Čísla za září jsou. Článek je vyloženě tendenční, když uvádí úspěchy za srpen, zatímco jsou již známé neúspěchy za září. To je asi jako dnes napsat článek o úspěšné pětiletce bývalého socialistického Československa.
Jsou cisla za Nemecko, nikoliv za celou Evropu kumulativne, a znovu rikam, ze v tom clanku na ne odkaz je. Nejak nechapu, o cem se tady bavime.
Prázdné auto nejede vůbec špatně, otázkou bude, jak to bude, pokud jej plně naložíte. Podle technických údajů uveze pětimístná verze podle výbavy 387 – 426 kilogramů, ta sedmimístná 523 – 562 kilogramů.
Stačí když si do něho sedne 6 pořádných chlapů a už nemusíte nic nakládat a na nějaký střešní box předem zapomeňte. I tak budete přetížení a ten trojválec absolutně nebude zvládat. Bezpečně předjet na státní silnici auto jedoucí 80Km/h - nereálné. A samozřejmě také s naloženým autem zapomeňte na spotřebu uváděnou výrobcem. Mimochodem, proč to autor nevyzkoušel? Do takového typu aut bych zakázal dávat motory s výkonem pod 200 koní.
Autor to nevyzkousel, protoze mel na auto par desitek minut. Pise, ze jsou to prvni dojmy, ne test.
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
V Elektru není budoucnost!! Je to vodík!!.jako televize ,pak byli plazmy,a kde jsou teď plazmy ? Nahradili je LEDky....u Elektro aut po 5 letech ,výměna matérie za 300 tis kdo na to má? Elektro auto si dovolí jen bohatší,co mají barák fotovoltaiku na střeše ...a tyto lidi jsou mimo realitu ,nejvíc je lidi v paneláku!!!
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Po 5 letech výměna baterie? Na to jste přišel kde?
2 odpovědi