Já bych viděl podstatný problém v: " ...jestli ministerští „ajťáci“ vůbec tuší, jak složitý proces s mnoha odbočkami stavební řízení je. „Je to děsivé, ale je to realita,“ "
Když se, svého času, zaváděl do fabriky informační systém, tak první se dělal pořádek v datech a procesech. A teprve potom přišel na řadu IS.
Jak se tohle nedá do latě, tak se to bude stále hroutit vlastní složitostí.
Když vidím, že se na stejné platformě vyrábí i něco spalovacího, hybridy nevyjímaje, tak se mi v pravém oku rozbliká červený vykřičník. Toto auto nevyužívá výhod elektrifikace, Je to jen spalovák s elektromotorem.
Ozřejmím:
Je to jenom datum, počítám, že zájem o spalovákyu opadne tak o 5 let dřív. Kdo na to nebude připraven, zanikne, což je konec konců u evropských automobilek vidět už teď. V EV jsou drazí a ani technologicky jejich EV za moc nestojí.
IMHO stanovení datumu zákazu spalováků byl spíš takový vzkaz od EU evropským automobilkám, že se mají konečně rozhoupat, nebo je Čína a Amerika rozjezdí, což se teď aktuálně děje.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Takže jim to nefunguje a tímto je to oficiálně potvrzený. 😎