Bohužel někdy je lepší raději mlčet, než se to snažit obhajovat. Dálnice se sice otevírají, ale určite ne diky teto vládě, ale vládám které tu seděli v posledních letech, protože každy vi, ze v cr se za 3 roky nepřipraví dálnice od 0 přes projekt, az k realizaci a otevření. Flexibilní trh, tu přeci je, ale problem bude spis v tom jak velké zaměření ma česky pracovní trh na německy automobilový průmysl a nikde se nepíše, ze by do cech vláda přivedla nove investory. A chtít se vyrovnat mzdou německu, jestli spis nemyslel jen lidi, kteří jsou ve vládě a v poslanecké sněmovně. Těžko bude nutit soukromý sektor, aby takto zvedá mzdy!
Pan premiér by neměl zapomínat na to, ze kdyz chce porovnávat platy u soukrome firmy s německy, tak at to porvna u státních zaměstnanců kolik ze to berou uklízečky, školnici, kuchařky, zapisovatelky u soudu atd.? Bohužel to jen ukazuje o tom jak babis je pro fialu problém, na který nemá a nikdy mit nebude! A jen tu vykrikuje zoufale hesla jako komunisti pred rokem 89!
Tento článek vubec neodpovídá realitě, která nastane v roce 2025, problem je ten, ze doposud bylo možné ve stejném katastrálním území mit rozdilne koeficienty a tak vlastník budovy který neřešil její stav mohl mit koeficient 5 a obchodní centrum treba 3, s novým zákonem nastává problem a toto řešení neni moc možné. Pokud ovšem obce včas nesnížili koefecienty včas, bude lidi spis čekat zdražení.
Fakta jsou jednoduchá, kdyby nabídli 200 000 za odstrelene prase myslivcům, tak vám garantují ze, jsou lesy prázdné! ( v článku se píše, ze bude úspěch kdyz se podaří 60-70 divočáku odstřelit = 14 000 000 Kč) podle me kdyby nabídli myslivcům i 10 000 Kč za odstřeleného divočáka tak za tu stejnou sumu jich dostanou 1 400 kusu!, tak ze za me absolutně úlet nebo mozna výlet ze strany ministerstva vnitra! A popravdě ani nechápu k čemu potřebuje CR 70 odstřelovačů
Problem spis vidim v tom, ze nikdo nezná cenu za jakou se ten výrobek dodává prodejcům, tak to je neustále takovi tenis, kdy každá strana říká ze za to muze ta druha! Pak tomu pomohou novináři a týden o tom dennodenně píši a v české povaze to vyvolá pocit zoufalstvi a i člověk který potřebuje kostku másla na 1/4 roku raději ihned ten den koupi 3-4 kusy. A pak uz ten kolotoč pokračuje dal a dal.
Studenti by měli řešit v první radě hlavně špatnou úroveň českého vzdělávacího systému. Zbytek je moc trápit nemusí a pokud chtějí chránit klima, at tedy nechají vozidla co mají od rodičů doma a využívají kolo nebo MHD a vlaky k dojíždění do škol, at se odhlasi ze všech aplikaci se sdílenou hudbou, protože tyto servery potřebuji velmi mnoho energie, at přestanou podporovat rychlá občerstvení, protože to je také velmi neekologicky, podívejte kolik toho odpadu denně produkují (kfc, mc Donald a dalsi) a dobíjet telefon by si mohli take max 1x za týden, vždyť to je přeci ekologická zátěž atd.. Demonstrovat chtějí jen kuli volnu nikoliv z lasky k ekologii!
Me překvapuje kolik lidi si potřebuje léčit své mindraky na duchodcich, ale nikdo uz potom nenapíše ze treba ano babička stala ve frontě, ale to máslo kupovala protože se blíží Vánoce a bude pect cukroví a tam je větší spotřeba másla a pece to třeba pro více příbuzných a nebo proste si jdou stoupnout do fronty a koupi to lacinější máslo pro sebe a své děti( které na to nemají čas a jsou v práci) podle me neznamená, ze když ma někdo v košíku x masel, ze to musí byt jen pro jeho spotřebu.
Ono pro Evropu je úplně jedno kdo vyhraje, protože to co se říká před volbami, tak často po volbách již neplatí. A za me osobně si myslím, ze by mel vyhrat realisticky pohled na svět, který by bez růžových brýlí a ideologii, který by začal politiku směřovat jiným a mnohem realnejsim směrem . A ve finale mozna i představitele EU budou rádi, ze se budou mit na koho moct vymluvil, nebo ze za ne někdo něco vyřeší( Ruskoxukrajina).
Zásadní problem automobilového průmyslu je ideologie a politika! A podle mého názoru je EU momentálně ve stejne pozici jako bylo Československo pred rokem 1989. Průmysl vyrábí automobily, které technologii a cenou nestaci na konkurenci. Pred rokem 89 se to vsechno vozili do Ruska a jiných spřátelených zemi, ale ted je situace jiná.
