Vyšetřování Epsteina je jednou z největších ukázek toho, jak i v takzvaných demokratických státech jsou policejní vyšetřování, státní zastupitelství i soudy naprosto nevěrohodné frašky, co vám vyplodí nebetyčný nesmysl (jako třeba tady, kde došli k tomu, že Epstein obchodoval s dětmi, ale rozhodně neměl žádné spolupachatele, takže je vlastně nikomu neprodával...) a očekávají, že mu uvěříte.
Pletete si Wehrmacht (pravidelnou německou armádu) a Waffen SS.
Drtiva vetsina prasaren jde za temi druhymi, ve Wehrmachtu panovala dost prisna disciplina a tohle se netolerovalo.
Německý režim jako celek má na svědomí tyto excesy:
1) Individuální sexuální násilí na dobytém území
2) Gangové sexuální násilí na dobytém území (a ano, i tohoto se Němečtí vojáci prokazatelně dopouštěli)
3) Neformální / neoficiální nucení žen na dobytém území k prodávání vlastních těl
4) Formální / oficiální nucení žen na dobytém území k prodávání vlastních těl
5) Centrálně plánované organizování sexuálního otroctví žen z dobytého území
...
Poslední dva body jsou něco, co ani Sověti nedělali. Německá Říše provozovala 569 státem provozovaných vojenských nevěstinců, do kterých bylo uneseno, nebo pod výhružkou nahnáno přibližně 50 000 žen z dobytých území (nejčastěji z Polska, Ukrajiny a Ruska). Celkový počet obětí sexuálně motivovaných zločinů spáchaných Německými vojáky je přibližně 10 000 000.
Jo, byl to 124, teď jsem z hlavy ve spěchu nevytáhl úplně to přesnou číslovku. Ale to je jedno. Pořád je pointa ta, že i u takových licenčních strojů docházelo k velmi zásadním úpravám oproti originálům. Například zesílení rámu, nebo jiná konstrukce motoru či převodovky. Dokonce byly sovětské stroje často lepší. Třeba na mém historickém Fiatu 850 Sport Coupe je palivová pumpa z žigula, protože narozdíl od originálu ji lze rozmontovat a vyměnit membránu.
Hmm, spousta jejich “strojů” pocházela vývojově z amerických aut, která jim USA za války dodaly v rámci Lend Lease Act, například Jeepy, se kterými dojeli Sověti až do Prahy a také nákladní Studebakery a Dodge. Celkem takhle dostal Sovětský svaz za války přes 400 000 aut.
Na Studebakerech byly založeny ZILy a na Jeepech a Dodgích zase GAZy. No ale pozdější stroje už byly jejich domácí konstrukce. Dokonce i ten žigul je mnohem víc, než jen Fiat 125.
Mohla to být i vada materiálu. Mě se zlomilo přední rameno, naštěstí to bylo v opravdu malé rychlosti, ale chvíli před tím jsem jel po dálnici. A technicky stavem to nebylo, rameno bylo pár týdnů po výměně a mělo být od jedné z nejdražších značek autodílů
A kdo ho měnil? Rameno je dost náročný díl na výměnu co se týká technických znalostí a zkušeností daného mechanika. Už jsem viděl i na dodávce rameno (neoriginální díl, ale tím to nebylo), které někdo očividně dotáhl ještě před spuštěním vozidla ze zvedáku.
Výsledkem bylo, že silenbloky ramena na rámu byly předepnuté do polohy, která nebyla v souladu s běžnou pracovní polohou. Rameno tak bylo extrémně namáhané, až jednou při nakládce prasklo.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tvrdou dřinu už dělá málokdo. I na té stavbě už staví robot
1 odpověď
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
To určitě. Zedníci, obkladači, střešní dělníci... Ti všichni asi těžko používají nějaký robot. Totéž třeba automechanici, pokud bych měl zůstat ve svém oboru. AI vám akorát zhruba může navrhnout, na co se podívat. Ale práci všechnu udělá člověk.
1 odpověď