Vskutku ideální auto, na které se budou stát fronty 🙁 . Auto samotné nevypadá vskutku zle, ale to je tak vše, klasický SsangYong žere i trávu kolem cesty, tenhleten na baterky, disponuje všemi neduhy nevyzrálé technologie, tedy dojezd cca 300 km, sorry. Po osmi letech a to se bavíme čistě hypoteticky, je to auto s baterkou na zahození za jakou cenu? Nejspíš nula. Opět jen zaplacená reklama, na něco co si průměrný člověk v ČR nemůže dovolit (to je taka cíl celého tohoto vývoje) i kdyby chtěl a dneska za 400K koupím vymyzlený diesel se spotřebou 5l s výkonem kolem 150K, což je ideální, bezproblémové auto na hodně let. A tak nějak je tady ještě to nebezpečí požárů. Tohle bych v garáži mít nechtěl, snad ani ne před domem. Nevěřite, hm. Odkaz
A že se nikdo nepídí, tedy aspoň autor článku, jak dopadla ta STK co odchytili auto co hulilo jak sádrový ježek hned po výjezdu s STK? Nebo to byl jen výblitek jako senzace? Jsem za to aby auto co hulí šlo do kytek, ale ruku na srdce. V dnešním provozu, těch co kouří je naprosté minimum, skoro ho nepotkáte, fakt je to sporadicky. V porovnání jak tady jezdily Wartburky, Trabanty, Avie, Staré RTO, Tatry a desítky dalších, dneska je to rajská zahrada.
Už to brzy skončí, toho zeleného šaška pošlou na smetiště dějin, posloužíl a nazdar, bude rád, že bude. Kdyby Rusko opravdu chtělo, udělají z te gubernie poušť za odpoledne. Ale o to tady vůbec nejde, jen libtardi tady tancují okolo ohně a netuší, že netuší. I blbec chápe, že i to Německo, které tak vehementně prosazovalo odstřih od ropy z Ruska, moc dobře ví, že jestliže by Němcům začalo být v zimě zima a do medvědů by neměli co tankovat, byl by problém a velký. To jen na\ším potentátům je jedno co budeme tankovat a jestli vůbec a čím budeme topit. Nu což krasavice Pekarnová v tom má jasno.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak první platový výměr, není plat člověka,co tam působí rok dva tři. Nástupní plat je vždycky jakýsi start a je-li dobrý má jistě víc.
2 odpovědi