Tak hlavně asi potřebujeme hrát to, na co při dané kvalitě soupeře máme. Když si vzpomenu na Euro´96, tak tam jsme tehdy vykopali finále v zápase s Francíí také tímto stylem. A jak jsme byli hrdí na to stříbro.
Já vím, moc krásy na té naší hře nebylo(snad jenom ta gólová střela a několik zákroků brankáře), ale spílat takto svému týmu, jak to tu vidím, to snad ani nemůže být normální. Tak se prostě nedívejte, když vás to tak irituje ...
V článku píšeme: “Podle dostupných dat poprvé ochutnají děti alkohol ve třinácti letech. Nutné je i dodat, že každé čtvrté dítě se s touto návykovou látkou seznámí právě z rukou rodičů.” Tím je bohužel myšlen opravdu alkohol - pivo, víno… Tedy nikoli “birelly”
Tématem článku je nealkoholické pivo. Nebo i téměř nealkoholické ...
Domnívám se, že ani pivo ani víno do této kategorie nepatří ;-)
Nejdřív by se mělo docílit toho, aby vlaky, které mohou jezdit 160 km/h, opravdu mohly jezdit touto rychlostí. Tady např. v úseku mezi Olomoucí a Prahou rychlostní údaj ve vlaku ukazuje 160 v součtu cca do 30 minut. To třeba v Německu sednu do vlaku a ten mezi stanicemi bez přestání ukazuje 210 km/h. Jo, tak tím bych začal, na megalomanské akce máme času až až ...
Hlavně se mi nelíbí pravidlo, že musí mít soupeři odlišnou barvu jak dresů, tak i trenýrek a štulpen. nejlepší by bylo, kdyby byla základní sada dresů jako celek, tzn. v našem případě dříve tradiční - červený dres, bílé trenýrky a modré štulpny. druhá varianta dresů ať si je jaká chce, i když i tady bych preferoval spíš nějakou variantu, která by aspoň některou barvou vycházela ze sady základní.
To vše platí i pro ostatní týmy ...
I cyklista, jakožto účastník silničního provozu, musí rychlost jízdy přizpůsobit dopravní situaci. Což mimo jiné znamená, že když vidí auto parkovat u okraje vozovky, musí počítat s tím, že pasažéři budou vystupovat. A i když se řidič do zrcátka podívá, během těch několika vteřin, než vystoupí, může dojet cyklista, kterého vůbec vidět nemohl. A ze zadního sedadla už to nejde vůbec. Jde přinejmenším o nepozornost a nevěnování se provozu cyklisty. Nedělejme z cyklistů nějaké nadlidi - v první řadě se oni musí chovat podle pravidel a situaci předvídat. Silnice jsou v prvé řadě pro provoz motorových vozidel a stačí už ten nesmysl s bočním odstupem.
Jednoznačně souhlasím s tím, že jako cyklista jsem v podstatě nejzranitelnější článek v silničním provozu a proto mám, jak se říká, oči na šťopkách, prostě musím v maximální míře sledovat a předvídat, co se v mé blízkosti děje. Tedy i auta objíždím, pokud to jde, jako by měla dveře otevřená. Bohužel se stává a to poměrně často, že mě zcela ignorantsky začne předjíždět v zápětí jiný řidič auta. To je potom z zcela beznadějná situace. Jinak, jako řidič auta, se před otevřením dveří do vozovky, případně vystoupením z vozu, podívám, zda je vše o.k. On tam přece nemusí zrovna projíždět "jen" cyklista, ale napríklad jiné vozidlo, klidně i kamión... Jinak ta poznámka, že jsou silnice určeny primárně pro motorová vozidla, ta je totálně mimo mísu a o autorovi vypovídá něco ne zrovna lichotivého (velmi diplomatický řečeno) ...
Tady jde ale o to, že pokud se umožní té menšině, jež zádá větší zahalení, upravený dres(například dlouhé rukávy nebo nohavice, popř. kombinéza), pak kvůli férovosti (např. pro horší pohyblivost) donutí obléci i tu většinu, jež tohle odmítá. Holt pouze nepřichází, ale už bohužel dorazila doba, kdy jakákoli menšina už z principu je schopna doslova utlouci svými argumenty většinovou část ...
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Co to sledujete za verze pohadek?
3 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
I vlk si v jedné pohádce nechal ořezávat a opilovávat jazyk, aby měl tenčí hlásek ... :-)
1 odpověď