Ale oni si ho často kupují ti, kteří to mají jako pracovní oděv, protože je poměrně kvalitní (materiál, švy, ...) a z ekologického hlediska je lepší, když se ještě využije a nelikviduje...
Ja to znám moc dobre, oni si ho často koupi vojáci, staré si nechají a nove se preprodava kamarádům za velmi slusne peníze.
Souhlasím s Vámi, že danění či obecně zatížení odvody OSVČ, zejména těch vysokopříjmových, by si zasloužilo nápravu, ale z nich nedostanete 150 mld., které Vám teď chybí. Takže jsme zase tam, kde jsme byli. Pokud chcete zachovat rozsah a kvilitu státem poskytovaných služeb, tak se bez návratu k tomu systému ale superhrubá/progresivní mzda nevyhnete. Tím nechci říci, že by stát neměl v určitých oblatech šetřit. Právě naopak. Teď už jde jen o to, kdo a kdy tenhle citlivý problém zvedne. Zatím o tom tak nenápadně mluví Starostové. Ostatní se bojí jako čert kříže, protože voliči jen něco chtějí, ale přispět nechce nikdo. Bohužel čím později se to napraví, tím větší budou škody, protože i ta obsluha dluhu je čím dál dražší a jsou to zbytečně vyhozené peníze, které mohl stát investovat jinde.
Ale získáte jestliže mame v dnešní době cca 1 000 000 lidi s živnosti a spousta neodvadi žádné daně, protože mají minimální oficiální příjmy tak by jsme se mozna divili, jen je to složitější vybrat jak u zaměstnanců. A potom je potřeba si uvědomit ze stát stejne jako domácnosti muze platit jen to na co ma, a spoustou sociálních dávek jen pokrivuje trh a zvyšuje inflaci treba v oblasti bydlení, tsk ze bych zrušil doplatky na bydlení a tim pádem by se snížily i ceny najmu, pak bych udělal velkou revizi invalidních důchodu, které spousta lidi zneužívá a měli by to mit opravdu jen ti, kteří to potřebuji. A stát by mel hledat “dobrovolne” příjmy, tak bych osazel mytne brány kamerami a to by byl dalsi obrovský příjem do kasy, to samé v obcích a těchto cest by se dalo hledat spousta. Pak tu mate u osvc velký ptoblem v oblasti realit, pojišťovnictví nebo i kadeřnictví, kde ty lide figuruji jako osvc, ale realne to jsou “zaměstnanci”, kteří jdou jen přes fakturu.
Pan premiér je bohužel opravdu mimo, protože nechápe jeden velmi důležitý fakt, ze pokud bude vyžadovat tyto mzdy po po nadnárodních společnostech, tak tu svoje pobočky zavřou a posunou na vychod a pak chci videt co bude dělat s tolika lidmi bez prace! Je to zoufalý člověk který uz nemá moc jiných možnosti jak se snažit prosadit.
Přesně tak, chci a chci a chci! Nenažraní státní zaměstnanci mají průměrně o 5 tisíc víc než v soukromé sféře, která je živí a rozdíl stále roste...
Státní zaměstnanci mají víc než v soukromé sféře, která je musí uživit!!!!
Odkaz 2 ?
Proč se všichni zuby nehty drží ve státním, kdy je tam tak špatně, jak říkají???? Proč??? Proč????????
Firmy kriticky nemají lidi, vláda může začít propouštět státní zaměstnance ve velkém, říká ekonom Lukáš Kovanda
Pokud si pustíte to video, tak tam mluví o tom ze pokud nastoupíte k armádě tak nástupní plat mate o 10 tis. Kč měsíčně vyšší a nově se uvažuje s náborovým příspěvkem 450 tis. K tomu mate měsíční příspěvek na bydlení, který je 10 možná 15 tis. Kč, tak se potom nemůžete divit, ze potom ty průměry takto vychází. Protize mate státní zaměstnance několika kategorii. A to je špatne !
Já chci taky. Všichni chtějí a volají dejte, dejte, dejte ............, ale nějak mi tam chybí volání po návratu k modelu zdanění ala superhrubá mzda, aby to bylo z čeho platit. Nikdo nemůže žít na dluh věčně.
