On dalsi smutny paradox je ten, ze největší procenta nemocných vykazují příhraniční okresy sousedící s českou republikou, kdy jako mezi nejčastější diagnózy patři bolet zad, chripka atd., a potom psychické problémy ( nespavost a stres). Za me osobně 2 diagnózy ze 3 nejdou jednoznačně určit zda dotyčný nemoc předstírá a nebo ma opravdu problémy.
Tento článek psal člověk, který nemá představu jak to v Německu funguje. Je pravda, ze je 6 tydnu nemocenské se 100% mzdy, ale treba u agenturních firem, které mají velké zastoupeni na německém trhu je to 100% ze základní mzdy tj. 12,50€, protože veškeré dalsi složky mzdy jsou příplatky, které získáte jen kdyz jste v praci. Tak ze se tu bavíme o 1200€ čistého a to neni žádná hitparáda v nemecku, co ale autor nenapsal je ze těch 6 tydnu se vztahuje na diagnózu, tak ze pokud budete mit 3 diagnózy v roce můžete byt doma až 18 týdnu za 100%. Co je ale dalsi kritérium o kterém se tu nepíše, v nemecku jsou standardní určite bonusy na které mate nárok pokud treba marodite méně jak 5 dni v roce, potom se vám výrazně krati. A tak treba u naši společnosti člověk který marodí do 5 pracovních dni v roce získá 5 dni dovolené navíc, 100% rocniho bonusu v radu několika tisíc eur, navýšení vánoční prémie v listopadu a závěrečnou prémii v prosinci. Tak ze v realu ten system je nastaveny tak, ze normální člověk předstírá nemoc jen kdyz je lempl a lenoch.
To je zas jen PR článk, který nemá žádnou vypovídající hodnotu. Loni byl výsledný schodek rozpočtu take prezentován jako 288,5 miliard Kč, ale realita se ukázala pri závěrečném účtu a to bylo 347 miliard schodek. Takže realitu o hospodaření se zas dozvíme až v roce 2025 v červenci. Protoze pro lepší PR rozpočet, stačí u některých plateb protáhnout splatnost a odejdou až v lednu a tim pádem opticky dokazi udělat dobrý výsledek.
Bohužel toto bude velký problem, kdy VW vyhrožuje, ze zruší desetitisíce pracovních míst, dnes oznámilo audi, ze zavírá fabriku v Bruselu, ale Německo ma výhodu v tom, ze narozdíl od CR mají koncový produkt, kde mohou upravit výslednou cenu a take si mohou vybrat subdodávky z levnějších lokalit! A proto se v posledních letech v čechach staví hlavne skladovací haly, které se využiji na mezisklady. A výroba dílu se posune na východ ( Ukrajina, Makedonie, Rumunsko, Turecko,atd. ) a tim se sníží výrobní náklady. Všechno je to jen jednoduchá matematika.
Tady to neni o tom zda Německo Česko potahne nebo ne, ale spis je to o tom ze ta ideologie která vede poslední roky Německo totálně ničí automobilový průmysl, ze kterého Německo profitovalo a diky kterému měli české firmy subdodavky. Ted se tu denně píše jak vw bude rušit desítky tisíc pracovních míst, dnes audi oznámilo, ze zaviraji závod v Bruselu a takto to pojede dal. Pro Německo to nebude tak veliký problem, protože mají stále dost firem, které mají koncový produkt, ale pro Česko to bude znamenat obrovské problémy
A co jiného chtějí policisté dekat? V předchozím článku si stěžovali, ze jsou spis jen “ kancelářské krysy”, tady jim zas vadí, ze musejí dávat pokuty a ze se na ne tlačí. Tak co potom chtějí dělat v te práci?
Treba ten jeden uvedeny příklad, ze policisté za směnu 12 hodin změřili 20 vozidel, vždyť ten nadřízený mel pravdu! Podívejte se jak to vypadá na silnicích vždyť to vychází 1,7 merezeni za hodinu, vždyť to je výsměch! A ze mají chytat lidi s telefonem za jízdy, no tak lidi netelefonujte je to jednoduché! Vždyť každé novější auto to zvládá, bez toho aby dotyčný držel telefon v ruce. To je proste jen problem s nízkou efektivitou prace, na kterou se policisté naučili, protože výplatu mají od státu vždy jistou.
On by policii pomohl jednoduchý krok, který by zvýšil její efektivitu. Zrušit kancelářská místa, vycházet lidi z krajských ředitelstvích a přidat peníze lidem sloužícím na ulici. Ve finale by to nestalo nic, jen par míst papalášu a jejich kamarádů. Tady pořad funguji ty stejne struktury jako před revoluci!
