Přilévání oleje do ohně, které dělají denně Slováci prostě klid s medvědem nepřinese. Místo aby území přenechali, umožnili medvědovi vytvořit si přirozený prostor svého života, který mu historicky patřit, nechali mu bezpečný koridor a nárazníkové pásmo, tak dokonce chtějí zřizovat jakási vražedná komanda v rámci správců parku.
Ještě před 100 lety žilo v Horních Uhrách asi 100 lidí, slovensky z nich mluvilo asi 6. Ať vrátí to co medvědovi ukradli a bude klid a mír.
My chceme ten mír.
Vážený pane Ivo , až vaše dítě půjde po lese na Slovensku a medvěd ho zabije , tak tyto žvásty určitě poopravíte
Jak se vážený pane rekuperují pneumatiky? To se jako odrolí a dolu kopcom zase nadrolí? 🙂 🙂 🙂 Ježiš vy elektrofanatici jste ale chudí duchem.
Vážený odborníku na elektro , rekuperace pokud se využívá jak má , tak je velmi plynulá a rozhodně prospívá celkovému nájezdu na jednu sadu pneumatik, ale to vysvětlovat takovému odborníkovi jako jste vy , který ještě v takovém autě neseděl , je naprosto zbytečné .
Další rádoby odborník na elektromobily ...Proč se pane nejprve nezeptáte majitelů elektromobilů jaká je skutečnost v reálném provozu . Vaše tvrzení je mylné , opotřebení na mnou ujetých 150 tis. km odpovídá tak cca 80-90 % opotřebení pneumatik standartních fosilních vozů , které jsem měl před tím než jsem sedl do EV . Pokud nejezdíte do zatáček jako 18 letý puberťák a nadbytek výkonu nevyužíváte na zvýšení EGA , ale jen v nutných případech např. předjíždění , tak není důvod k vyššímu opotřebení , zvýšenou hmotnost vozidla , která musí logicky mít drobný vliv na opotřebené , lehce doženete šetrnou rekuperací . Nešiřte bludy prosím
Tak já nechápu , že si to Volvo nechá líbit , když někdo veřejně překrucuje skutečnosti . Jak může někdo nabíjet tak strašně dlouho , když to snad ani NEJDE . Článek by měl být o tom , že se nejprve seznámím s konkrétním autem , naučím se s ním zacházet , podívám se pořádně na seznam nabíjecích stanic a poté teprve vyjedu . Na cestě mezi ČR a Chorvatskem je tolik nabíječek , že jen naprostý b.b není schopen zastavit na některé z nich .
Nechápu význam tohoto článku , osobně si myslím , že je to názor nějakého redaktora , který už dlouho nemá o čem psát . Tak si tedy vybere co je nejjednodušší a navíc v módě a tím je kritika elektromobility . Já se už 4 roky proháním v elektru a na rozdíl od redaktora bych neměnil a při přesednutí do spalováku si vždy uvědomím , že je něco špatně , že je to prostě minulost . A na závěr bych řekl ať si každý koupí co chce a co je jeho srdci bližší .
Přesně tak, dokud se v autě člověk neprojede, špatně se to soudí. Já jsem si to proto vyzkoušel, abych měl objektivní pohled. Nebudu psát značku, nabito na dojezd 200km, jel jsem v zimě asi 130km, abych vůbec dojel musel jsem po 50km vypnout topení a 30km před cílem raději nabít, protože to byla poslední nabíječka v okolí - dojezd 100km. Když jsem po 2 dnech z hor v zimě odjížděl zamířil jsem opět hned na nabití. Cesta zpět opět bez topení, abych vůbec dojel.....takže za ano, pokud máte rádi adrenalin a otužování elektromobil jen doporučuju 🙂
Je třeba vyměnit značku , já ve své značce tyto problémy nemám
Se podívejte na Holandsko. Positivní diskriminace BEV a negativní ICV dovedla situaci tak daleko, že lidé mají problém svá BEV nabít. Nabíjecí infrastruktura by se i nerozvíjela, ale naráží na limity přenosové sítě. Pán bůh zaplať za to, že to v ČR není tak daleko.
