chtěj je zakázat, protože vozí nejlevnější verze často bez základních bezp. prvků.. tedy: 1. Chybějící prvky aktivní a pasivní bezpečnosti
Kei vozidla často nemají systémy, které jsou v USA povinné, jako například:
Airbagy.
Elektronickou kontrolu stability (ESC).
Antiblokovací brzdový systém (ABS).
Vozidla nejsou navržena tak, aby splnila americké crash testy (např. od NHTSA). Mají tenčí konstrukci karoserie a méně odolné deformační zóny, což znamená horší ochranu pasažérů při nehodách.
Kei auta mají omezenou šířku (maximálně 1,48 m) a hmotnost, což může znamenat, že jsou méně stabilní při vyšších rychlostech.
Použití lehkých materiálů a menších motorů může snižovat jejich odolnost při kolizích.
Kei trucky obvykle nejsou homologovány podle Federální normy pro bezpečnost motorových vozidel (FMVSS), což je základní požadavek pro provoz vozidel na amerických veřejných komunikacích.
Kei vozidla mají obvykle maximální rychlost omezenou na 60–80 km/h. Tím mohou představovat riziko na dálnicích a silnicích s vyšším rychlostním limitem.
Všiml jste si, že body tři a pět se navzájem vylučují? Auto je nebezpečné ve vyšších rychlostech, kterých Ovšem nikdy nedokáže dosáhnout. Že nemá ty při Trouble asistence asi také nevadí. V 60km rychlosti asi není potřeba ABS a už vůbec ne ESC. Řekl bych že snad ani ten airbag není potřeba. Nebezpečné na dálnici určitě nebude. Nevím jak v USA, ale u nás Takové auto na dálnici nesmí. Dálnice jsou pro auta , která umí minimálně 80 km v hodině. Podle mě je to prostě jenom další tlak na to, zlikvidovat šikovná levná autíčka, která někteří lidé chtějí a každému vnutit nákladné mega auto za 1,5 mega.
Takže, to se můžeme úplně stejně podívat i na jiné tradice. Stejně tak jako někomu vadí halal porážka. To je taky trafice a dobrota a komu to vadí, tak si nemusí halal maso kupovat. Tak proč by se to mělo zakazovat.
A nebo co taková korida. To je taky tradice a nádhera. A komu se to nelíbí, ať tam nechodí.
Tomu se říká alibismus, co jste napsal. Vždy to totiž má i tu druhou stranu o kterou jde hlavně a to je to zvíře.
Nechoďte k těm kádím.
Ten chytrák nenarušil jen práva učitelky ale také práva všech spolužáků svého syna. Pero nahrávalo i všechny ostatní děti ve třídě. To je hrubé porušení gdpr všech spolužáků. Proč tady všichni všude řešíme nějaké souhlasí téměř každý den, když, jak je tady vidět, jejich porušení vůbec nic neznamená.
Podle mne je finanční gramotnost naprosto jednoduchá a dá se shrnout do jediné věty:
Nikdo nemůže dlouhodobě utrácet víc peněz, než dokáže vydělat.
Tento základní princip prostě musí Každý rodič vštípit svému dítěti do mozečku už jenom tím, že mu prostě nekoupí všechno, na co si dítě vzpomene. Je dobré foma občas slyšet větu: To si nemůžeme dovolit. Na to teď nemáme nebo To musí počkat až ušetříme.
Všechno ostatní už je jenom nějaká vata navíc. Proč by měl umět každý žák základní školy investovat někde na burze nebo snad do kryptoměny.
Když k vám domů přijde návštěva, taky ji předáváte letáček, že potřeba se vykonává na wc a ne v kuchyni, před jídlem se umyjí ruce, a že vám nemá prohrabávat skříně a odnášet talíře sebou? Ano, normální lidé se takto chovají. A nemusí jim to říkat žádná pasivně agresivní cedulka.
Vy možná chodíte k lékaři na návštěvu, ale mi ostatní tam chodíme jako pacienti. Takže nějaká pravidla, obzvláště takto vtipně sepsaná, nejsou vůbec na škodu.
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Maturita z češtiny a angličtiny po 14 letech každodenní výuky je jen absurdní akt zoufalství. Trochu tento chmurný obrázek zachraňuje 20 procent studentů přirozeně nadaných na matematiku. Ale to je často spíš škole navzdory. Místo 14 let výuky by se mohlo rozdat dětem 20 vypracovaných výkladů otázek z češtiny a angličtiny a vyšlo by to levněji s podobným výsledkem. Vzdělávání až do maturit jsou jen peníze vyhozené z okna nic víc. Výuka odbornosti tam zcela chybí.😔👎
Nejvíc vyhozené peníze bylo nejspíš to že vás někdo naučil psát.
Nebuďte patetický. Vy stojíte leda před svojí lednicí. Bojuje tu Ukrajina proti pomalé okupaci Ruska. NATO se takřka nemá čeho moc bát, pokud do toho nebude strkat nos více, než na úroveň vlastní bezpečnosti. A Ukrajině samozřejmě přísluší humanitární pomoc a také vracení zběhů zpět na Ukrajinu.
Jojo. Asi tak uvažovali Frantíci v Mnichově.
Právě díky takovým, jako Vy jsme nejednotní = v průsehu.
Spousta lidí vůbec nechápe, k čemu jednotlivé vzdělávací aktivity slouží, přesto se ke školství každý vyjadřuje jako nějaký odborník (teď nemyslím autorku). Domácí úkoly neslouží k tomu, aby se děti naučily samy, co se ve škole nestihlo, nejsou ani žádnou prací, kterou si nosí domů ze zaměstnání, k čemuž je někdo přirovnává. Jejich hlavní smysl je naučit se cílevědomosti, organizovat si čas, plánovat činnosti a vedlejším efektem je procvičování již naučeného. Bez procvičování se vědomosti neupevní a rychle se zapomenou. Stejně nesmyslné jsou diskuze, co k čemu budou potřebovat. Nikdy se ve škole nenaučí vše, co budou potřebovat a vždy se naučí něco, co potřebovat nebudou. Takhle to ale nefunguje jen ve škole, v životě to funguje stejně. Všichni hodiny čumí na internet, ale jestli to k něčemu potřebují, se nikdo neptá. Smyslem učení ve škole je trénování paměti. Proto se dřív děti učily básničky. Dalším úkolem školy je poskytnout všeobecný přehled o světě. Čím víc se toho děti učí, tím více se jim rozvíjí mozek a samozřejmě jim roste i povědomí o okolním světě. Mluvíme o učení provázeném zapamatováním, ne o vyhledávání informací jedno odkud. Jinak se mozek nerozvíjí a zakrní. A přesně tohle dětem děláme. Někdo, nevím kdo, vymyslel, že učení, rozvíjení vůle a trénování mozku u dětí je něco špatného a všichni na to skočili. Dnešní děti neumí číst, počítat, logicky myslet, polovině slov v učebnici nebo čítance nerozumí a nedovedou se soustředit déle než deset minut. Za to opravdu nemohou technologie ani doba. Můžeme za to my, kteří je vychováváme a učíme. My dospělí.
Perfektní.
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Jestli dobře počítám tak ještě jedna zbyla.