Tady se přesně ukazuje jako vypovídají hodnotu mají tyto průzkumy. Žádnou pokud se podíváte, ze se dotazuji zhruba 1000-2000 lidi max a z toho počítají ty výsledky, tak mnohem větší vypovídají hodnotu ma průzkum na stránkách seznamu, kde se vyjádřilo již necelých 17 tis. Lidi. Je to jen zbytecne vyhazování peněz.
Ale to nedělá jen Švýcarsko, ale všechny státy západní Evropy. Pokud je treba z Německa vyhostovan zločinec zpet do původní vlasti, tak taky dostane 1000€ na cestu a dalsi peníze dostane jeho “původní stát”, jenže to funguje tak, ze po převozu vězeň zůstavá max par dni ve vezeni než se všechno vyřídí, protože se za něho zaručí jeho rodina a jde na svobodu. A hlupáci z Evropy, cele toto divadlo ze svých dani platí!
Ale to nedělá jen Švýcarsko, ale všechny státy západní Evropy. Pokud je treba z Německa vyhostovan zločinec zpet do původní vlasti, tak taky dostane 1000€ na cestu a dalsi peníze dostane jeho “původní stát”, jenže to funguje tak, ze po převozu vězeň zůstavá max par dni ve vezeni než se všechno vyřídí, protože se za něho zaručí jeho rodina a jde na svobodu. A hlupáci z Evropy, cele toto divadlo ze svých dani platí!
Každy system ma své chyby a kdy tento system dálniční známky bude treba k lidem z Prahy, Brna a Středočeského kraje “milejší” než treba k lidem z karlovarského kraje, ale cena známky je pro oba kraje stejná. Také by šlo udělat progresivní cenu známky, kdy by cena vycházel z počtu km na území kraje, kde dotyčný bydlí.
Potom mame treba situaci, kdy si kupuji známku jen kuli 25 km dálnice co vede na hranice, tak ze za rok max 500 km po dálnici, kde je neustále zúžení, omezena rychlost na 80 a obrovské díry, protože se jim beton vylamuje. Potom je tedy otázka kolik lidi ubyde v tomto systému dálničních známek, po jejím zdražení.
Tak tam uz ted je jasne, ze nebude odsouzen, protože to je již několikátý případ stejného charakteru a všechny ostatní osvobodili.
Jo to je tak kdyz státní úředníci stojí na straně “státu”.
Měli by se prověřit ale jak ubytovací zařízení, tak i zaměstnanci, protože me nepřijde v pořádku, aby někdo dostával 100% náhradu průměrne mzdy a k tomu chodil cele měsíce dělat do fabriky nebo pomáhal v obchodě. Vždyť to je stejný podvod.
Bohužel to je rozhodnuti, které obyvatelům zase trochu prodraží život. Protože není žádným tajemstvím ze tyto PET lahve byly pro obce dobrou komoditou, která byla dále prodávána a diky tomu, když lide poctivě třídili, tak měli nižší náklady na svoz odpadu. Ted toto vypadne a ty obce budou muset někde tuto sumu získat zpet. Jinak Pan Prouza asi zabodoval a obchodní řetězce získají dalsi zdroj přijmu at uz přímého z prodeje teto suroviny a nebo nepřímého, ze lide potom budou zase nakupovat, aby tuto částku za vrácené obaly utratili.
Tento system již radu let funguje v nemecku, ale podle me ten česky byl více praktičtější.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zásadní problem automobilového průmyslu je ideologie a politika! A podle mého názoru je EU momentálně ve stejne pozici jako bylo Československo pred rokem 1989. Průmysl vyrábí automobily, které technologii a cenou nestaci na konkurenci. Pred rokem 89 se to vsechno vozili do Ruska a jiných spřátelených zemi, ale ted je situace jiná.
Prave kuli různým politickým rozhodnutím, která byla založena na ekologických nesmyslech se auta se spalovacími motory výrazně zdražila, aby se tyto extra náklady pokryly, jenže ani potom nepřišla taková poptávka po elektroautech a tak treba koncern VW to i veřejne priznal, ze museli uměle zdražovat auta se spalovacími motory, aby pokryli ztráty z výroby elektroaut. Jenže ono to moc nepomohlo a ba naopak to otevřelo cestu výrobcům z činy. Elektroauta jsou problem, který tlačí politici, ale trh o to moc nestojí. A tak se musí náklady přenášet na ostatní. V nemevku treba letos podrazi povinné ručení až o 70% pro rok 2025, protože opravy Elektroaut jsou velmi drahé a pojišťovny to nechtějí platit ze svého.
2 odpovědi