Chorvati kteří mají nemovitosti u moře většinu roku nedělají nic a tak si musejí na turistech vydělat na zbytek roku... Ten hnus co tam plave je hlavně z hotelů a apartmánů na břehu (dříve postavených) jejichž odpady ústí do moře. Co se týče chorvatů jsou tam dobří i špatní.. Když jsem parkoval s autem u mola v přístavu tak mne kapitán přístavu ujistil že tam mohu parkovat měsíc i s přepravníkem lodi "svobodno". Chvíli potom za mnou přišel místní chorvat s lístky a chtěl 6 euro za den. Když jsem mu řekl že to placení můžeme probrat na kapitanátu přístavu tak utekl... (o rok později tam přibyla dopravní značka placené parkoviště) Na plachetnici jsem projel celé pobřeží od Istrije ke Hvaru i s ostrovy. Těch špinavých míst je zatím menšina a hezkých většina. Lepší je to vždy na menších ostrovech kam nejezdí trajekty. Nejsou tam auta jenom skůtry a traktůrky, všude celkem čisto život v moři je tam bohatší..a i lidé jsou milejší.
Zajímalo by mne co autor tohoto článku v životě dokázal. Myslím že nikdy nic. Proto tento chudák kolem sebe kope, prská a hledá vinu za svou nedobrou situaci u jiných. Měl byste se zamyslet pane pisálku a začít dělat něco dobrého, užitečného co přinese užitek i dalším lidem. A když to budete dělat dobře tak vám to přinese i úspěch a peníze. Pokud mi nevěříte zkuste pracovat v Německu, Belgiji nebo Franciji kde dnešní český důchodci nebyli a nic tam nezkazili. Zjistíte že tam budete něco muset umět aby si vás lidé vážili a zaměstnali vás. A nebo toho budete muset umět trochu víc (minimálně po organizační stránce) aby jste někoho zaměstnal a mohl ty zaměstnance využívat jak píšete že to dělají vám nebo dnešním mladým lidem. 😁
Na jaře mi bude 70. Tuto paní co napsala tento článek bych vzal na motocrosový okruh aby mi ukázala jak je dobrá a jaké má reflexy. Pokud na motorce neumí tak bych ji vzal třeba do Mostu na okruh aby mi předvedla co umí. A pokud nezvládá powerslidy tak bych jí za auto zapřáhnul vozík a dal bych si sí na čas zatáčkovitou couvačku. Ta chuděra neví co mluví. Je to velice individuální věc. Taky znám pár starších řidičů kteří moc jezdit neumí ale to neuměli i když byli mladší. Zato znám hodně mladých žen za volantem které když přijedou z vedlejší k hlavní tak vytvoří slušnou kolonu protože nedokážou rychle vyhodnotit situaci... 😁
Já si myslím že gripeny stačí. V případě konfliktu stejně nebudou mít kde přistát. Ty menší záložní letiště armáda dávno prodala a dochází i na ty větší. Vojenské letiště v Plzni je už prakticky taky pryč a těch několik co zbývají jsou v rusku známé.Nedalo by moc práce je vyřadit. Nám by se hodila modernější stíhačka s kolmým vzletem. Jinak stačí modernizovat gripeny
To co píšete je pravda, já jsem pracoval od 1973 do 1981 ve vývoji ve Strašnicích. O těch nedotažených šroubech taky něco vím. Jako techniky vývoje nás občas jako výpomoc nahnali do Týnce na linku. Já jsem montovat zadní kola. Dělali jsme to dva a nestíhal jsme, po dvou dnech už jsme stíhal a po týdnu v jednom bylo vše v pohodě. Jenomže za ten týden odešlo cca 250 strojů s dobře neseřízeným zadním kolem. Po týdnu na moje místo nastoupil kolega z konstrukce nebo z brzdy a situace se opakovala. Jezdil jsem taky závody - endura na vlastnoručně postavené motorce. Ale to je už jiná kapitola. (motorka byla úspěšná - já jako pilot méně...) Ve vývoji se udělalo mnoho věcí které byly nadčasové ale bohužel se do výroby nemohly dostat. Jawa neměla vlastní motorárnu. Z původní motorárny udělali komunisti ČKD polovodiče a motory se dělaly v ČZ Strakonice a nesmělo se v podstatě nic měnit. Změny mohly být pouze takové aby se vše mohlo vyrábět na stávajících přípravcích. A tak se to co se vyvinulo nikdy nevyrábělo. Zůstalo to v šuplíku v nejlepším případě v archivu. Proto závodní motocykly dosahovaly mnoha vítězství (endura). Na ty jediné byly peníze. Silniční záv. motocykly v podstatě zkončily se čtyřválcem a smrtí Billa Ivyho. Pak už na vývoj nebyly peníze a další silniční motocykly byly vyráběné a vyvíjené špíše jako hobby zaměstnanců VVZ Jawa. Pokud vás něco zajímá z té doby tak mi napište.
Je to smutné ale je to tak. Policajti jsou jen příživníci. Když je potřebujete nejsou tam, když je zavoláte přijedou za půl hodiny. Potřeboval jsem ženu odvézt do nemocnice a auto v druhé řadě mi blokovalo výjezd. Tak jsem volal měšťáky aby to vyřešili. Nafotil jsem to. Když přijeli po 40minutách tak auto dvě minuty před tím odjelo. Fotky je nezajímaly
a to že jsem musel volat taxíka taky ne. Sanitky v COVIDu nestíhaly. Kyž jsem ale zaparkoval na půl hodiny na Praze 3 protože mi z topení vlítlo smetí do oka a nemohl jsem pokračovat bezpečně v jízdě na místě kde bylo povolení s parkovačkou tak jsem dostal pokutu. To že jsem si byl vypláchnout oko v nejbližším obchodu je nezajímalo, chtěli potvrzení z nemocnice. Tak k čemu jsou šmej.i?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokud máte velké auto s velkým rozvorem a menším rejdem tak nemusí být vždy možné najet mezi čáry na parkovišti. Zkuste si to s dlouhým tranzitem 😁
2 odpovědi