Píši, že sleduji, zda za mnou, nebo přede mnou nikdo nejede. A pokud mě přijde obálka, uplatním osobu blízkou. Zaplatím pokutu, ale řidičák+body mě zůstanou a o to jde.
No, tak to je odpověď odpovědného řidiče. Až někoho kvůli vašemu stylu řízení vytlačíte z cesty a on se někde zabije, tak taky uplatníte osobu blízkou? Takto uvažuje jen hov..o
Vidíte, a je to přesně podle názoru mnoha zde diskutujících - ber nebo nechej ležet! Pár týdnů zpět se lidé pozastavovali nad cenou Stardance tour, a stejně se vše prodalo víceméně ihned. Takže to asi bylo levné, protože se to prodalo hned a bez nějaké velké kampaně, kromě zmínky v přenosu. Tak jednoduché to je.
Dobrý den, budu se opakovat, neboť podobný komentář jsem napsal pod jiným článkem, ale má snad p. Kania propagovat svůj projekt ve stylu" Fotbal stojí za h...., lidí nechodí a je furt zima"? Zvolil možná naprosto opačnou rétoriku, ale alespoň se o projektu, byť aktuálně neúspěšném, mluví. Zná někdo z vás třeba marketing Dukly Praha? Já ne, a možná proto mě vůbec Dukla Praha nezajímá. Nefandím Liberci, ale vždy si článek o něm přečtu, protože pro mě je to zajímavé, jak se to bude vyvíjet. Možná p. Kania se svým projektem narazí, možná ne. Je ovšem pravda, že zkušenosti se z knihy nedají vyčíst, ty se musí odžít.
Nevím, proč se tu všichni navážíte do pana Kanii a propagace jeho produktu. Co měl propagovat? Něco ve stylu "Nejezděte k nám, fotbal stojí za h..., lidí nechodí a je furt zima?" Zřejmě věří tomu, co dělá a až čas ukáže, kam to povede. Mimochodem, jsem z Moravy a s Libercem nemám nic společného, kromě jednoho super kamaráda.
V dostihové branži je tak málo peněz nejen za umístění, ale i za vítězství že mladým lidem,kteří dostudovali dostihovou školu se nevyplatí u nás jít ke koním pracovat.
Promiňte, ale takový prestižní dostih jako je Velká,která je mimochodem nominací na Liverpolskou národní by měl mít vyšší cenu za první místo než je 5 000 000 korun.
Když si fotbalový klub může připsat za ubohou remízu 118 000 000 měli by se sponzoři dostihového sportu nad sebou zamyslet.
Výhra podléhá zdanění, dělí se mezi majitele, trenéra a jezdce.
Nutno říct, že je potřeba odečíst náklady na přípravu,celoroční ustájení, veterináře atd.
Naší trenéři jezdí zahraniční dostihy, kterými vydělají,ale Velká je prestižní dostih.
Není náhodou 5 milionů celková dotace pro umístěné, nejen pro vítěze?
Dobrý večer, myslím si, že pozice Roberta Záruby je, v rámci hokejových přenosů, aktuálně tak silná, že jsme na jeho komentář zvyklí asi stejně, jako, že Karel Šíp uvádí Všechnopárty . Možná bychom , dle mě, snesli jiného uvaděče talk show, než jiného Zárubu. A třeba ne! Rád si poslechnu jiný hokejový komentář i jinou talkshow. Všechno začíná prvním dílem, a pak se to, někdy i lety , vyvíjí. Takže dejme jiným šanci! Nejhorší je myslet si, že to bez někoho nejde. Mám ve své zaměstnanecké minulosti příklady těch, " bez kterých se to neobešlo", no a obešlo!!!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Samče, nerozváděj to a nespekuluj, píši, pokud jsem sám na silnici, tak si nech ty tvoje černé scénáře od cesty.
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
No, problém je, že i ostatní očekávají, že i ti další v provozu jezdí podle předpisů a pro některé méně zkušené řidiče může být váš jízdní styl, byť z vašeho pohledu pod kontrolou, riskantní a nepředvídatelný. Sám mám taky naježděno hodně. A moje příjmení se skloňuje jinak... Už jenom to, že někdo potencionálně spekuluje s osobou blízkou, jej u mě řadí k řidičské spodině.
1 odpověď