Jsem zaměstnavatel a co se týká zaměstnávání živnostníků v tzv. švarcsystému jde po tom stát velmi usilovně ,a proč ? Protože na trhu práce nejsou stejné podmínky pro zaměstnance a živnostníky . V součtu v daních je to neporovnatné . Živnostníci by měli mít stejnou daňovou zátěž a byl by klid , jenže je to politické téma a ještě se nenašla vláda , která by si s tím chtěla špinit ruce .
Já mám EV a tenhle hororový scénář umí vymyslet jen pisálek vašeho kalibru . Zaprvé jako uživatel EV v aplikaci vidíte, kdy je stojan obsazen a nebo volný a nemusíte neustále odbíhat z meetingu , dále dojezd uváděný v počítači vesměs vychází z předešlých jízd které byly pravděpodobně realizovány v městských podmínkách , což vy asi nevíte a řídíte se tím co vidíte .Dále používat auto s baterií okolo 50 kW na delší trasy svědčí o neznalosti a neinformovanosti vašeho šéfa o této problematice a tím , že vás tomuto vystavuje tak to nevěstí nic dobrého . To auto ( neuvádíte typ Peugeotu ) je určeno na jiné účely než na dálkové trasy . Než budete chtít příště šířit bludy nabídnu vám svezení v mém EQS na sedadle spolujezdce , ať víte co znamená EV auto na dlouhé trasy a pak pište svůj názor a nedělejte negativní reklamu .
To jsou ale argumenty .... ano musel jsem dát za FVE čtvrt milionu , ale jestli mám nebo nemám elektroauto tak FVE bude stát stejně , jen si zkrátím návratnost ,. Dobře není to zadarmo , ale jestli mám přebytky min. 8 měsíců v roce prodávat elektrovydřiduchům za 1 Kč/kW , tak v momentě spotřebované elektřiny do EV jsem při spotřebě 22 kW/100 km na ceně za km 0,22 Kč/km , kterou bych získal prodejem . A s tím kafem je to asi tak , pokud mi auto dojede 400 - 450 km , tak neznám člověka , který by dobrovolně drtil celou dobu na jeden zátah s nemocničním bažantem v ruce a nezašel si na KAFE a WC . Můžeme se bavit , že vypít kafe může někomu trvat minutu a někomu na pohodu s protáhnutím těla 20 min. a za tu dobu aspoň já nabiju energii na cca 200 - 250 km . Copak naše republika má tisíce km ? Nešiřte bláboly a už si konečně kupte ten ELEKTROKRÁM ať víte o čem píšete ....
Evropské automobilky spí jak šípková Růženka , ale až se probudí tak budou zírat co se tu děje ... Dnes jsem navštívil Esalon a ikdyž to píšu nerad , ale myslím , že pokud se nestane zázrak , tak evropa nemá v budoucnu v oblasti elektromobilů šanci . Když jsem viděl počet návštěvníků a opravdový zájem o vyzkoušení elektrických aut snad budoucími zákazníky , myslím , že za nějakou dobu se počet registrací EV značně rozroste . A poté to ani skvělými benzíňáky či TDI nedoženou . Perličkou dnes bylo , že jsem se ptal borců s logem Audi , proč nemají na Esalonu již skoro 3 roky avizovanou Audi A6 etron , nedostal jsem kloudnou odpověď . Dávám jim rok , maximálně 2 a pak bude velký průser ....
Přilévání oleje do ohně, které dělají denně Slováci prostě klid s medvědem nepřinese. Místo aby území přenechali, umožnili medvědovi vytvořit si přirozený prostor svého života, který mu historicky patřit, nechali mu bezpečný koridor a nárazníkové pásmo, tak dokonce chtějí zřizovat jakási vražedná komanda v rámci správců parku.
Ještě před 100 lety žilo v Horních Uhrách asi 100 lidí, slovensky z nich mluvilo asi 6. Ať vrátí to co medvědovi ukradli a bude klid a mír.
My chceme ten mír.
Vážený pane Ivo , až vaše dítě půjde po lese na Slovensku a medvěd ho zabije , tak tyto žvásty určitě poopravíte
Jak se vážený pane rekuperují pneumatiky? To se jako odrolí a dolu kopcom zase nadrolí? 🙂 🙂 🙂 Ježiš vy elektrofanatici jste ale chudí duchem.
Vážený odborníku na elektro , rekuperace pokud se využívá jak má , tak je velmi plynulá a rozhodně prospívá celkovému nájezdu na jednu sadu pneumatik, ale to vysvětlovat takovému odborníkovi jako jste vy , který ještě v takovém autě neseděl , je naprosto zbytečné .
