Navíc je to něco co bude potřebovat údržbu, a baterie nelze dobíjet externě, tzn. delší odstavení auta(např, někdo nejzdí v zimě) není úplně to co tento systém miluje, ale ok, to mi asi osobně vadí méně než downsizing a odebírání válců. No tak bude holt Vitara no, ale pokud je napadne to narvat i tam tak to bude totální peklo. Už to jednou zkusili s tím litrovým tříválcem s turbem a pak to v tichosti opustili.
Motor 1,0 BoosterJet byl jako první vybaven filtrem GPF, to bych viděl jako hlavní důvod jeho vyřazení. (zvýšené náklady na výrobu) Dále lze uvažovat o tom, že takový motor nešlo předělat na mildhybrid a proto skončil.
Možná ano, někomu třeba ty vibrace na volnoběh dělají dobře, ale mě to nějak nevzrušuje.
Dovolím si doplnit, že jedna z funkcí mildhybridního systému je i zastavení a opětovné spuštění motoru například při dojezdu a stání v křižovatce. Funkce se obecně nazývá Start/Stop. O jakém volnoběhu a vibracích to píšete?
Tříválec je maximálně do motorky, je mi jasné, že to je jen z důvodu, že chtějí prodávat v zničené a pokřivené Evropě, tak zničí vymazlený motor, který byl spolehlivý a uživatelsky příjemně naladěný. Atmosférický tříválec je prostě blbost a s turbem se to nehodí zase do města na poskakování a krátké trasy. Swift mám doma a měl jsem i modely minulé, už
mildhybrid to auto utlumil (naštěstí jsem bral ještě bez) a s tříválcem to nebude určitě lepší. Vzhled auta a výbavu neřeším to je pěkné, ale nechat si zmrvit motor to je bláznovství.
Mildhybrid, nic neutlumil. Naopak příjemně snižuje spotřebu a zvyšuje jízdní dynamiku, neboť k točivému momentu motoru přidá 50N.m.
Děkujeme pane Fialo a všem Nutellákům kteří ho volili....
Větší bída zde nikdy nebyla ...stačilo pomoct lidem a průmyslu s energiemi....všude to jde...u nás to nejde....ale na podporu válek mimo EU mimo NATO se peníze vždy najdou.
Promiňte, ale na jakém stroji píšete vaše příspěvky, vy bído? Že Vás ústa nebolí. Podle toho jak se máte špatně, tak asi na šicím...
Jak to tedy ale bude s benzínem do např. motorových pil, křovinořezů a jiné zahradní techniky, sněhových fréz atd. ? To všechno má v naprosté většině karburátory.
V návodu k obsluze je jistě napsáno, že se má vyjet nádrž, případně uzavřít přívod benzínu a nechat spálit benzín z plovákové komory. Ostatně takto to bylo i u Jawy 05 s plechama.
Průměrné stáří vozů v ČR je 15,6 roku. Tak vám zkurvíme benzín, abyste s těma starýma sračkama nemohli jezdit a museli kupovat ty nový předražený krámy od Škodovky, abyste rozhýbali ekonomiku. A to se přeci vyplatí, Horste!
Žádná ekologie, žádné lepší spalování tvl, nikde není jediný poznatek o tom, že by to bylo lepší, spíš naopak. Líh je hygroskopický a tahá na sebe vlhkost ze vzduchu, čímž se benzín ředí a kazí, protože směs pak ztrácí hořlavé vlastnosti. Pro dvoutakty úplná katastrofa, protože líh hoří na vodu, která vytváří emulzi s olejem, která jaksi nemaže, takže snadno lze zadřít ojniční ložiska, ložiska na klice a případně i válec. Pravý důvod je ten, že na líh v benzínu se dostávají dotace, řepkobaron by o tom mohl sakra něco povídat. To bylo scén po odstranění kobliháře, jak se zruší ethanol v benzínu, jak se omezí pěstování řepky, jak bude líp. Jo, to určitě. Pak přijde tenhle šrapnel a zase bude jenom hůř.
ETBE vodu neváže, takže alternativa existuje.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Cigareta není pro život potřeba, pokud to někdo tak má. Je to jeho problém. Pro mě, za mě může krabička stát 500,-
1 odpověď