Prave kuli různým politickým rozhodnutím, která byla založena na ekologických nesmyslech se auta se spalovacími motory výrazně zdražila, aby se tyto extra náklady pokryly, jenže ani potom nepřišla taková poptávka po elektroautech a tak treba koncern VW to i veřejne priznal, ze museli uměle zdražovat auta se spalovacími motory, aby pokryli ztráty z výroby elektroaut. Jenže ono to moc nepomohlo a ba naopak to otevřelo cestu výrobcům z činy. Elektroauta jsou problem, který tlačí politici, ale trh o to moc nestojí. A tak se musí náklady přenášet na ostatní. V nemevku treba letos podrazi povinné ručení až o 70% pro rok 2025, protože opravy Elektroaut jsou velmi drahé a pojišťovny to nechtějí platit ze svého.
On dalsi smutny paradox je ten, ze největší procenta nemocných vykazují příhraniční okresy sousedící s českou republikou, kdy jako mezi nejčastější diagnózy patři bolet zad, chripka atd., a potom psychické problémy ( nespavost a stres). Za me osobně 2 diagnózy ze 3 nejdou jednoznačně určit zda dotyčný nemoc předstírá a nebo ma opravdu problémy.
Tento článek psal člověk, který nemá představu jak to v Německu funguje. Je pravda, ze je 6 tydnu nemocenské se 100% mzdy, ale treba u agenturních firem, které mají velké zastoupeni na německém trhu je to 100% ze základní mzdy tj. 12,50€, protože veškeré dalsi složky mzdy jsou příplatky, které získáte jen kdyz jste v praci. Tak ze se tu bavíme o 1200€ čistého a to neni žádná hitparáda v nemecku, co ale autor nenapsal je ze těch 6 tydnu se vztahuje na diagnózu, tak ze pokud budete mit 3 diagnózy v roce můžete byt doma až 18 týdnu za 100%. Co je ale dalsi kritérium o kterém se tu nepíše, v nemecku jsou standardní určite bonusy na které mate nárok pokud treba marodite méně jak 5 dni v roce, potom se vám výrazně krati. A tak treba u naši společnosti člověk který marodí do 5 pracovních dni v roce získá 5 dni dovolené navíc, 100% rocniho bonusu v radu několika tisíc eur, navýšení vánoční prémie v listopadu a závěrečnou prémii v prosinci. Tak ze v realu ten system je nastaveny tak, ze normální člověk předstírá nemoc jen kdyz je lempl a lenoch.
To je zas jen PR článk, který nemá žádnou vypovídající hodnotu. Loni byl výsledný schodek rozpočtu take prezentován jako 288,5 miliard Kč, ale realita se ukázala pri závěrečném účtu a to bylo 347 miliard schodek. Takže realitu o hospodaření se zas dozvíme až v roce 2025 v červenci. Protoze pro lepší PR rozpočet, stačí u některých plateb protáhnout splatnost a odejdou až v lednu a tim pádem opticky dokazi udělat dobrý výsledek.
Bohužel toto bude velký problem, kdy VW vyhrožuje, ze zruší desetitisíce pracovních míst, dnes oznámilo audi, ze zavírá fabriku v Bruselu, ale Německo ma výhodu v tom, ze narozdíl od CR mají koncový produkt, kde mohou upravit výslednou cenu a take si mohou vybrat subdodávky z levnějších lokalit! A proto se v posledních letech v čechach staví hlavne skladovací haly, které se využiji na mezisklady. A výroba dílu se posune na východ ( Ukrajina, Makedonie, Rumunsko, Turecko,atd. ) a tim se sníží výrobní náklady. Všechno je to jen jednoduchá matematika.
Tady to neni o tom zda Německo Česko potahne nebo ne, ale spis je to o tom ze ta ideologie která vede poslední roky Německo totálně ničí automobilový průmysl, ze kterého Německo profitovalo a diky kterému měli české firmy subdodavky. Ted se tu denně píše jak vw bude rušit desítky tisíc pracovních míst, dnes audi oznámilo, ze zaviraji závod v Bruselu a takto to pojede dal. Pro Německo to nebude tak veliký problem, protože mají stále dost firem, které mají koncový produkt, ale pro Česko to bude znamenat obrovské problémy
A co jiného chtějí policisté dekat? V předchozím článku si stěžovali, ze jsou spis jen “ kancelářské krysy”, tady jim zas vadí, ze musejí dávat pokuty a ze se na ne tlačí. Tak co potom chtějí dělat v te práci?
Treba ten jeden uvedeny příklad, ze policisté za směnu 12 hodin změřili 20 vozidel, vždyť ten nadřízený mel pravdu! Podívejte se jak to vypadá na silnicích vždyť to vychází 1,7 merezeni za hodinu, vždyť to je výsměch! A ze mají chytat lidi s telefonem za jízdy, no tak lidi netelefonujte je to jednoduché! Vždyť každé novější auto to zvládá, bez toho aby dotyčný držel telefon v ruce. To je proste jen problem s nízkou efektivitou prace, na kterou se policisté naučili, protože výplatu mají od státu vždy jistou.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pan premiér je bohužel opravdu mimo, protože nechápe jeden velmi důležitý fakt, ze pokud bude vyžadovat tyto mzdy po po nadnárodních společnostech, tak tu svoje pobočky zavřou a posunou na vychod a pak chci videt co bude dělat s tolika lidmi bez prace! Je to zoufalý člověk který uz nemá moc jiných možnosti jak se snažit prosadit.