Další rádoby odborník na elektromobily ...Proč se pane nejprve nezeptáte majitelů elektromobilů jaká je skutečnost v reálném provozu . Vaše tvrzení je mylné , opotřebení na mnou ujetých 150 tis. km odpovídá tak cca 80-90 % opotřebení pneumatik standartních fosilních vozů , které jsem měl před tím než jsem sedl do EV . Pokud nejezdíte do zatáček jako 18 letý puberťák a nadbytek výkonu nevyužíváte na zvýšení EGA , ale jen v nutných případech např. předjíždění , tak není důvod k vyššímu opotřebení , zvýšenou hmotnost vozidla , která musí logicky mít drobný vliv na opotřebené , lehce doženete šetrnou rekuperací . Nešiřte bludy prosím
Tak já nechápu , že si to Volvo nechá líbit , když někdo veřejně překrucuje skutečnosti . Jak může někdo nabíjet tak strašně dlouho , když to snad ani NEJDE . Článek by měl být o tom , že se nejprve seznámím s konkrétním autem , naučím se s ním zacházet , podívám se pořádně na seznam nabíjecích stanic a poté teprve vyjedu . Na cestě mezi ČR a Chorvatskem je tolik nabíječek , že jen naprostý b.b není schopen zastavit na některé z nich .
Nechápu význam tohoto článku , osobně si myslím , že je to názor nějakého redaktora , který už dlouho nemá o čem psát . Tak si tedy vybere co je nejjednodušší a navíc v módě a tím je kritika elektromobility . Já se už 4 roky proháním v elektru a na rozdíl od redaktora bych neměnil a při přesednutí do spalováku si vždy uvědomím , že je něco špatně , že je to prostě minulost . A na závěr bych řekl ať si každý koupí co chce a co je jeho srdci bližší .
Přesně tak, dokud se v autě člověk neprojede, špatně se to soudí. Já jsem si to proto vyzkoušel, abych měl objektivní pohled. Nebudu psát značku, nabito na dojezd 200km, jel jsem v zimě asi 130km, abych vůbec dojel musel jsem po 50km vypnout topení a 30km před cílem raději nabít, protože to byla poslední nabíječka v okolí - dojezd 100km. Když jsem po 2 dnech z hor v zimě odjížděl zamířil jsem opět hned na nabití. Cesta zpět opět bez topení, abych vůbec dojel.....takže za ano, pokud máte rádi adrenalin a otužování elektromobil jen doporučuju 🙂
Je třeba vyměnit značku , já ve své značce tyto problémy nemám
Se podívejte na Holandsko. Positivní diskriminace BEV a negativní ICV dovedla situaci tak daleko, že lidé mají problém svá BEV nabít. Nabíjecí infrastruktura by se i nerozvíjela, ale naráží na limity přenosové sítě. Pán bůh zaplať za to, že to v ČR není tak daleko.
Myslím ,že rozvoj elektromobilů bude postupný, ikdyž si EU myslela , že to bude ze dne na den . Taktéž např. všichni nás nutí honem rychle do FVE a naráz se začínají divit , že mnohde už není kapacita sítě na připojení o možnosti povolení přetoků se už vůbec nebavme . Prostě soudruzi nahoře by chtěli , ale na pár věcí zřejmě nemysleli a teď řeší jak z toho ven .
Zatím jezdí zanedbatelné množství vozidel a hlavně ve státních firmách a tam kde el. vozidla mají vlastní nabíjecí místo a jezdí jen v blízkém okolí. Až bude vysoký počet el automobilů pak bude hlad po nabíjecích místech obrovský a fronty před nimi rovněž. Na sídlštích lidé zaparkují vybtá vozdla a ráno je budou chtít nabít.
Kdo se zajímá i o infrastrukturu nabíjení , tak vidí jakým tempem rostou počty stanic , takže bych se neobával v dohledné době , kde nabiju .
To je zase blábol ! Moderní elektromobily atakují s dojezdem hranici okolo 500 - 600 km reálně . Kdo sedí v autě dýl než mnou udávaný dojezd si zahrává se zdravím . Nabíjecí stanice jsou snad všude a za 4 roky vlastnictví elektromobilu jsem nikde nestál ve frontě . Topení je oproti salováku okamžité a sakramentsky pohodlné a ty udávané parametry ( spotřeba 15 % z kapacity baterie ) určitě nedosahuje . Prosím napřed se v takovém autě projeďte a seznamte se s touto problematikou a poté teprve pište své úvahy . Jo a autor by se měl zaměstnat na Autoforu .
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ja tedy nevim, ale v kazde IT firme dela vetsina lidi jako service providers, tedy OSVC.
1 odpověď
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Máme čtvrt roku od kontroly, kdy nám kontroloři obestoupili firmu a nikoho bez identifikace nepustili ven ani dovnitř . Poznačili si všechny přítomné a vyžadovali jejich pracovní smlouvy . Měli jsme vše v pořádku takže OK , jen jsem si připadal jak v detektivce . Ale toto by nemuselo vůbec být , kdyby to stát už jednou provždy narovnal ....
1 odpověď