Já mám EV a tenhle hororový scénář umí vymyslet jen pisálek vašeho kalibru . Zaprvé jako uživatel EV v aplikaci vidíte, kdy je stojan obsazen a nebo volný a nemusíte neustále odbíhat z meetingu , dále dojezd uváděný v počítači vesměs vychází z předešlých jízd které byly pravděpodobně realizovány v městských podmínkách , což vy asi nevíte a řídíte se tím co vidíte .Dále používat auto s baterií okolo 50 kW na delší trasy svědčí o neznalosti a neinformovanosti vašeho šéfa o této problematice a tím , že vás tomuto vystavuje tak to nevěstí nic dobrého . To auto ( neuvádíte typ Peugeotu ) je určeno na jiné účely než na dálkové trasy . Než budete chtít příště šířit bludy nabídnu vám svezení v mém EQS na sedadle spolujezdce , ať víte co znamená EV auto na dlouhé trasy a pak pište svůj názor a nedělejte negativní reklamu .
To jsou ale argumenty .... ano musel jsem dát za FVE čtvrt milionu , ale jestli mám nebo nemám elektroauto tak FVE bude stát stejně , jen si zkrátím návratnost ,. Dobře není to zadarmo , ale jestli mám přebytky min. 8 měsíců v roce prodávat elektrovydřiduchům za 1 Kč/kW , tak v momentě spotřebované elektřiny do EV jsem při spotřebě 22 kW/100 km na ceně za km 0,22 Kč/km , kterou bych získal prodejem . A s tím kafem je to asi tak , pokud mi auto dojede 400 - 450 km , tak neznám člověka , který by dobrovolně drtil celou dobu na jeden zátah s nemocničním bažantem v ruce a nezašel si na KAFE a WC . Můžeme se bavit , že vypít kafe může někomu trvat minutu a někomu na pohodu s protáhnutím těla 20 min. a za tu dobu aspoň já nabiju energii na cca 200 - 250 km . Copak naše republika má tisíce km ? Nešiřte bláboly a už si konečně kupte ten ELEKTROKRÁM ať víte o čem píšete ....
Evropské automobilky spí jak šípková Růženka , ale až se probudí tak budou zírat co se tu děje ... Dnes jsem navštívil Esalon a ikdyž to píšu nerad , ale myslím , že pokud se nestane zázrak , tak evropa nemá v budoucnu v oblasti elektromobilů šanci . Když jsem viděl počet návštěvníků a opravdový zájem o vyzkoušení elektrických aut snad budoucími zákazníky , myslím , že za nějakou dobu se počet registrací EV značně rozroste . A poté to ani skvělými benzíňáky či TDI nedoženou . Perličkou dnes bylo , že jsem se ptal borců s logem Audi , proč nemají na Esalonu již skoro 3 roky avizovanou Audi A6 etron , nedostal jsem kloudnou odpověď . Dávám jim rok , maximálně 2 a pak bude velký průser ....
Další rádoby odborník na elektromobily ...Proč se pane nejprve nezeptáte majitelů elektromobilů jaká je skutečnost v reálném provozu . Vaše tvrzení je mylné , opotřebení na mnou ujetých 150 tis. km odpovídá tak cca 80-90 % opotřebení pneumatik standartních fosilních vozů , které jsem měl před tím než jsem sedl do EV . Pokud nejezdíte do zatáček jako 18 letý puberťák a nadbytek výkonu nevyužíváte na zvýšení EGA , ale jen v nutných případech např. předjíždění , tak není důvod k vyššímu opotřebení , zvýšenou hmotnost vozidla , která musí logicky mít drobný vliv na opotřebené , lehce doženete šetrnou rekuperací . Nešiřte bludy prosím
Tak já nechápu , že si to Volvo nechá líbit , když někdo veřejně překrucuje skutečnosti . Jak může někdo nabíjet tak strašně dlouho , když to snad ani NEJDE . Článek by měl být o tom , že se nejprve seznámím s konkrétním autem , naučím se s ním zacházet , podívám se pořádně na seznam nabíjecích stanic a poté teprve vyjedu . Na cestě mezi ČR a Chorvatskem je tolik nabíječek , že jen naprostý b.b není schopen zastavit na některé z nich .