Proč daneni, ala superhruba mzda, podívejte se kolik mate v dnešní době osvc, tak at vláda začne tady s narovnavanim prostředí, at se zálohy odvozují od průměrne mzdy( tim pádem si nikdo nebude stěžovat na nízký důchod a v budoucnu to nebude muset stát dorovnavat firmou sociálních dávek a nikdo nebude mit obavu, ze kdyz omarodi, tak bude doma zadarmo) a danova zátěž at vychází z toho co zaplatí člověk s minimální mzdou za rok na dani a co bude nad, tak z teto částky muze uplatňovat odpisy, je to velmi jednoduché. Tady utíká takove množství penez, ale je složité chtít ten system změnit.
Bohužel někdy je lepší raději mlčet, než se to snažit obhajovat. Dálnice se sice otevírají, ale určite ne diky teto vládě, ale vládám které tu seděli v posledních letech, protože každy vi, ze v cr se za 3 roky nepřipraví dálnice od 0 přes projekt, az k realizaci a otevření. Flexibilní trh, tu přeci je, ale problem bude spis v tom jak velké zaměření ma česky pracovní trh na německy automobilový průmysl a nikde se nepíše, ze by do cech vláda přivedla nove investory. A chtít se vyrovnat mzdou německu, jestli spis nemyslel jen lidi, kteří jsou ve vládě a v poslanecké sněmovně. Těžko bude nutit soukromý sektor, aby takto zvedá mzdy!
Na to abych se vyboural nepřizpůsobením rychlosti nepotřebuji provoz! A co se týká Česka tak se obávám, že pokud v noci sněží v celé republice tak stěží někdo upraví ty milióny kilometrů silnic co tady máme. Nevěřím tomu že se silničáři flákají. Dělají co můžou, ale vše záleží jen a pouze na řidiči. Pokud někdo silnici upraví tak o to lépe, ale spoléhat na to nemůžu ani na systémy v autě.
Tady si bohužel nerozumíme, ja nehodnotím silničáři jako zaměstnance, kteří sedí v sypači, oni nemohou ovlivnit nic. Vadí mi spis ten spolek, který sedí nad nimi a rozhoduje kolik ušetři aby měli větší prémie jak minuly rok a to je bohužel reslita. Znám osobně šéfa jednoho kraje, který ma nastarosti správu silnic pro RSD a ten sám řekl, ze tam je motivace od ministerstva dopravy, co nejvíce šetřit, protože údržbu silnic přirovnáváji, ze to jsou zbytecne ztraceny peníz.ale jsk říkám Česko a Německo obrovský rozdíl v kvalitě úpravy silnic. Take je to někdy zaskočí, ale ne jako v cr pri každém sněžení.
Před 30ti lety nebyly ani zimní gumy ani soli a jezdilo se celý rok a to byly panečku jiné zimy než letos. Je to jen a pouze o nepřizpůsobení se stavu vozovky! Když je něco namrzlé tak musím jet pomaleji to samé za deště či sněhu. Lidé jezdí jako i***ti a myslí si že auto prošpikované systémy je zachrání! Ano pomůže 4x4 , pomůžou různé systémy, ale klíčový byl, je a bude vždy přístup řidiče. A když vím že v noci mrzlo/pršelo/sněžilo tak nemůžu jet a spoléhat na to že někdo solí posypal vozovku! To samé musím předpokládat když sjíždím někde do zapadlých dědin popř. do úseku který se v zimě neudržuje! Bydlím v Krkonoších a vím o čem mluvím! V Praze napadnou 3cm u Muzea 2 a z Prahy je parkoviště! Je to o přístupu o ničem jiném!
Pred 30 lety hlavne nebyl takový provoz, tak to nelze úplně srovnávat. Dřív jste mel v paneláku s 12 byty 3-4 auta dnes mate 12-24 a to je velký problem. Jinak mohu posoudit rozdíl mezi německém a českém, a je to opravdu o přístupu a ochotě investovat do bezpečí obyvatel nic jiného. Každou zimu v nemecku cerne dálnice, v čechach bílé a 4 vyjete koleje a za toto se ma pak platit známka?
A proto se VW stal nekonkurenceschopným a bude to muset brzy celé zavřít.
