každého občana zeptáte, jestli bude kandidovat na prezidenta, tak odpoví ne. Petr Pavel kandidoval, protože je zvyklý sloužit vlasti, dělal to celý život. Jaká byla motivace Andreje Babiše, aby kandidoval na prezidenta? Získat moc a eliminovat riziko že půjde do vězení. Ostatně i jeho motivace být v politice je pouze obchodní. Za těch 8 let co byl ministr financí a poté premiér, se jeho firmy hodně přisály na stát a dařilo se jim jako nikdy v minulosti ... a určitě není náhoda, že od doby co je v opozici se hospodářské výsledky jeho firem výrazně zhoršili.
Myslíte všechny ty, které Fiala nabral na Úřad vlády? (Tím nijak nezpochybňuju tu první větu o služebním zákonu, jakkoliv byl podmíněn harmonizací práva EU a nátlakem EK pod hrozbou penalizace)
Je tam navíc necelých 70 lidí. Z pohledu státního rozpočtu asi stejně relevantní, jako jestli si běžná domácnost za rok koupí navíc jeden rohlík. Víc než to tu peníze jde myslím o to, co přesně tam ty lidi dělají a jaký je jejich přínos. Mimochodem ten počet neni nijak mimořádný - první 2 roky předchozí vlády těch lidí bylo ještě víc.
S důstojným reprezentováním sněmovny má ANO zkušenosti. Odkaz
...jsem vyučený elektrikář, takže nepapouškuji, ale vím...
To je super. Tak se zkuste také zajímat o to, co konstruktéři aut vše s tou baterií dělají, aby byla bezpečná. Je to stejné jako u aut na plyn … lidé se bojí výbuchu, protože ten plyn skutečně výbušný je, ale ani dodatečně dělané přestavby auta na plyn nemají s bezpečností problém. Mimochodem statistiky mluví jasně - pravděpodobnost zahoření čistě elektrického auta je výrazně nižší než u spalováku. Oproti tomu nejčastěji hoří hybridy, které na okruhu nezakázali. Odkaz
...je to rozumné rozhodnutí... elektromobily jsou poruchové a nebezpečné... zejména při nehodách vybuchují jejich baterie...
Baterie je v každém spalováku ... takže pokud platí to co píšete, tak by závodní okruhy měli být prázdné. A ano, výbuch 12V baterie jsem zažil - konkrétně ve stacionárním kapotovaném diesel generátoru, nadělalo to slušnou paseku. Sorry, ale to co píšete jsou bludy, které šíří odpůrci elektromobility, kteří jsou často firmami a státy sem tu ropu dostávají a zpracovávají. Otázkou je, zda jste jedním z nich, nebo to jen papouškujete.
Ano, a to znamená zlikvidovat průmysl a soběstačnost Evropy a poslat ji do kopru světa a podpořit veškerou konkurenci v Asii i USA. Potom nám bude zbavení závislosti k velkému užitku, asi jak mrtvému kabát..
Za což si ale můžeme sami. Viz projekt gigafactory … u Plzně to nechtějí a dokonce i Karvinsko ( místo s velmi vysokou nezaměstnaností ) odmítlo firmu co by do regionu přinesla velkou investici a spoustu pracovních míst.
5
Sledujících
5
Sleduje
5
Sledujících
5
Sleduje
Ve svém životopisu který sepsal v roce 1987. To si také odpracoval?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A co jste dělal Vy v roce 1987?
1 odpověď