Nechápu význam tohoto článku , osobně si myslím , že je to názor nějakého redaktora , který už dlouho nemá o čem psát . Tak si tedy vybere co je nejjednodušší a navíc v módě a tím je kritika elektromobility . Já se už 4 roky proháním v elektru a na rozdíl od redaktora bych neměnil a při přesednutí do spalováku si vždy uvědomím , že je něco špatně , že je to prostě minulost . A na závěr bych řekl ať si každý koupí co chce a co je jeho srdci bližší .
To je zase blábol ! Moderní elektromobily atakují s dojezdem hranici okolo 500 - 600 km reálně . Kdo sedí v autě dýl než mnou udávaný dojezd si zahrává se zdravím . Nabíjecí stanice jsou snad všude a za 4 roky vlastnictví elektromobilu jsem nikde nestál ve frontě . Topení je oproti salováku okamžité a sakramentsky pohodlné a ty udávané parametry ( spotřeba 15 % z kapacity baterie ) určitě nedosahuje . Prosím napřed se v takovém autě projeďte a seznamte se s touto problematikou a poté teprve pište své úvahy . Jo a autor by se měl zaměstnat na Autoforu .
Takže je to opět tady , tak jako mnohokrát v minulosti na jiných případech , napřed nás na základě požadavků EU natlačí do fotovoltaik a čerpadel a poté až to všichni máme , tak nás nějakým způsobem odmění nějakým zdaněním či znevýhodněním , abychom na tom moc nezbohatli , jen jsem čekal kdy to přijde a jakým způsobem …..
Pro normálního řadového člověka je těžké posoudit jaké je správné řešení konfliktu na Ukrajině , jsme masírováni ze všech stran propagandou , že současná vojenská podpora je to nejsprávnější věc a je to jediné jediné možné řešení a je potřeba pokračovat v tomto úsilí dál , dobrá skusme s tím souhlasit , ale do kdy ? Do doby kdy nebudedeme schopni konkurovat zbytku světa , protože veškeré finance vydáme na zbrojení a pak nás všichni předeženou ? Ať mi nikdo neříká , že cesta kompromisů a dohod by nebyla lepší . Rus nepřestane a my mezitím finančně vykrvácíme .
No já si myslím ,že je toto zlevňování je vezkrze pozitivní pro všechny . Jednak jde o zpřístupnění aut větším masám , dále zacpání úst těm , kteří neustále omílají jak jsou ty elektrokrámy drahé a také logickou reakcí na nástup zvýšeného dovozu z Číny. Bez zlevňování by asi neprodali nic . Podívejte se kolem sebe slevňují i evropské automobilky , protože tuší že jiná cesta není . No a mimochodem , co je komu po tom , že stávající zákazník nadává na nízkou současnou prodejní cenu , to je riziko s kterým musí počítat nebo může stále jen čekat a čekat a nekoupit nic .
Místo toho, aby stát kontroloval firmy jestli u nich náhodou někdo nepracuje na švarcsystém a ládoval jim pokuty , měl by si zamést před vlastním prahem a daňové zatížení obou skupin tj. zaměstnanců a živnostníků srovnat na stejnou úroveň. Copak může podnikatel odmítat kvalitní živnostníky , když na trhu žádná volná pracovní síla dostupná není ? Jak k tomu přijde stejně kvalitní zaměstnanec , když jeho kolega živnostník donese domů měsíčně úplně jinou výplatu. V žádné vládě se nenašel nikdo,kdo by si s tímto ožehavým tématem poradil.
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jsem zaměstnavatel a co se týká zaměstnávání živnostníků v tzv. švarcsystému jde po tom stát velmi usilovně ,a proč ? Protože na trhu práce nejsou stejné podmínky pro zaměstnance a živnostníky . V součtu v daních je to neporovnatné . Živnostníci by měli mít stejnou daňovou zátěž a byl by klid , jenže je to politické téma a ještě se nenašla vláda , která by si s tím chtěla špinit ruce .
1 odpověď