No tady je hlavní problem a to vytlačeni z čínského trhu a to bohužel asi bude čekat i škodovku a v ten moment nastává problem s příjmy. Konkurence schopnost neni postavena jen na ceně, ale i servisu a kvalitě a to je dalsi problem VW. Podle me Německa vláda nenechá padnou VW, tam přijdou pomoci a záchranné balíčky a ani to propouštění nebude tak horké, protože uz se uvažuje, ze se jen zkrátí pracovní doba, a zaměstnanci přijdou o cca 4,5% z platu. Tak ze ono se mozna propouste bude, ale vic u subdodavatelu v čechach a dal na vychod.
Po téhle dálnici jsem směrem na Cheb jezdila denně několik let dvakrát denně i o svátcích a víkendech,kdy je údržba ještě horší. Jednou dokonce Cheb-Sokolov 20-ti kilometrovou rychlostí,když byla vánice a během 10 minut napadlo 10 cm sněhu. Vždycky jsem dojela bez nehody. Ale vždycky jsem taky sledovala počasí a v případě potřeby vyjela prostě dřív. Ale taky jsem tam několikrát za jízdu potkala ty namachrované řidiče,kteří pomalu jedoucí auta předjížděli ve vysokém sněhu nebo namrzlém levém pruhu.
Dobra to muze byt argument, ale pokud se nepletu na dálnici nesmí jet vozidlo, které ma nižší konstrukční rychlost jak 80km/h , tak proč bych mel jezdit autem po dálnici dvacetikilometrovou rychlosti? Jen kuli tomu, ze stát se nezvládá řádně postarat o silnice, nebo ze chtějí šetřit? Ja bych to zas nehnal do extrému s namachrovanymi řidiči, kteří jedou zbytecne rychle, ale bohužel to je stejne riziko jako zpudobuje člověk jedoucí po dálnici rychlosti nižší jak 80km/h. Proc to o 20km dal v nemecku dokazi upravit ?
Hanba! Jednak to jsou lidé, a hlavně to jsou ženy! Jsou odsouzeny pouze k odnětí svobody, nikoliv k mučení za nedůstojných podmínek!
Hanba je maximálně to, ze slušný člověk který pracuje a platí daně, tak v dnešní době nemůže sehnat obvodní lékaře, zubaře nebo pediatra pro své děti. Kdyz se obrátite na pojišťovnu, tak vám nabídnou pediatra který je vzdálen 98km a zubaře 140 km, taková je dnes realita, tak ze to ze vězni nemají lékaře me určite netrápí !
Samozřejmě zajac. Odpovědnost nese řidič a má se řídit zákonem pokud ho ovšem zná. Ale je spousta lidí co nejraději hážou vinu na někoho jinýho. Opravdu jste tak naivní, a nebojím se i slova hloupý, že si myslíte, že jak začne sněžit tak silničaři ve stejnou chvíli ošetří všechny komunikace? Nemyslíte že, stačí jen ty kudy jedete zrovna vy.
Je otázka kdo tu je naivni a hloupý, ale to co pište je právě problém, proč na českých silnicích je v zimě často v ranních hodinách tolik nehod. Protože se stát chce všude šetřit. A tak kdyz je vsechno namrzle a jsou první nehody, tak často teorve silničáři vyjíždí do terénu, protože vlastním komunikace nenese žádnou spoluúčast na nehodě, vždy za to muze řidič, který neprizpusobil jízdu bez ohledu na to, jestli po dálnici v takovém počasí jedete 130 nebo 60-80 km/h.
V nemecku to funguje tak, ze oni tu silnici už předsoli, aby měli jistotu, ze to nezačne promrzat. A mohu opravdu říct, ze za těch x let jsem v nemecku viděl par situaci, kdy ti nebylo úplně ok, ale vždy potom za hranicemi na české straně to byl ještě větší extrém. Kdyz je sníh často vidíte dálnici a6 jak konci na německé straně krásně čistá a černá, kdy potom navazuje D5 a mění se v bílou dálnici, která ma vyjet 4 koleje a zbytek je zasněženy. Tak ze ono to bude opravdu i o te údržbě.
Tady ti bourači by měli dostat tak mastnou pokutu, aby to opravdu pocítili. Vinikovi nehody bych dal ještě pár facek. Omezují svou bezohledností tisíce lidí. Tisíce lidí kvůli nim musí měnit plány, přijdou pozdě do práce apod. Ať se na mě nikdo nezlobí, jezdím 20 let bez nehody a najedu ročně 40 tisíc kilometrů. Když člověk řídit umí, tak nebourá.
