Další rádoby odborník na elektromobily ...Proč se pane nejprve nezeptáte majitelů elektromobilů jaká je skutečnost v reálném provozu . Vaše tvrzení je mylné , opotřebení na mnou ujetých 150 tis. km odpovídá tak cca 80-90 % opotřebení pneumatik standartních fosilních vozů , které jsem měl před tím než jsem sedl do EV . Pokud nejezdíte do zatáček jako 18 letý puberťák a nadbytek výkonu nevyužíváte na zvýšení EGA , ale jen v nutných případech např. předjíždění , tak není důvod k vyššímu opotřebení , zvýšenou hmotnost vozidla , která musí logicky mít drobný vliv na opotřebené , lehce doženete šetrnou rekuperací . Nešiřte bludy prosím
Tak já nechápu , že si to Volvo nechá líbit , když někdo veřejně překrucuje skutečnosti . Jak může někdo nabíjet tak strašně dlouho , když to snad ani NEJDE . Článek by měl být o tom , že se nejprve seznámím s konkrétním autem , naučím se s ním zacházet , podívám se pořádně na seznam nabíjecích stanic a poté teprve vyjedu . Na cestě mezi ČR a Chorvatskem je tolik nabíječek , že jen naprostý b.b není schopen zastavit na některé z nich .
Nechápu význam tohoto článku , osobně si myslím , že je to názor nějakého redaktora , který už dlouho nemá o čem psát . Tak si tedy vybere co je nejjednodušší a navíc v módě a tím je kritika elektromobility . Já se už 4 roky proháním v elektru a na rozdíl od redaktora bych neměnil a při přesednutí do spalováku si vždy uvědomím , že je něco špatně , že je to prostě minulost . A na závěr bych řekl ať si každý koupí co chce a co je jeho srdci bližší .
To je zase blábol ! Moderní elektromobily atakují s dojezdem hranici okolo 500 - 600 km reálně . Kdo sedí v autě dýl než mnou udávaný dojezd si zahrává se zdravím . Nabíjecí stanice jsou snad všude a za 4 roky vlastnictví elektromobilu jsem nikde nestál ve frontě . Topení je oproti salováku okamžité a sakramentsky pohodlné a ty udávané parametry ( spotřeba 15 % z kapacity baterie ) určitě nedosahuje . Prosím napřed se v takovém autě projeďte a seznamte se s touto problematikou a poté teprve pište své úvahy . Jo a autor by se měl zaměstnat na Autoforu .
Takže je to opět tady , tak jako mnohokrát v minulosti na jiných případech , napřed nás na základě požadavků EU natlačí do fotovoltaik a čerpadel a poté až to všichni máme , tak nás nějakým způsobem odmění nějakým zdaněním či znevýhodněním , abychom na tom moc nezbohatli , jen jsem čekal kdy to přijde a jakým způsobem …..
Pro normálního řadového člověka je těžké posoudit jaké je správné řešení konfliktu na Ukrajině , jsme masírováni ze všech stran propagandou , že současná vojenská podpora je to nejsprávnější věc a je to jediné jediné možné řešení a je potřeba pokračovat v tomto úsilí dál , dobrá skusme s tím souhlasit , ale do kdy ? Do doby kdy nebudedeme schopni konkurovat zbytku světa , protože veškeré finance vydáme na zbrojení a pak nás všichni předeženou ? Ať mi nikdo neříká , že cesta kompromisů a dohod by nebyla lepší . Rus nepřestane a my mezitím finančně vykrvácíme .
No já si myslím ,že je toto zlevňování je vezkrze pozitivní pro všechny . Jednak jde o zpřístupnění aut větším masám , dále zacpání úst těm , kteří neustále omílají jak jsou ty elektrokrámy drahé a také logickou reakcí na nástup zvýšeného dovozu z Číny. Bez zlevňování by asi neprodali nic . Podívejte se kolem sebe slevňují i evropské automobilky , protože tuší že jiná cesta není . No a mimochodem , co je komu po tom , že stávající zákazník nadává na nízkou současnou prodejní cenu , to je riziko s kterým musí počítat nebo může stále jen čekat a čekat a nekoupit nic .
Místo toho, aby stát kontroloval firmy jestli u nich náhodou někdo nepracuje na švarcsystém a ládoval jim pokuty , měl by si zamést před vlastním prahem a daňové zatížení obou skupin tj. zaměstnanců a živnostníků srovnat na stejnou úroveň. Copak může podnikatel odmítat kvalitní živnostníky , když na trhu žádná volná pracovní síla dostupná není ? Jak k tomu přijde stejně kvalitní zaměstnanec , když jeho kolega živnostník donese domů měsíčně úplně jinou výplatu. V žádné vládě se nenašel nikdo,kdo by si s tímto ožehavým tématem poradil.
Na reakcích k článku je vidět jak autor CÍLENĚ podsouvá svůj názor jako jediný možný čtenářům a ti jej jako poslušné ovce následují a ještě si přisadí . Vím že při požáru elektroauta je velký problém , ale co když se stane to , že soudruzi z Bruselu dotáhnou do puntíku celý Green Deal a v roce 2035 až budou jen samé elektroauta, tak bude v těch samých garážích zcela prázdno kvůli již dnes plánovaných zákazech a nač tedy budou ?
Tak já nevím , po 3 letech používání svého Etronu by mne ani nenapadlo přesedlat zpátky na jakýkoliv spalovací motor a další auto bude s jistotou elektrické . Bylo by super , aby už konečně nějaká automobilka investovala do pánů Prokopce a Milera a na nějakou dobu jim zapůjčila nějakou elektrickou káru, aby věděli o čem píší . Mám takový dojem , že v tom nikdy neseděli a jediné co umí je papouškování negativních zpráv z jiných serverů ....
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Evropské automobilky spí jak šípková Růženka , ale až se probudí tak budou zírat co se tu děje ... Dnes jsem navštívil Esalon a ikdyž to píšu nerad , ale myslím , že pokud se nestane zázrak , tak evropa nemá v budoucnu v oblasti elektromobilů šanci . Když jsem viděl počet návštěvníků a opravdový zájem o vyzkoušení elektrických aut snad budoucími zákazníky , myslím , že za nějakou dobu se počet registrací EV značně rozroste . A poté to ani skvělými benzíňáky či TDI nedoženou . Perličkou dnes bylo , že jsem se ptal borců s logem Audi , proč nemají na Esalonu již skoro 3 roky avizovanou Audi A6 etron , nedostal jsem kloudnou odpověď . Dávám jim rok , maximálně 2 a pak bude velký průser ....
1 odpověď