Myslím ,že rozvoj elektromobilů bude postupný, ikdyž si EU myslela , že to bude ze dne na den . Taktéž např. všichni nás nutí honem rychle do FVE a naráz se začínají divit , že mnohde už není kapacita sítě na připojení o možnosti povolení přetoků se už vůbec nebavme . Prostě soudruzi nahoře by chtěli , ale na pár věcí zřejmě nemysleli a teď řeší jak z toho ven .
Zatím jezdí zanedbatelné množství vozidel a hlavně ve státních firmách a tam kde el. vozidla mají vlastní nabíjecí místo a jezdí jen v blízkém okolí. Až bude vysoký počet el automobilů pak bude hlad po nabíjecích místech obrovský a fronty před nimi rovněž. Na sídlštích lidé zaparkují vybtá vozdla a ráno je budou chtít nabít.
Kdo se zajímá i o infrastrukturu nabíjení , tak vidí jakým tempem rostou počty stanic , takže bych se neobával v dohledné době , kde nabiju .
To je zase blábol ! Moderní elektromobily atakují s dojezdem hranici okolo 500 - 600 km reálně . Kdo sedí v autě dýl než mnou udávaný dojezd si zahrává se zdravím . Nabíjecí stanice jsou snad všude a za 4 roky vlastnictví elektromobilu jsem nikde nestál ve frontě . Topení je oproti salováku okamžité a sakramentsky pohodlné a ty udávané parametry ( spotřeba 15 % z kapacity baterie ) určitě nedosahuje . Prosím napřed se v takovém autě projeďte a seznamte se s touto problematikou a poté teprve pište své úvahy . Jo a autor by se měl zaměstnat na Autoforu .
V Polsku pokud vím existují jakási distribuční centra pro zemědělskou produkci. Zemědělci by se měli spojit, vytvořit si vlastní distribuční síť, sami s řetězci vůbec nejednat a z distribuční sítě jednak provádět vlastní prodej koncovým zákazníkům s řekněme cca 50% marží a zároveň skrze ně i jednat s řetězci.
Už se to mělo udělat dávno , v každém velkém městě odběrné místo , kde vím , že kupuji napřímo a bez chamtivých nadnárodních kolosů .
Takže je to opět tady , tak jako mnohokrát v minulosti na jiných případech , napřed nás na základě požadavků EU natlačí do fotovoltaik a čerpadel a poté až to všichni máme , tak nás nějakým způsobem odmění nějakým zdaněním či znevýhodněním , abychom na tom moc nezbohatli , jen jsem čekal kdy to přijde a jakým způsobem …..
Pro normálního řadového člověka je těžké posoudit jaké je správné řešení konfliktu na Ukrajině , jsme masírováni ze všech stran propagandou , že současná vojenská podpora je to nejsprávnější věc a je to jediné jediné možné řešení a je potřeba pokračovat v tomto úsilí dál , dobrá skusme s tím souhlasit , ale do kdy ? Do doby kdy nebudedeme schopni konkurovat zbytku světa , protože veškeré finance vydáme na zbrojení a pak nás všichni předeženou ? Ať mi nikdo neříká , že cesta kompromisů a dohod by nebyla lepší . Rus nepřestane a my mezitím finančně vykrvácíme .
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Evropské automobilky spí jak šípková Růženka , ale až se probudí tak budou zírat co se tu děje ... Dnes jsem navštívil Esalon a ikdyž to píšu nerad , ale myslím , že pokud se nestane zázrak , tak evropa nemá v budoucnu v oblasti elektromobilů šanci . Když jsem viděl počet návštěvníků a opravdový zájem o vyzkoušení elektrických aut snad budoucími zákazníky , myslím , že za nějakou dobu se počet registrací EV značně rozroste . A poté to ani skvělými benzíňáky či TDI nedoženou . Perličkou dnes bylo , že jsem se ptal borců s logem Audi , proč nemají na Esalonu již skoro 3 roky avizovanou Audi A6 etron , nedostal jsem kloudnou odpověď . Dávám jim rok , maximálně 2 a pak bude velký průser ....
1 odpověď