Ale asi ne v karlovarském kraji, kde RSD většinou začne ošetřovat tyto úseky až po prvních dopravních nehodách. A popravdě tato dálnice je i svou stavbou trochu specifická, protože je velké množství km mezi chlebem a KV vyrovnáváno místními konstrukcemi a ty vyžadují lepší peci ze strany správce komunikace.
Svěďte to na cestáře, že nedělají co mají... 🙂. Pevně věřím, že se poučí jak všichni bourající tak všichni v koloně čekající!
Pochopim, kdyby to byla 1 nehoda, ale tady se píše o 4 různých dopravních nehodách na úseku cca 30 km v obou směrech. A problém teto dálnice je, ze se tehdy stavěla s obrovským množstvím úseku, které vyrovnávaly mostní konstrukce a ty si bohužel vyžadují daleko větší peci, ze strany silničářů, protože lépe namrzají. Tak ze za me i silničáři mají obrovský podíl na stavu silnice a potom i lidsky faktor.
Typický příklad, jak jednoduché odbory zlikvidují podnik. Banda líných a nevzdělaných lidí určují klíčovým podnikům, jak mají fungovat. Otřesné !!!!!!!!!
Otřesné je spis to, jak někdo bez znalosti dokáže napsat takove nesmysly! Odbory mají v nemecku poměrně velké postavení protože prave oni vyjednávají zaměstnancům lepší platové ohodnocení které je založeno na tarifech. A proto ma Německo takovou kupní sílu narozdíl od cr. Problem VW je hlavne obrovská ztráta čínského trhu a tu určite nezpůsobil někdo ze zaměstnanců výroby nebo odboru, to je hlavne chyba vedeni společnosti, která to dlouhou dobu ignorovala. Tak ze bych příště nepsal takove nesmyly
"škrty jako například desetiprocentní snížení mezd".
____
No vida, že se někteří umí uskromnit.
To u nás neustále různé skupiny obyvatel volají pořád jen po zvyšování jejich příjmů a transferů, ačkoliv ekonomická situace našeho státního rozpočtu je na tom hůř než Volkswagenu.
Proto by vláda měla představit ozdravné balíčky a škrtat, škrtat a zase škrtat.
Víte ono to je trochu složitější a je potřeba si uvědomit, ze zaměstnanec na výrobní lince bere zhruba 4500-5000€ měsíčně, to je se všemi příplatky za směnost atd. Tak ze tyto výrobní náklady absolutně nemohou konkurovat tem čínským, kde je průměrná mzda zhruba 1015€ a pracovní doba a ochota úplně jiná, protože tam je obrovská konkurence na pracovním trhu. Potom si k tomu pripocitejte drahé energie, kterých je potřeba opravdu hodně, v takto automatizovaných provozech a neposlední radě i nesmysly, které musejí automobilky zavádět na praní EU. A to je proste obrovské množství penez. Podke me se VW vymstila i ta politika zdravizani aut se spalovacími motory, aby to vykrylo malý prodej a vysoké výrobní náklady elektro aut.
Pokud to bude chtít VW ustát, tak bude muset rušit hlavne subdodavky ze zemi jako je CR a tyto výrobky se budou vyrábět vic ve východní Evropě, kdy platíte dělníkovi treba 800€ měsíčně a méně.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
No zn to pěkně, ale výsledek by neodpovídal tomu, co byste z toho měl. Kdo by to všechno kontroloval? Další armáda úředníků? To neříkám, že si to nezaslouží změny (minimálně systém výplat podpor na bydlení), ale vyřešit 150 mld tím, že je budete chtít vytlouci z živnostníků je nesmysl. Bral jste v úvahu, kolik těch živností je jen přivýdělek k hlavnímu příjmu? Nerealistický nápad.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je to velmi realisticky, jen ne pro česky stát, který absolutně nezvládá digitalizaci . Jinak velmi jednoduché. Tam by šel nastavit jednoduchý system, kdy by živnostník platí vždy nejakou minimální Dan cca 36 000 Kč ročně, je to stejná částka jako u minimální mzdy